Buurmeisje hartstikke dronken, gillen, bonken...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-15 20:45

fransje23 schreef:
ElineS schreef:
Ook heb ik haar gezien en horen schreeuwen om meer vodka. Ze hebben haar één glas geschonken en daarna schonk ze zelf in "Want ze werd nooit dronken" Dan laat je dat lekker gaan. Maar nee, denk niet dat die jongens ook maar enige verkeerde intentie hadden.

De filmpjes komen ook niet op youtube of wat dan ook. Hebben ze gisteren ook gezegd. Ze willen het onder haar neus drukken. Ik zou het ook hebben gefilmd. Heb je toch wat meer grond om op te staan als je haar ermee confronteert. Waarschijnlijk zullen ze het wel aan vrienden laten zien, maar zou ik ook doen.

ij kwam binnen op een punt dat het einde al zoek is. Wat er daarvoor gebeert is weetje dus niet. Natuurlijk is het mogeijk dat je nieuwe buurjongens op "hun blauwe ogen" te geloven zijn, maar misschien ook niet.

Als dat meisje altijd er op zichzelf was, waarom nu dan niet? Hoeveel wodka zat erin het eerste glas? Hebben ze haar min of meer onder psychologische druk gezet om gezellig wat te komen drinken etc. etc.

Die filmpjes zijn niet alleen bewijs maar ook een mooi chantagemiddel.

Ze zullen haar vast niet ontmoedigd hebben. Het is inderdaad leuk als het verlegen meisje mee komt drinken. Maar ze heeft zelf alle alcohol naar binnen gegoten, dat hebben zij niet gedaan. Dat is altijd nog haar eigen verantwoordelijkheid.

Ik denk niet dat ze haar onder druk hebben gezet om te drinken. Nee, dat weet ik wel zeker. Kan vast in andere gevallen gebeuren, maar hier is dat niet het geval geweest. Heb vaker met een paar van die jongens gepraat en ja het zijn feestjongens, maar geen slechte jongens.. Videomateriaal word zeker niet als chantage materiaal gebruikt. Chantage materiaal voor wat? Seks?

Het zijn mannen ja, maar geen beesten die links en rechts willen verkrachten :') .

Ondertussen is ze aan de deur geweest bij mij om haar excuses aan te bieden en heb ik ook een appje terug, met de info dat toen ik wegging ze kort daarna in slaap is gevallen. Ze schaamt zich dood. Ze heeft de video's gezien en voelt zich er verschrikkelijk om. Het zou niet weer zo gebeuren. Heb haar excuses aangenomen en gezegd dat ze zich er niet al te druk om moet maken. Het viel goed verkeerd, kon gebeuren. Ze was bang dat ik kwaad op haar was, maar verzekerd dat niet te zijn. Ze voelde zich wel echt rot. Mja. Nu weet ze in ieder geval dat ze nooit zoveel moet drinken.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 20:45

LindyH schreef:
Ik vind het al verdacht dat een heel jongenshuis er één meisje bij heeft.

Echt? :oo

Heb ook als enige meisje in jongenshuizen gewoond. Prima, nooit een probleem en heb het nooit ook maar 1 seconde vreemd gevonden. En never heeft er iemand ook maar in de verste verte overwogen om iets raars te doen.

Overigens heb ik diverse huisgenoten (jongens ja...) ook wel een keer echt laveloos meegemaakt. Meestal niet vaker dan 1 keer - maar de overgang naar de studententijd was voor sommigen toch even een experiment in nieuwe vrijheden. De 'day after' maakte dat ze daarna meestal wel iets gematigder waren :)
(Zelf vind ik alcohol niet spannend, dus van mij geen compromiterende filmpjes of katers)

(Oh, en protip: je schijnt de vruchtjes van de zelfgemaakte sangria niet allemaal op te moeten eten :P )

Kortom: ik zie eigenlijk geen reden voor al die speculaties. En ik zou ook niet zomaar de politie inschakelen voor een huisgenoot die teveel gedronken heeft.

LindyH

Re: Buurmeisje hartstikke dronken, gillen, bonken...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 21:31

Het is meer dat het een groep vrienden is en één vreemd meisje. Als ze dat meisje ook al langer deel uitmaakte van hun vriendengroep dan zou ik het anders vinden. Of als ze allemaal vreemden voor elkaar waren.

Ik heb ook met jongens in een huis gewoond en dat was uiteraard ook geen probleem. We waren eerst met 4 meisjes maar het verloop was zo dat het op een gegeven moment 2 jongens en 2 meisjes waren. Niks mis mee uiteraard.

