Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Marit schreef:TS, als hij niet direct tegen jou heeft gezegd dat hij je leuk vind, graag met je wil afspreken en dat hij verliefd op je is, dan speelt er waarschijnlijk niets. Een relatie hebben krijg je niet als één van beiden vind dat dat zo is. Dat overleg je samen en besluit je samen van 'Oke, we gaan dit serieus aanpakken, we zijn verliefd en happy samen'. Dat is niet iets wat uit zichzelf zonder woorden ontstaat in een chatroom![]()
Ik snap wel dat het allemaal heel leuk en gezellig overkomt en dat hij af en toe wat flirt, maar is chatten ook wel een beetje voor..
Ander vraagje, heb je zijn voor- en achternaam, dat je zijn Facebook wel eens hebt bekeken? Voor wat meer foto's en/of info?
anoniem_girl schreef:Oke blijkbaar kom ik nogal wanhopig over maar het kwam van 2 kanten we hadden het zelfs al over dates gehad en gepland. Jullie snappen het gewoon niet dat gesprek wat je las was toen hij wat met dat andere meisje had daarom dat er niks bijzonders in staat.
En ja ik heb zn nummer, whatsapp, kik en Skype en Facebook gecheckt alles klopt gewoon.
czarina schreef:Je weet zelf toch ook wel dat dit niet realistisch is op dit moment.
Menig mens zou er jaloers op zijn om zo snel over een verliefdheid heen te zijn als hij.
En dat jullie een klik hebben door het verleden komt op mij meer over voor lotgenotengroep dan echt relatie matriaal.
Spreek met hem af en kijk hoe het dan is.
Achter een computerscherm lijkt iedereen leuk. Lekker veilig.
En als hij denkt dat jij relatiematriaal bemt, zou hij sochtends dan niet reageren met goedemorgen, lekker geslapen? (Of iets in die richting?)

Tigra_ schreef:Heb je het er nu al over gehad om dan weer af te spreken want daar geef je niet echt antwoord op. Terwijl dat al tientallen keren gezegd is. Of ben je bang dat je afgewezen word of dat het gaat tegen vallen? Precies of je dat ontwijkt in dit topic.
anoniem_girl schreef:Tigra_ schreef:Heb je het er nu al over gehad om dan weer af te spreken want daar geef je niet echt antwoord op. Terwijl dat al tientallen keren gezegd is. Of ben je bang dat je afgewezen word of dat het gaat tegen vallen? Precies of je dat ontwijkt in dit topic.
Ik heb het al gevraagd maar hij wil nu helemaal geen relatie of niks zegt hij maar hij stuurt ondertussen wel tegenstrijdige dingen.
anoniem_girl schreef:Ik heb het al gevraagd maar hij wil nu helemaal geen relatie of niks zegt hij maar hij stuurt ondertussen wel tegenstrijdige dingen.
Doubtless schreef:anoniem_girl schreef:Ik heb het al gevraagd maar hij wil nu helemaal geen relatie of niks zegt hij maar hij stuurt ondertussen wel tegenstrijdige dingen.
Meisjes zijn er meester in om woorden zo te interpreteren dat het er op neer komt dat hij stiekem dolverliefd op haar is & ze uiteindelijk oud en gelukkig worden. Als hij zegt dat hij geen relatie of niks wil, geloof dat dan gewoon. Die tegenstrijdige dingen haal je je wss zelf in je hoofd.