Slapen met knuffel als (jong)volwassene?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 00:57

Boemklatsch schreef:
en de 2 andere kan ik niet over m'n hart verkrijgen om die überhaupt ooit weg te doen.

Met die instelling kóóp ik nu van alles haha, kan het soms niet laten!
Ook die waar ik vroeger geen geld voor had; haaien, vooral.
Had vroeger 'n Sea World-dieren "obsessie", maar die dingen daar in het winkeltje waren níet te betalen.. Dus laatst maar haai nr. 3 aangeschaft :')
De restanten van vroeger staan/liggen her en der op planken, houdt de geest jong denk ik maar zo :+ (ben 28)

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 01:03

Ik zelf niet, maar m'n vriend wel. :+ Moest er wel een beetje om lachen, maar het maakt me eigenlijk niet uit. Als hij er beter door slaapt, waarom niet? :P

Kwanyin

Re: Slapen met knuffel als (jong)volwassene?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 01:08

Ik ben 26 :D . Twee knuffels. 1 beer met een indianenpakje die ik ergens rond mijn 7e van mijn overgrootmoeder heb gekregen. En 1 grote hond die ik ergens rond mijn 13e heb gekregen.
Ik slaap gewoon beter met iets in mijn armen, en bij gebrek aan vriend :+ .

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 02:51

Hier ook zon malle ik slaap met een amika knuffel en een klein bruin liggend paardje naast me hoofdkussen man lief die schuift wel wat op. :D
En naast mijn bed zon paard waar je op kunt zitten en kan hinniken.
Leeftijd bijna 32 haha en me pop staat voor sier op me over volle studeer kamer waar soms een bom in is afgegaan het hele huis is netjes behalve mijn studeer kamer. :')

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 20:52

betadine schreef:
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan... inmiddels al enkele jaren zonder. Denk dat ik rond mijn 15de ofzo echt niet meer met een beer in bed gezien wou worden. Moest ik mijn vriendinnen nu met een beer in bed betrappen zou ik er ze echt onophoudelijk mee plagen. Ik gefrustreert....nee joh :Y) nee echt waar het afscheid nemen van een beer valt goed mee. Kan me echt niet inbeelden dat een volwassen vrouw met een beer in bed er sexy uit kan zien... wat hebben jullie toch tolerante vriendjes ~~}>

Och sexy? Of dr ligt een kind aan de tiet, of dr liggen een zooi kinderen in bed, die ene beer kan er dan ook nog wel bij haha.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 20:54

Ik heb er ook nog steeds in. 'Poppie' . Van dag 1 dat ik geboren ben ligt die al in mn bed en ben nu 21. Vroeger duimde ik ermee, maar nu ligt die er gewoon. Haha

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 20:54

Ik (18) slaap ook nog met knuffel! Een klein schaapje wat ik heeeeel lang geleden in Oostenrijk van mijn ouders heb gekregen :))

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 20:57

Ach ik heb 's nachts liever een goede nachtrust dan dat ik er sexy uitzie, en als mijn vriend mij zou uitlachen omdat ik graag iets zacht in mijn armen hou 's nachts zegt dat meer over zijn kinderachtigheid dan over de mijne :P .

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 21:02

Mijn vriend vind het gelukkig heel erg schattig :)

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 21:04

Schuldig, ik ben dan 14 maar mijn knuffel gaat nog lang niet uit bed! Mijne heet popje <3

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 21:20

Ik heb een "tuttel" als ik thuis alleen slaap, houdt hij mij gezelschap.

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 21:25

Ik slaap niet meer met mijn eerste knuffel. Heb ook een tijd zonder knuffel geslapen tot ik van mijn vriend een uilen knuffel gekregen heb die heel dom kijkt. Sindsdien slaap ik daar mee. Met sinterklaas heb ik nog een geit gekregen die ook dom kijkt. Ik heb een zwak voor knuffels die dom kijken :')

Edit; mijn kinder knuffel hete tuttie en was een spookje. Onder mijn bed ligt ook nog een schaap en die heet BeBe

Laureas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 21:31

Hier nog een schuldige geweest... heb toch ook lang met een dekentje bij me geslapen. Was echt heel speciaal voor me, had ik naar het schijnt gekregen toen ik baby was van een lieve mevrouw die kort erna gestorven is.