Maar zoals ik al zei, ik heb nog nooit meegemaakt dat een bestaand jongenshuis/vriendengroep er zelf een meisje bij zocht zónder bijbedoelingen. Dat waren keurige jongens aan de buitenkant met soms al goede banen. Maar het hospiteren was gewoon een vleeskeuring en je mocht bijvoorbeeld geen vriend hebben. En had je ergens bezwaar tegen dan viel je gewoon af. Volgens mij heb ik één van die mailtjes nog wel.

Dat is mijn ervaring, dus dat heb ik in mijn achterhoofd als ik zo'n verhaal als dit lees. Voor andere mensen zal dat ongetwijfeld anders zijn.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-15 21:37

Zoals ik al zei, de jongens hebben geen enkele keuze gehad in het kiezen van hun overige twee huisgenoten ;).

Het zal heus wel gebeuren en bestaan, bah.. Maar dat is hier niet het geval. Sowieso, als ze keuze hadden gehad hadden ze niet voor een klein, niet al te mooi, totaal niet sociaal meisje gekozen waarvan ze geen idee hebben hoe ze met haar moeten communiceren.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 22:57

ElineS schreef:
Ik denk niet dat ze haar onder druk hebben gezet om te drinken. Nee, dat weet ik wel zeker. Kan vast in andere gevallen gebeuren, maar hier is dat niet het geval geweest. Heb vaker met een paar van die jongens gepraat en ja het zijn feestjongens, maar geen slechte jongens.. Videomateriaal word zeker niet als chantage materiaal gebruikt. Chantage materiaal voor wat? Seks?

Het zijn mannen ja, maar geen beesten die links en rechts willen verkrachten :') .

Oh chantage kan over van alles gaan hoor niet perse sex.

Juist het feit dat het om een totaal niet sociaal meisje gaat waarmee ze nie kunnen communiceren maakt de situatie van afgelopen nacht zo vreemd.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 23:00

Ik vind niet dat de jongens hier verkeerd gehandeld hebben. Het is niet hun verantwoordelijkheid, maar deze hebben ze toch genomen door haar in de gaten te blijven houden en bij haar te blijven.

Dit meisje is onzeker en wilde graag indruk maken op de jongens denk ik. Veel mensen gaan dan zover mogelijk om te laten zien hoe stoer ze wel niet zijn. Ik denk dat zij dus ook indruk wilde maken en te ver is gegaan.

Ze heeft er vast van geleerd. In ieder geval netjes dat ze haar excuus aangeboden heeft.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 23:04

Heeft ze inmiddels al haar excuses aangeboden?

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 23:06

Goed lezen en dan staat het antwoord hierboven! Wat een apart verhaal zeg je schaamt je toch dood....

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 23:07

even teruglezen Kana ;)

diesel83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 23:07

Heb wel moeten lachen om het verhaal hoor....deels herkenbaar :'-) ik hoor ook om mij heen dat ik behoorlijk vervelend kan zijn als ik echt een bakkie teveel op heb.....heb wel eens een geluidsopname van mezelf terug gehoord wat iemand had opgenomen...schaamde me dood maar moet er ook wel om lachen...ik schijn ook niet hanteerbaar te zijn haha zo ging ik ook me bed uit of wilde gaan douchen terwijl ik dat niet eens kon.....ach ja joh we hebben erom gelachen...de volgende dag kwam ik achter de bulten en blauwe plekken omdat ik overal tegenaan knalde...als het af en toe gebeurd is t toch niet erg? Ws voelt diegene zich vandaag behoorlijk waardeloos en een dikke kater hahahahaha tja dat hoort erbij..ik zou het als ik jou was het erbij laten misschien als je dr ziet ff opmerking maken van "je was lekker bezig met je dronken bui" maak dr gewoon duidelijk dat 1x door de beugel kan maar je dit geen gewoonte wil maken.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 23:08

Oh ik dacht dat ik alle berichten van TS had gelezen!
Goed dat ze langs is geweest, erg netjes.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 01:38

Heb je al last gehad TS?

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 02:10

Ik dit dezelfde die zich zo wild schrok van je hondje?

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 08:09

Emmaa_ schreef:
Ja, eigenlijk wel. Ik ben gék op mijn huisgenoten, maar als er eentje dit soort gedrag gaat vertonen ga ik niet lief met hem/haar op de bank blijven liggen en geruststellen tot het vanzelf overgaat hoor. Dan bel ik ofwel de HAP en als dat niet werkt bel ik de politie. Ik ben een student, geen dokter en ook niet eindverantwoordelijk voor mijn huisgenoten. Ik woon niet in een super veilige buurt en er wordt hier 's nachts nog behoorlijk wat rondgereden (veel te snel ook). Als mijn huisgenoten dronken over straat zouden waggelen en niet mee naar binnen zouden willen zou ik uit bescherming iemand erbij halen die er wel verantwoordelijk mee om kan gaan.

Dan ben je toch niet zo gek op ze zoals je schrijft :), dit
soort acties kunnen imo altijd een keer voorkomen, zeker in
een studentenhuis.

