fransje23 schreef:ElineS schreef:Ook heb ik haar gezien en horen schreeuwen om meer vodka. Ze hebben haar één glas geschonken en daarna schonk ze zelf in "Want ze werd nooit dronken" Dan laat je dat lekker gaan. Maar nee, denk niet dat die jongens ook maar enige verkeerde intentie hadden.
De filmpjes komen ook niet op youtube of wat dan ook. Hebben ze gisteren ook gezegd. Ze willen het onder haar neus drukken. Ik zou het ook hebben gefilmd. Heb je toch wat meer grond om op te staan als je haar ermee confronteert. Waarschijnlijk zullen ze het wel aan vrienden laten zien, maar zou ik ook doen.
ij kwam binnen op een punt dat het einde al zoek is. Wat er daarvoor gebeert is weetje dus niet. Natuurlijk is het mogeijk dat je nieuwe buurjongens op "hun blauwe ogen" te geloven zijn, maar misschien ook niet.
Als dat meisje altijd er op zichzelf was, waarom nu dan niet? Hoeveel wodka zat erin het eerste glas? Hebben ze haar min of meer onder psychologische druk gezet om gezellig wat te komen drinken etc. etc.
Die filmpjes zijn niet alleen bewijs maar ook een mooi chantagemiddel.
Ze zullen haar vast niet ontmoedigd hebben. Het is inderdaad leuk als het verlegen meisje mee komt drinken. Maar ze heeft zelf alle alcohol naar binnen gegoten, dat hebben zij niet gedaan. Dat is altijd nog haar eigen verantwoordelijkheid.
Ik denk niet dat ze haar onder druk hebben gezet om te drinken. Nee, dat weet ik wel zeker. Kan vast in andere gevallen gebeuren, maar hier is dat niet het geval geweest. Heb vaker met een paar van die jongens gepraat en ja het zijn feestjongens, maar geen slechte jongens.. Videomateriaal word zeker niet als chantage materiaal gebruikt. Chantage materiaal voor wat? Seks?
Het zijn mannen ja, maar geen beesten die links en rechts willen verkrachten
. Ondertussen is ze aan de deur geweest bij mij om haar excuses aan te bieden en heb ik ook een appje terug, met de info dat toen ik wegging ze kort daarna in slaap is gevallen. Ze schaamt zich dood. Ze heeft de video's gezien en voelt zich er verschrikkelijk om. Het zou niet weer zo gebeuren. Heb haar excuses aangenomen en gezegd dat ze zich er niet al te druk om moet maken. Het viel goed verkeerd, kon gebeuren. Ze was bang dat ik kwaad op haar was, maar verzekerd dat niet te zijn. Ze voelde zich wel echt rot. Mja. Nu weet ze in ieder geval dat ze nooit zoveel moet drinken.

)
.
en zeker niet de politie bellen
.