Het 'get out of your comfort zone' topic!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:00

SpeechLess schreef:
Colien schreef:
Misschien leuk voor meerdere uit dit topic? Dat we allemaal uit onze comfort zone stappen, weet iedereen hoe moeilijk het ook is voor de ander.

Dat is ook wel een leuk idee. Als ik het topic gemaakt heb, zal ik hier ook de link neerzetten. Kan nog wel een paar dagen duren hoor O:)

Goed idee.

Wageningen is voor mij ook wel te doen denk ik, redelijk dicht bij mijn vriend in de buurt en ligt redelijk op de route.

sajavado schreef:
Nou mijn doel voor vandaag is mislukt. Heb niet gesproken met mn stage begeleidster.
Dit heb ik niet gedaan omdat de meeste pony's al richting volledig buiten staan gaan en er dus minder uitgemest hoeft te worden. Dusja dan is t minder zwaar en gaat t werk beter.. Maar of dat nu het geldige excuse is vraag ik me af.. Hmpf bomerrr

Nee geen geldig excuus *schop onder de kont* kom op voor je eigen gezondheid! Voordat je de volgende keer weer met hetzelfde probleem staat.

Erin

Re: Het 'get out of your comfort zone' topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:07

Mijn 'doel' is om elke dag iemand die ik niet (goed) ken iets te vragen. Vandaag heb ik in de pauze aan wat jongens gevraagd of ik een stoel kon hebben die bij hun tafel stond, maar leeg was. Het antwoord was 'ja', dus had ik niet alleen mijn doel behaald maar ook een zitplek in de pauze! :D

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:11

Zo ik ben wezen zwemmen en ik leef nog haha :P Dus mijn get out of your comfort zone is gelukt voor vandaag :P Vrijdag heb ik presentatie, dus dat wordt weer doodeng haha :P

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:12

In je eentje ergens mee beginnen kan erg leuk zijn hoor :j
Ik vond het ook retespannend, maar ben uiteindelijk alleen gaan sporten een jaar terug en heb er een aantal hele goede vriendinnen aan over gehouden!
Inmiddels gestopt ermee vanwege mijn gezondheid, maar die meiden spreek ik nog steeds.

Voor mij is het nu: ik weet dat ik het kan en durf, nu nog doen. Weer lekker de hort op, minder thuis zitten (door gezondheid) :j

Wageningen is voor mij vér uit de richting :(

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:14

Ik meld me hier ook!

Vooral het stukje alleen nieuwe dingen ontdekken vind ik nog lastig.
Dit gaat al wel beter, ik ben pas in mijn eentje naar een theateravond geweest en heb daardoor een ander evenement ontdekt en ben daar ook "gecast" voor een paar supercoole rollen. :)

Dus voornemen voor de volgende keer: weer in mijn eentje gaan als vrienden niet mee gaan!

Lumi

Re: Het 'get out of your comfort zone' topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:16

mijn doel voor vandaag nog is om mijn oude mentor te mailen, dit moet ik al een week doen, maar ik stel het de hele tijd uit.

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:16

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:17

Voor mij is actiever posten (überhaupt posten :x ) in de topics al een hele stap op zich. Ik ben veel te verlegen en bang dat ik rare antwoorden geef dus zeg ik liever niks en ben een stille meelezer. Ik moet mezelf echt een schop onder mijn kont geven en zeggen dat als ik even niets gezegd heb, ik nog steeds iets mag zeggen en dat ik dan echt geen indringer ben. Alleen die uitvoering nog...

Erin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:18

soloro schreef:
Dit zou ik dus op dit moment echt nooit durven en sowieso niet in mijn eentje: [BEU] Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Het klinkt supertof, maar ik zou het inderdaad echt niet durven. Ik heb wel vaker dat ik vastzit tussen 'hé, dat is gaaf!' en 'whut? dat durf ik echt niet!'...

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:20

Marrie_L schreef:
Voor mij is actiever posten (überhaupt posten :x ) in de topics al een hele stap op zich. Ik ben veel te verlegen en bang dat ik rare antwoorden geef dus zeg ik liever niks en ben een stille meelezer. Ik moet mezelf echt een schop onder mijn kont geven en zeggen dat als ik even niets gezegd heb, ik nog steeds iets mag zeggen en dat ik dan echt geen indringer ben. Alleen die uitvoering nog...

Indringer ben je sowieso niet. Zet die stap, dat je deze stap al hebt gezet is super knap!

soloro schreef:
Dit zou ik dus op dit moment echt nooit durven en sowieso niet in mijn eentje: [BEU] Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Dat zou ik dan juist wel weer super graag doen! Als uitdaging, maar dan wel samen met een vriend(in). Maar dat lijkt me super leuk om te doen.

sajavado

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:22

Marrie_L schreef:
Ik moet mezelf echt een schop onder mijn kont geven en zeggen dat als ik even niets gezegd heb, ik nog steeds iets mag zeggen en dat ik dan echt geen indringer ben. Alleen die uitvoering nog...

Dit is heel herkenbaar voor mij! Zeker dat 'indringer' gevoel. Zeker bij topics die al langer lopen en er hele gespreken gaande zijn.

@colien true that.. Hmpf.. Vogende week dinsdag ben ik er weer(loop 2 dagen id week stage) -O-

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:23

Colien schreef:
Marrie_L schreef:

Indringer ben je sowieso niet. Zet die stap, dat je deze stap al hebt gezet is super knap!

soloro schreef:

Dat zou ik dan juist wel weer super graag doen! Als uitdaging, maar dan wel samen met een vriend(in). Maar dat lijkt me super leuk om te doen.

