gecompliceerde online relatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

anoniem_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-15 10:09

Ja ik ken het programma catfish heel goed. Maar het is gewoon heel lastig uitleggen, ik ben niet verliefd ik vond hem leuk. Maar nu gaat hij me constant lopen appen. En toen dat meisje in beeld was minder. En daarvoor ook constant vandaar als vanouds.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:09

Dit lijkt mij een niet goedgekeurd SA ?

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:10

Ik denk inderdaad ook niet dat hij verliefd is op de TS. Ik lees natuurlijk de gesprekken niet maar als ik uit het stukje wat ze net plaatste moet opmaken dat hij verliefd is dan is dat niet het geval.

Suzanne F.

*pakt de popcorn*

Marit

TS, als hij niet direct tegen jou heeft gezegd dat hij je leuk vind, graag met je wil afspreken en dat hij verliefd op je is, dan speelt er waarschijnlijk niets. Een relatie hebben krijg je niet als één van beiden vind dat dat zo is. Dat overleg je samen en besluit je samen van 'Oke, we gaan dit serieus aanpakken, we zijn verliefd en happy samen'. Dat is niet iets wat uit zichzelf zonder woorden ontstaat in een chatroom :)

Ik snap wel dat het allemaal heel leuk en gezellig overkomt en dat hij af en toe wat flirt, maar is chatten ook wel een beetje voor..

Ander vraagje, heb je zijn voor- en achternaam, dat je zijn Facebook wel eens hebt bekeken? Voor wat meer foto's en/of info?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:11

Doubtless schreef:
Cayenne: Je kent hem niet, je kent haar niet & hebt geen idee hoe het verhaal in elkaar steekt. Wel lekker makkelijk om dan te concluderen dat deze knul alleen maar op seks uit is :')

Bij mannen van een bepaalde leeftijd is die kans zeer aanzienlijk :')

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:13

Sammie schreef:
Bij mannen van een bepaalde leeftijd is die kans zeer aanzienlijk :')

O:)

Laten we hem het voordeel van de twijfel geven & niet meteen als egocentrische banketstaaf afschilderen op basis van wat TS over hem verteld :Y)

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:15

Suzanne F. schreef:
*pakt de popcorn*

Hier heb ik op getemd want dit is echt een reactie die nergens op slaat.

Ik vraag me trouwens ook af of dit een goedgekeurd SA is of een dubbelaccount?

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:15

Je weet zelf toch ook wel dat dit niet realistisch is op dit moment.
Menig mens zou er jaloers op zijn om zo snel over een verliefdheid heen te zijn als hij.
En dat jullie een klik hebben door het verleden komt op mij meer over voor lotgenotengroep dan echt relatie matriaal.

Spreek met hem af en kijk hoe het dan is.
Achter een computerscherm lijkt iedereen leuk. Lekker veilig.

En als hij denkt dat jij relatiematriaal bemt, zou hij sochtends dan niet reageren met goedemorgen, lekker geslapen? (Of iets in die richting?)

anoniem_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-15 10:15

Marit schreef:
TS, als hij niet direct tegen jou heeft gezegd dat hij je leuk vind, graag met je wil afspreken en dat hij verliefd op je is, dan speelt er waarschijnlijk niets. Een relatie hebben krijg je niet als één van beiden vind dat dat zo is. Dat overleg je samen en besluit je samen van 'Oke, we gaan dit serieus aanpakken, we zijn verliefd en happy samen'. Dat is niet iets wat uit zichzelf zonder woorden ontstaat in een chatroom :)

Ik snap wel dat het allemaal heel leuk en gezellig overkomt en dat hij af en toe wat flirt, maar is chatten ook wel een beetje voor..

Ander vraagje, heb je zijn voor- en achternaam, dat je zijn Facebook wel eens hebt bekeken? Voor wat meer foto's en/of info?

Oke blijkbaar kom ik nogal wanhopig over maar het kwam van 2 kanten we hadden het zelfs al over dates gehad en gepland. Jullie snappen het gewoon niet dat gesprek wat je las was toen hij wat met dat andere meisje had daarom dat er niks bijzonders in staat.

En ja ik heb zn nummer, whatsapp, kik en Skype en Facebook gecheckt alles klopt gewoon.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:17

anoniem_girl schreef:
Oke blijkbaar kom ik nogal wanhopig over maar het kwam van 2 kanten we hadden het zelfs al over dates gehad en gepland. Jullie snappen het gewoon niet dat gesprek wat je las was toen hij wat met dat andere meisje had daarom dat er niks bijzonders in staat.

En ja ik heb zn nummer, whatsapp, kik en Skype en Facebook gecheckt alles klopt gewoon.

Waarom ben je dan plotseling tweede keus en werd hij verliefd op een ander?

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:17

Heb je het er nu al over gehad om dan weer af te spreken want daar geef je niet echt antwoord op. Terwijl dat al tientallen keren gezegd is. Of ben je bang dat je afgewezen word of dat het gaat tegen vallen? Precies of je dat ontwijkt in dit topic.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:18

TS waarom open je een topic als je toch alleen maar alles van de tafel veegt? En zegt: jullie snappen het toch niet. Dan wil je in mijn ogen ook geen advies :)

anoniem_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-15 10:19

czarina schreef:
Je weet zelf toch ook wel dat dit niet realistisch is op dit moment.
Menig mens zou er jaloers op zijn om zo snel over een verliefdheid heen te zijn als hij.
En dat jullie een klik hebben door het verleden komt op mij meer over voor lotgenotengroep dan echt relatie matriaal.