Ik heb ook mensen gekend die hier in studentenhuizen woonde, maar
dat was altijd 1 voor allen, allen voor 1 hoor ;)

Wellicht is mijn verantwoordelijkheidsgevoel te groot, maar ik zou er
ten alle tijden bij blijven :j en zeker niet de politie bellen :n.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 09:52

BloemBloem schreef:
Emmaa_ schreef:
Ja, eigenlijk wel. Ik ben gék op mijn huisgenoten, maar als er eentje dit soort gedrag gaat vertonen ga ik niet lief met hem/haar op de bank blijven liggen en geruststellen tot het vanzelf overgaat hoor. Dan bel ik ofwel de HAP en als dat niet werkt bel ik de politie. Ik ben een student, geen dokter en ook niet eindverantwoordelijk voor mijn huisgenoten. Ik woon niet in een super veilige buurt en er wordt hier 's nachts nog behoorlijk wat rondgereden (veel te snel ook). Als mijn huisgenoten dronken over straat zouden waggelen en niet mee naar binnen zouden willen zou ik uit bescherming iemand erbij halen die er wel verantwoordelijk mee om kan gaan.

Dan ben je toch niet zo gek op ze zoals je schrijft :), dit
soort acties kunnen imo altijd een keer voorkomen, zeker in
een studentenhuis.

Ik heb ook mensen gekend die hier in studentenhuizen woonde, maar
dat was altijd 1 voor allen, allen voor 1 hoor ;)

Wellicht is mijn verantwoordelijkheidsgevoel te groot, maar ik zou er
ten alle tijden bij blijven :j en zeker niet de politie bellen :n.

We hebben het er gisteravond zelfs nog over gehad, zijn toch echt m'n beste vrienden. Ik voel me ook heel verantwoordelijk over ze, maar als ik niet meer voor iemand kan zorgen en diegene niet naar me wilt luisteren is de maat voor mij op een gegeven moment gewoon echt vol. Natuurlijk kan een keertje bezopen zijn voorkomen, ik bel heus niet de politie omdat iemand een glas laat vallen. Maar als mijn huisgenoten een gevaar voor zichzelf en de omgeving zouden worden zou het voor mij echt klaar zijn

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 10:29

Emmaa_ schreef:
We hebben het er gisteravond zelfs nog over gehad, zijn toch echt m'n beste vrienden. Ik voel me ook heel verantwoordelijk over ze, maar als ik niet meer voor iemand kan zorgen en diegene niet naar me wilt luisteren is de maat voor mij op een gegeven moment gewoon echt vol. Natuurlijk kan een keertje bezopen zijn voorkomen, ik bel heus niet de politie omdat iemand een glas laat vallen. Maar als mijn huisgenoten een gevaar voor zichzelf en de omgeving zouden worden zou het voor mij echt klaar zijn

Idem hier hoor. Ik wil best iemands haar vasthouden als diegene moet overgeven, bij wijze van spreken, maar op het moment dat ik het niet meer in de hand kan houden en het gevaarlijk dreigt te worden, zou ik er ook voor kiezen om de persoon uit handen te geven aan mensen die weten wat ze doen. Ik wil namelijk niet verantwoordelijk zijn op het moment dat er iets volledig misgaat, dat zou ik mezelf nooit vergeven.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 09:06

En? Heb je nog iets weer gehoord?

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-15 12:28

Ja, heb gisteravond met de jongens gepraat. Ze zijn niet heel happy. Het is blijkbaar toch later in de nacht nog even door gegaan, tot er een ruzie ontstond, maar ze wilden mij niet verontrusten dus in de app is mij gezegd dat het allemaal oké was, maar het is nog behoorlijk schreef gegaan. Eén van de jongens was het zo zat, want hij lag op bed en zij kwam zomaar de kamer binnen en ging bij hem in bed liggen, dat die haar het bed heeft uitgeduwd, waarna ze hem sloeg, waardoor hij haar tegen de muur heeft gedrukt met zijn arm tegen haar keel en heeft tegen haar geschreeuwd dat ze nu naar bed moest want anders. En daarna heeft hij haar naar de trap gesleept en haar daar naar toe geduwd. Daarna was het afgelopen en is ze daadwerkelijk naar haar kamer gegaan. De volgende dag heeft ze niet haar hun haar excuses gemaakt. Ze bleef zeggen dat ze niet dronken was. Weigerde de filmpjes en video's te willen zien, want er was niets aan de hand. Ze was niet dronken en daarmee klaar. Haar eerste openingszin toen ze in de middag naar beneden kwam en één van de jongens tegenkwam was "You need to pay for my breakfast" omdat één van de jongens haar AH broodje had opgegeten midden in de nacht, terwijl hij met haar op de bank zat en zoiets had van fiets it.. Hij is ontzettend kwaad geworden waarna ze zei "Sorry sorry sorry sorry, is that enough sorry for you?" De jongen waar ze de hele nacht over schreeuwde, zegt ze, dat ze die niet kent en geen idee heeft waar ze het over hebben. Ze had een rommel op haar kamer, dekbed overal, kopjes met chinese thee en eten wat ze voor haar hadden gemaakt en ze zei dat ze dit moesten opruimen, want zij hadden dit gedaan. Pas het moment dat ze gingen dreigen met de huisbaas bellen over haar gedrag heeft ze echt excuses gemaakt en is ze daarna ook naar mij gegaan.

