Boemklatsch schreef:en de 2 andere kan ik niet over m'n hart verkrijgen om die überhaupt ooit weg te doen.
Met die instelling kóóp ik nu van alles haha, kan het soms niet laten!
Ook die waar ik vroeger geen geld voor had; haaien, vooral.
Had vroeger 'n Sea World-dieren "obsessie", maar die dingen daar in het winkeltje waren níet te betalen.. Dus laatst maar haai nr. 3 aangeschaft
De restanten van vroeger staan/liggen her en der op planken, houdt de geest jong denk ik maar zo
(ben 28)
. Twee knuffels. 1 beer met een indianenpakje die ik ergens rond mijn 7e van mijn overgrootmoeder heb gekregen. En 1 grote hond die ik ergens rond mijn 13e heb gekregen.
nee echt waar het afscheid nemen van een beer valt goed mee. Kan me echt niet inbeelden dat een volwassen vrouw met een beer in bed er sexy uit kan zien... wat hebben jullie toch tolerante vriendjes 
Finesse, mijn schat heb ik toen laten begraven in mijn dekentje gewikkeld... was ook enorm symbolisch voor me.
. Wassie en Dolfijn blijven trouwens wel thuis, dus worden niet mee genomen naar de ander. Met als resultaat dat ik dan maar een kussen ga knuffelen, of een dekbed. Op een festival in een tent ga ik rustig een vest knuffelen