Spreek met hem af en kijk hoe het dan is.
Achter een computerscherm lijkt iedereen leuk. Lekker veilig.

En als hij denkt dat jij relatiematriaal bemt, zou hij sochtends dan niet reageren met goedemorgen, lekker geslapen? (Of iets in die richting?)

Nou toen hij vertelde over die meid zei ik dat hij het dan met mij kon vergeten en hij heeft me vanochtend al iets gestuurd: zo jij bent vroeg wakker haha

Captain

Re: gecompliceerde online relatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:21

Zo zo, wanneer gaan jullie trouwen? :Y)

Echt, waar is je zelfrespect?

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:21

Uh TS wat wil je nou van iedereen horen?

Dit is niet de man waarmee je gaat trouwen! Hij ia niet verliefd op je, het is niet je soulmate, je gaat geen relatie met hem krijgen en de kans dat hij uberhaubt met je gaat afspreken lijkt mij ook niet zo groot. Als je nou een meisje van 15/16 was geweest had ik het nog begrepen maar kom op je bent 20. bedenk eens hoe je zou reageren op dit verhaal als het om een van je vriendinnen zou gaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:22

Ik snap het wel, ik heb ook een tijd lang met een jongen gechat waarvan het al snel leek alsof we een getrouwd stel waren, zulke gesprekken hadden we. Maar ik heb nooit gedacht dat wij een relatie hadden, omdat ik hem pas na 1,5 jaar ofzo in t echt heb gezien.
Dus ja ik snap je gevoel, nee ik snap niet dat je meteen een relatie ziet.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:23

Klinkt meer als vriendschappelijk in plaats van relatie. Als hij echt een relatie wil zoekt hij je sneller op. Ik zou zeggen binnen een paar weken daten anders word het lijntje wel heel erg lang.

anoniem_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-15 10:23

Tigra_ schreef:
Heb je het er nu al over gehad om dan weer af te spreken want daar geef je niet echt antwoord op. Terwijl dat al tientallen keren gezegd is. Of ben je bang dat je afgewezen word of dat het gaat tegen vallen? Precies of je dat ontwijkt in dit topic.

Ik heb het al gevraagd maar hij wil nu helemaal geen relatie of niks zegt hij maar hij stuurt ondertussen wel tegenstrijdige dingen.

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:24

TS ik kan me voorstellen dat je door veel van deze reacties onbegrepen voelt. Ik geloof namelijk wel dat je binnen 3 weken op iemand verliefd kan worden via internet. Ook dat het wederzijds is, of voelt. Toch denk ik dat het inderdaad verstandig is om iets met hem af te spreken. Op deze manier kom je er sowieso achter of hij je leuk vind. En of hij écht iets voor je is.

Mijn vriend had ik 1x in het echt gezien, toen erg veel gechat. Daarna nog 2x gezien, en toen hadden we al een relatie. Nu twee jaar later zijn we nog steeds hartstikke blij met elkaar. Echter een vriendin van mij leerde iemand kennen via een spel, ze leken naar een jaar nog steeds voorbestemd voor elkaar. Toen is ze hem gaan ontmoeten (finland), en hij is een keer hier geweest. Daarna strandde het, want in het echt waren ze helaas toch niet zo verliefd.

Doe iets met de goede tips uit het topic, en laat de rest voor wat het is! succes.

Edit: OH ik zie dat je zegt dat hij geen relatie wil.. Nou dan wil die het ook niet, laat het met rust :o

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:26

Wel de lusten, niet de lasten :Y)

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:27

anoniem_girl schreef:
Tigra_ schreef:

Ik heb het al gevraagd maar hij wil nu helemaal geen relatie of niks zegt hij maar hij stuurt ondertussen wel tegenstrijdige dingen.

Voor jouw zijn ze tegenstrijdig. Als hij geen relatie wil zoals hij zegt kun je het beter afkappen want dit kan jij volgens mij niet loslaten zolang jullie contact hebben. Omdat jij z'n berichten zo oppakt of dat hij wel een relatie wil. Ik denk niet dat hij dat zo bedoelt. En als jij dat niet kunt onderscheiden dan gaat het natuurlijk van jouw kant veel frustratie opleveren.
Laatst bijgewerkt door Tigra_ op 19-03-15 10:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:27

anoniem_girl schreef:

Meisjes zijn er meester in om woorden zo te interpreteren dat het er op neer komt dat hij stiekem dolverliefd op haar is & ze uiteindelijk oud en gelukkig worden. Als hij zegt dat hij geen relatie of niks wil, geloof dat dan gewoon. Die tegenstrijdige dingen haal je je wss zelf in je hoofd.

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:28

Doubtless schreef:
anoniem_girl schreef:

Meisjes zijn er meester in om woorden zo te interpreteren dat het er op neer komt dat hij stiekem dolverliefd op haar is & ze uiteindelijk oud en gelukkig worden. Als hij zegt dat hij geen relatie of niks wil, geloof dat dan gewoon. Die tegenstrijdige dingen haal je je wss zelf in je hoofd.

Dit, alsjeblieft meid neem het aan.

ikkemijik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:32

Ten eerste, het lijkt mij ook een niet goedgekeurd SA

Verder vind ik je heel naïef voor je leeftijd. Jullie kennen elkaar net 3 weken, hebben elkaar nog niet in het echt gezien en noemt het al een relatie? Buiten dat is hij verliefd geworden op een ander en nu het daar niet wat mee wordt ben jij weer goed genoeg.
Ik zou hem lekker in zijn sop gaar laten koken