Laten we zeggen dat ze allesbehalve blij zijn met haar.. En haar nu compleet negeren en zij hun ook.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:35

Misschien moeten ze toch maar de huisbaas bellen zodat ze eruit kan worden gezegd? Slaat nergens op dit :=

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:38

Ik zou inderdaad als ik alles beetje doorlees de huisbaas bellen, of wie ook hierover gaat. Dit lijkt mij niet heel erg gezond voor t meisje zelf ook allemaal...

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 13:01

xxCYNNxx schreef:
Hoeft geen illegale drugs te zijn natuurlijk. Als ze nuchter ook zo vreemd en soort van contact/sociaal gestoord is, zou ze natuurlijk ook aan medicijnen kunnen zitten. Kalmeringsmiddelen bv kunnen een heel naar effect geven met alcohol..en helemaal met teveel alcohol.

Als ik je topic zo lees en hoe je alles beschrijft en haar beschrijft, zou het me niet verbazen als ze aan soortgelijke medicijnen zit. Lithium is er ook zo eentje die rare effecten kan geven met alcohol.

Zoiets vermoed ik ook. :j

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 14:09

Er is daar echt meer aan de hand vermoed ik.. Situatie gaat waarschijnlijk binnenkort ook nog verder uit de hand lopen.
Blijf erbij dat het meisje niet zomaar alleen dronken was.

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 14:15

ElineS schreef:
waarna ze hem sloeg, waardoor hij haar tegen de muur heeft gedrukt met zijn arm tegen haar keel en heeft tegen haar geschreeuwd dat ze nu naar bed moest want anders.

Excuseer?! :wow:

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-15 15:43

Ja, hij was er ook niet trots op... Maar je hebt zelf ook alcohol op, meisje is al voor middernacht in de weer, tot half 6, constant gek doen. Constant je eigen persoonlijke ruimte binnen dringen en ongepast aanraken. Op den duur verlies je het. En hij heeft haar verder niet pijn gedaan.. En nadat ze zelf iedereen heeft geslagen en geschopt, tja, pech gehad. Ik begrijp zijn reactie volkomen.. En daarna was het ook meteen basta.

@Fransje: Ik denk van niet. Ik heb ze er nog naar gevraagd en één heeft wel gezegd dat hij soms drugs gebruikt, maar niet thuis en ook absoluut niet zomaar aan een ander zou geven. En ik geloof ze daarop. Het zijn echt geen gekke jongens. Maar ik geloof dat ik daar ondertussen wel genoeg over heb gezegd. Dat ik zeker weet dat dit niet het geval was. Misschien was er drugs in het spel, maar niet van hun kant.

Ze dachten zelf, inderdaad xxCYNNxx, omdat ze het vermoeden al hadden dat ze misschien wat autistisch was of in ieder geval een soort stoornis, omdat ze bepaalde cue's niet oppakt, dingen niet ziet en zoals ze het beschrijven 'wat raar is', (politiek correct blijven met gissen is moeilijk) dat ze misschien wel medicijnen heeft en dat dit met de alcohol elkaar heeft versterkt. Maar dat is giswerk.

Prettig vinden ze het niet om met haar te wonen nu. Als het bij één avond was gebleven, oké, maar doordat ze de volgende dag zich ook heel vreemd heeft gedragen en de sfeer nu heel naar is in het huis, hebben ze zoiets van tja, wat nu. Huisbaas waarschijnlijk.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 18:22

ElineS schreef:
@Fransje: Ik denk van niet. Ik heb ze er nog naar gevraagd en één heeft wel gezegd dat hij soms drugs gebruikt, maar niet thuis en ook absoluut niet zomaar aan een ander zou geven. En ik geloof ze daarop. Het zijn echt geen gekke jongens. Maar ik geloof dat ik daar ondertussen wel genoeg over heb gezegd. Dat ik zeker weet dat dit niet het geval was. Misschien was er drugs in het spel, maar niet van hun kant.

Ik doel niet per definitie op drugs hoor, al is dat ook wel een mogelijkheid. Maar het kan ook gewoon zijn dat het meisje inderdaad al medicijnen gebruikte vanwege psychische klachten en alcohol zeker icm medicijnen kan van alles triggeren.