Heb dat dekentje dus altijd bij me gehad om te slapen, tot ik afscheid moest nemen van mijn tweejarige hond, die nierfalen kreeg. Deze hond lag enorm nauw aan mijn hart, ze was bij mij geboren en ik had haar leventje eens kunnen redden toen ze pup was, maar het noodlot sloeg later weer bij haar toe. |( Finesse, mijn schat heb ik toen laten begraven in mijn dekentje gewikkeld... was ook enorm symbolisch voor me.

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 21:36

Ik slaap met een grote teddybeer, met de toepasselijke naam Hugo Teddybeer :')

Hij staat momenteel meer als decoratie op bed/ligt boven op de kast, maar als mijn vriend er niet is vind ik het erg fijn om mijn arm ergens ander overheen te kunnen leggen. Als er niks naast me ligt sla ik vaak mijn arm per ongeluk tegen de muur kapot omdat ik opzoek ben naar iets om mee te knuffelen :=

N_Quirro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 22:06

Jup ik, haha!
Met een grote teddybeer die ik vanaf me geboorte heb :P

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 22:07

Guilty. :wave:

Flip houdt het al 20 jaar vol.

diesel83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 22:23

Ik slaap niet met knuffels maar wil soms nog weleens in me slaap mijn kussen pakken als een soort van knuffel :'-) verder ligt me vent naast me onze 2 katten en kleine hond de grote hond ligt op de grond dat past niet meer hihi en soms kruipt onze 7 jarige dochter wel eens tussen ons in met haar knuffels dan is ons bed helemaal volgebouwd. Zoiezo het bed van onze dochter wat die allemaal mee sleurt niet normaal van denk wel 20 knuffels tot boeken barbies zaklamp en kleine speelgoed prullen...soms denk ik wel eens dst ze uberhaupt nog kan slapen zo :'-).

Vind t ook echt leuk om alle verhalen hier te lezen

Jilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 22:50

Leuk dat er nog zoveel mensen zijn met een knuffel!
Ik vind me soms best wel te sentimenteel, maar mijn knuffel zou ik echt niet weg kunnen doen.

Het is een klein, wit katje. Lijkt ondertussen meer op een zeehondje door de afgesleten oren, vale kleur en kale plekken door het intensief knuffelen en veel wassen :+
Maar ik heb er ooit zoveel troost bij gehad dat de emotionele waarde heel groot is. Ligt nog steeds op m'n nachtkastje en daar gaat die ook voor eeuwig blijven liggen denk ik haha.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 22:51

Ik slaap met de knuffel van mijn dochter als ze bij haar vader is :')
Ruikt lekker naar haar en is ze toch een beetje bij me :j

mariekekroon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 22:54

ik ben 18 en ik slaap ook nog steeds met een knuffel, ik kan wel zonder slapen, maar met voel ik me veiliger :)

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 22:59

Jups, guilty! Ik kan me niet anders herinneren dan dat ik met een wasbeer slaap, met de naam Wassie :') . Inmiddels zijn er nog twee van dat soort bij gekomen, alleen die zijn nog veel pluiziger (lees: minder versleten), maar die knuffelen niet zo fijn. In mijn slaap verdwijnen die dan ook naar het voeteneind altijd. Ook een beertje wat een hartje vast houdt hou ik vaak wel bij me, maar die heb ik dan ook van mijn vriend gekregen. Ben overigens 25. Mijn vriend die lacht me niet uit, want hij heeft Dolfijn :Y) . Dolfijn legt hij altijd onder zijn nek als hij gaat slapen. Hij is 31 trouwens.

Ik kan ook echt niet slapen als ik niks knuffel. Mijn vriend en ik slapen 'onafhankelijk' van elkaar in bed, hoe ik lig of hoe hij ligt, heeft niets te maken met hoe de ander ligt. Hoewel lichtjes met de rug tegen elkaar toch wel het fijnste is O:) . Wassie en Dolfijn blijven trouwens wel thuis, dus worden niet mee genomen naar de ander. Met als resultaat dat ik dan maar een kussen ga knuffelen, of een dekbed. Op een festival in een tent ga ik rustig een vest knuffelen :+ .