welke volwassene is weleens bang in huis?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 20:01

Overdag nooit....maar als ik een flinke nachtmerrie heb gehad durf ik echt mijn nest niet uit om naar de wc te gaan :Y)

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 23:19

door de film it met die clown ben ik nog regelmatig bang bij putten douches... wc... :\ in huis.

gingen we op school kijken in de brugklas of 2 e klas mavo... dat die leraar dat toe liet was volgens mij 16 jaar en ouder...

horrors kijk ik dus niet the walking dead dexter en criminal minds nog welmaar daar eindigd het ook bij..
moet zo nog paarden ff controleren in het donker.. gelukkig niks engs gezien :')

Sky_Britt

Re: welke volwassene is weleens bang in huis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 13:21

Toen mijn vriend 2 weken naar het buitenland ging heeft alle lampenkappen van de lampen af moeten halen van mij :+ Hij houd nogal van sfeerverlichting maar ik zie graag elk detail (mede door spinnenfobie), ik zorg ook dat alle lampen aan zijn voordat het donker word.
Maar het is me wel gelukt alleen thuis te zijn, ik was bang dat ik bij vrienden zou eindigen. We wonen heel afgelegen (de enige buren op 500m) in een hele grote en vervallen boerderij (niet van onszelf dus gaan er geen geld in steken). Het tocht er ontzettend en we hebben ook alleen maar gaskachels met alle geluiden van dien. En je hoeft ook geen kluiskraker te zijn om binnen te komen. Gelukkig hebben we 2 katten en kan ik mezelf meestal geruststellen dat hun geluiden maken.
Op het moment dat ik met 2 katten op de bank zit en ik hoor een hard geluid vlieg ik naar de slaapkamer om me daar op te sluiten en iemand te bellen.

Vroeger was ik echt voor letterlijk alles bang, ik durfde al niet in mijn eentje een deur open te maken overdag! ook had ik altijd een tas klaar liggen met spullen in geval van brand :+ Dus ik ben er nog best goed overheen gekomen.