Ik ben een perfectionist en heb graag de controle, dit zou voor mij echt een enorme (heel enorme) stap zijn, maar het zou wel goed voor me zijn hahaha :P Maar nee op dit moment gaat dit me te ver xD (misschien in 2016 haha als ik me braaf aan dit topic hou en bijna elke dag even uit mijn comfort zone stap)

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:24

Marrie_L schreef:

indringer ben je sowieso niet :(:)

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:25

Een mooie voor in dit topic :D

Afbeelding

@soloro Het is wel een mooi uiteindelijk doel om naartoe te werken toch? Als je heb überhaupt ooit zou willen.

Erin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:26

Lienie_F schreef:
Marrie_L schreef:

Natuurlijk ben je geen indringer, iedereen is welkom! In alle topics! :)
Ik ben in het echt ontzettend verlegen, daar heb ik hier op bokt totaal geen last van. Heel fijn :)

Darah3

soloro schreef:
Ik ben een perfectionist en heb graag de controle

Klinkt bekend in de oren :))

Colien

Erin schreef:
Lienie_F schreef:

Natuurlijk ben je geen indringer, iedereen is welkom! In alle topics! :)
Ik ben in het echt ontzettend verlegen, daar heb ik hier op bokt totaal geen last van. Heel fijn :)

Dat laatste heb ik ook inderdaad

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:27

Colien schreef:
Een mooie voor in dit topic :D

[ [url=m/s0vG4J.jpg]Afbeelding[/url] ]

@soloro Het is wel een mooi uiteindelijk doel om naartoe te werken toch? Als je heb überhaupt ooit zou willen.

Ja klopt, het is een mooi doel :) En ja ik zou dit wel willen, als ik het ooit zou durven haha. Ik moet dan de "perfectionist en controlefreak" moeten loslaten en dat zou wel een goed iets zijn haha ;)

lyanne_sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:28

Ik meld me ook! Ben vooral zo iemand die liefst nieuwe dingen niet alleen doet. Maar ik word het ondertussen wel zat om op andere mensen te wachten voordat ik wat leuks "kan" doen (lees ergens heen gaan, op vakantie, activiteit etc ).

Ben vandaag al goed bezig! Lezing op school en niemand ging, maar ik ben alleen geweest :D

FjordHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:29

Ik ga me ook aanmelden. Ik heb ook zo mijn comfort zones ontwikkeld afgelopen jaren. Het is echt lastig. Vaak dingen die ik aan me voorbij laat gaat die ik wel wil doen, maar toch ook niet omdat het te veel moeite is ofzo. Heel vervelend! Zo komt je leven toch wel in een sleur moet ik zeggen..

Sinds een dikke maand heb ik mijn motto wel omgedraaid, en probeer ik het niet langer toe te laten om mijn leven te controleren. Het is zo makkelijk om op die comfort-zone-wolk te leven.. maar het is zo saai! Dus ik laat het mijn leven niet meer bepalen. (of ik probeer dat toch)
Heb dankzij die mentale switch ook het lef gehad om mijn oude baan op te zeggen en (vooral om:) voor een nieuwe baan te gaan (in omgekeerde volgorde weliswaar, eerst solliciteren voor de nieuwe baan en dan pas oude baan opzeggen natuurlijk). Heb echt veel moed moeten bijeenzamelen om dat te doen, want het oude baantje voelde wel zo lekker vertrouwd aan... En nu ga ik vanaf april starten op de nieuwe plek. Ik kijk er enorm naar uit, het gaat echt heerlijk worden om te doen wat ik echt graag doe. Erg fijn gevoel!!
Laatst bijgewerkt door FjordHorse op 11-03-15 23:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Erin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:29

soloro schreef:
Ja klopt, het is een mooi doel :) En ja ik zou dit wel willen, als ik het ooit zou durven haha. Ik moet dan de "perfectionist en controlefreak" moeten loslaten en dat zou wel een goed iets zijn haha ;)

Dit heb ik ook. Het is zo niks voor mij, om er pas op het vliegveld achter te komen waar je heen gaat... Ik wil zekerheid, controle en perfectie. En juist daarom denk ik dat ik dit moet doen :')

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:30

Erin schreef:
soloro schreef:

Dit heb ik ook. Het is zo niks voor mij, om er pas op het vliegveld achter te komen waar je heen gaat... Ik wil zekerheid, controle en perfectie. En juist daarom denk ik dat ik dit moet doen :')

Samen gaan dan maar? *D _/-\o_

Erin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:31

soloro schreef:

Dat is nóg een stapje verder uit mijn comfort zone *D

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:33

Erin schreef:
soloro schreef:

Dat is nóg een stapje verder uit mijn comfort zone *D

Same here hahahaha :P Nieuwe mensen, of naja alles wat nieuw is is buiten mijn comfort zone :)

M_aaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-15 23:34

soloro schreef:

En juist deze dingen vind ik dan wel weer super leuk! Heb dit mijn vriend cadeau gedaan voor zijn verjaardag, 12 juni gaan we weg! *\o/*

Bij mij zit het echt in het contact met mensen, ben altijd bang dat ik iets verkeerd doe ofzo en daar wil ik vanaf. Top dat er al zoveel mensen mee doen! :D