upendo schreef:Er zit een verschil tussen vragen hoe het met iemand gaat en vragen hoe het ECHT met iemand gaat!
Daar doelde ik meer op!
Maar ik neem aan dat je in een relatie toch ook wat meer vraagt dan de gemiddelde kassamedewerkster in Amerika

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dribbel schreef:Dat is uh... friends.Zou ook liever geen hokjes zien, maar het zit in de aard van het beestje.
StonedRomy schreef:upendo schreef:Er zit een verschil tussen vragen hoe het met iemand gaat en vragen hoe het ECHT met iemand gaat!
Daar doelde ik meer op!
Maar ik neem aan dat je in een relatie toch ook wat meer vraagt dan de gemiddelde kassamedewerkster in Amerikaof ben ik naïef?
BlauweSteen schreef:@ikke, oh jemig, ik denk dat je het een stuk beter zal gaan doen dan m'n ouders(je zult de juiste persoon nog wel tegen komen, het is maar een fase etc.) ik vind het leuk om mensen wat bij te brengen!
vuurneon schreef:En anders niet! Heb fossiele collega's die nog nooit een relatie hebben gehad. Nu is onregelmatig en veel nachtdiensten draaien ook niet heel gunstig voor je liefdesleven tussen alleen maar vrouwen als je op mannen valt
Maar ook zij hebben een prima leven