Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
pinto_1 schreef:Ik vind het behoorlijk egoistisch van je vriend.![]()
Hij heeft er "al" drie, dus jij mag ze niet meer? Want daar komt het eigenlijk op neer. Blijkbaar heeft hij dus ooit wel een kinderwens gehad, en nu deze is ingevuld is het klaar voor hem. En heb jij pech.
Die 3 van hem krijg jij er toch ook ongevraagd bij?
Als hij geen kinderen had en helemaal geen kinderwens zou ik er begrip voor hebben, nu niet.
En het zou voor mij een reden zijn om de relatie te beeindigen, niet alleen omdat ik kinderen zou willen (als ik in jouw schoenen stond) maar omdat ik de relatie anders niet gelijkwaardig vind.
Sammie schreef:Ik denk niet dat je het begrijpt wat ik bedoel. Stel dat je nu op zoek gaat naar een andere man.. wat dan.. Dan duurt het toch minstens twee jaar oid eer je elkaar goed genoeg kent om aan kinderen te beginnen? En hoe wil je in zon relatie stappen? Gelijk met de vraag wil je kinderen, want mijn klok tikt. (en ja die vrouwen zijn er..) Zo'n vent voelt zich dan een spermadonor en zo wordt hij dan (in die situatie) ook bekeken. Als vent zijnde zou ik er voor bedanken en als vrouw zijnde zou ik er ook voor bedanken om als kraamkamer bekeken te worden.
Is een serieuze overpeinzing want je zal de eerste niet zijn die alleen maar naar mannen kan kijken als zijnde papamateriaal, waar zo'n man voor bedankt en dan zijn de vrouwen 40 en hebben ze nog steeds niks. Of gewoon in zo'n relatie storten want hij wil kinderen en ik ook.. en dan na x jaar gaan ze uit elkaar want ja het klikt toch niet zo.
Ik snap echt de vrouwen niet hier die roepen beëindig de relatie en ga op zoek naar een man die wel kinderen wil. Ik snap dat écht écht écht niet.
Saskia9 schreef:Soms moet je je hart volgen Sammie. Nee heb je,ja kun je krijgen. Zekerheid heb je nooit in dit leven. Blijft ze in deze relatie is het antwoord sowieso nee.
Maar geloof dat wanneer je geen kinderwens (hebt gehad) dat intense gevoel ook niet kan begrijpen..
Sammie schreef:Ik snap echt de vrouwen niet hier die roepen beëindig de relatie en ga op zoek naar een man die wel kinderen wil. Ik snap dat écht écht écht niet.
lifaya schreef:Oef ik zou toch verder kijken dan. Ik zou dan willen dat hij mijjn kinderwens respecteert en anders idd afgelopen...
....nu cliche maar wel beter zo sterkte hoor!