Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Huertecilla schreef:Palmera schreef:@HC: gewoon voorstellen.
Wij doen daarbij overigens niet of het een collega is. Ik onderschat mensen niet en ga ervan uit dat ze dit prima opmerken.
Palmera schreef:Huertecilla schreef:
Wij doen daarbij overigens niet of het een collega is. Ik onderschat mensen niet en ga ervan uit dat ze dit prima opmerken.
Ik doe niet alsof het een collega is, ik behandel het geval net zo alsof het een collega zou zijn. Of de buurman. Of de bakker. Snap je hem? Niets bijzonders dus.
Geryon schreef:Spelen met een bezet iemand, is meedoen aan het bedriegen. Voor mij ook genoeg om zodanig af te knappen op die persoon om er geen vriendschap meer mee te willen.
Callisto04 schreef:Kana schreef:Hoe bedoel je? Dat je speelt met een bezet iemand?
Dat is en no go.
Waarom?
Voor de duidelijkheid, ik ben ook die mening toegedaan, maar in de lijn van het laten van keuzes aan de mensen waarmee je omgaat (zoals in dit topic hier een aantal keer werd opgeworpen) klopt dit niet echt.
.aan zoiets kan ik niet meewerken.karuna schreef:Tsja voor mij zou het onmogelijk zijn, ik kan mijn mond niet houden in een dergelijke situatie. Die persoon zou het de eigen partner moeten vertellen anders doe ik het. Dan maar einde vriendschap..aan zoiets kan ik niet meewerken.
Ik hoop dat als iemand het van mijn partner het zou weten het mij zegt. Zodat niet iedereen het weet behalve de partner in kwestie.
Callisto04 schreef:Kana schreef:Hoe bedoel je? Dat je speelt met een bezet iemand?
Dat is en no go.
Waarom?
Voor de duidelijkheid, ik ben ook die mening toegedaan, maar in de lijn van het laten van keuzes aan de mensen waarmee je omgaat (zoals in dit topic hier een aantal keer werd opgeworpen) klopt dit niet echt.
spatter schreef:Tuurlijk, hoe betrouwbaar is diegene dan echt wel, in hoevere kun je er dan van op aan dat als er iets is met je kinderen of dieren, ze dat eerlijk vertelt, dan zal ze haar mond ook wel houden.
Vreemd dat mensen denken dat als iemand zijn eigen liefdes partner zonder problemen beliegt en bedriegd diegene dat dan niet zal doen bij jou?!
Diegene is dus niet blind te vertrouwen!
Palmera schreef:Niet mee eens. Als mijn vriendin niet gelukkig is in haar huwelijk en daarom plezier buiten de deur zoekt wil dat niet zeggen dat ze ook ongelukkig is met onze vriendschap
Geryon schreef:Palmera schreef:Niet mee eens. Als mijn vriendin niet gelukkig is in haar huwelijk en daarom plezier buiten de deur zoekt wil dat niet zeggen dat ze ook ongelukkig is met onze vriendschap
Het gaat er ook niet om of ze ongelukkig is met de vriendschap. Iemand die vreemdgaat vind ik niet te vertrouwen. Zulke personen hoef ik niet in m'n leven