Cayenne schreef:Of: 'De mens is van nature geen monogaam wezen'
Denk niet dat hij zo in war is dat hij zoiets zou zeggen Cayenne
Zou wel mooi zijn. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

vuurneon schreef:XiiaaooNaa schreef:Het schijnt dat veel mensen het diegene vergeven of alleen boos en verdrietig zijn...
Dus ik ben een graadje erger denk ik
Ik heb zelf geen idee hoe ik zal reageren, ik heb het nog nooit meegemaakt en heb geen glazen bol. Nu hoop ik het ook niet mee te maken natuurlijk
maar geen moment dat ik nu getwijfeld heb aan vreemdgaan VivaByoux schreef:Verliefd worden gebeurd je gewoon maar er iets mee doen is iets anders.
Toen ik met mijn ex had, werd k verliefd op mijn nu huidige vriend. Ik heb er niks mee gedaan en het weggestopt. Gewoon lekker verder met mn ex. Verder ook geen contact met mn nu huidige vriend.
Halfjaar later maakte mn ex het uit om verschillende redenen en achteraf ben ik er blij mee want de verliefdheid was eigenlijk wel weg.
3 maanden later kwam ik mijn vriend weer tegen en nu zijn we blij samen
Ik had vreemd kunnen gaan, maar het is een keuze. Een onvolwassen keuze.
Knoffer schreef:Hahaha, iig vast een hoop gelul over hoe heilig het huwelijk is. En vergeet niet jongens en meisjes, geen seks voor het huwelijk!Cayenne schreef:Of: 'De mens is van nature geen monogaam wezen'
Denk niet dat hij zo in war is dat hij zoiets zou zeggen CayenneZou wel mooi zijn.
Emmaa_ schreef:Ik moet zeggen dat ik het ook niet helemaal op prijs zou stellen als mijn beste vriendin er vandoor zou gaan met mijn vriend of mijn ex, of het nou gevoelens zijn of niet..
ingedebruijn schreef:Hoezo in de maling.. gevoelens heb je nu eenmaal.
ingedebruijn schreef:Ik vind gewoon dat sommige mensen er wel een heel drama van maken. Als iemand gelukkiger is bij een ander dan zij het zo. Zat er blijkbaar iets niet goed. Heb het zelf meegemaakt en natuurlijk vervelend maar het is niet het einde van de wereld.
XiiaaooNaa schreef:ingedebruijn schreef:Hoezo in de maling.. gevoelens heb je nu eenmaal.
Dat is dan wel heel hypocriet...
Alsof alles om jou draaid, zolang jij maar gelukkig bent.
Desnoods als het het 'afpakken' is van je beste vriend of vriendin haar relatie.
Nee zo simpel denk ik gelukkig niet.
Niet alles draaid om jezelf of om de liefde, vrienden zijn er ook nog.