Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
saabineex schreef:Wat toevallig, ik ga waarschijnlijk mijn pws over zoiets houden.
Ik vind het een achteruitgang. Steeds minder mensen gaan de stad in omdat ze het toch even snel online kunnen kopen. Ik ga zelf het liefst naar de stad toe; je kan de spullen passen, ''aanraken/voelen'', de stad is gezellig, geen verzendkosten en ga zo maar door. Als het online shoppen steeds beter wordt zullen er veel banen verloren gaan.
Stephanie_M schreef:Damn jij neemt een hoop dingen aan:). Online shoppen houdt niet per direct in dat banen verloren gaan, nieuwe banen worden ook gecreëerd is al verteld. De stad is niet meer zo "gezellig" als vroeger wegens gebrek aan horeca in veel steden en de hoge leegstand. Personeel is kwalitatief uitermate teleurstellend. In de stad heb je parkeerkosten en benzine wat hoger ligt dan verzendkosten.
Is hier al meerdere keren verteld;) Heb zojuist mn scriptie behaald.
saabineex schreef:Stephanie_M schreef:Damn jij neemt een hoop dingen aan:). Online shoppen houdt niet per direct in dat banen verloren gaan, nieuwe banen worden ook gecreëerd is al verteld. De stad is niet meer zo "gezellig" als vroeger wegens gebrek aan horeca in veel steden en de hoge leegstand. Personeel is kwalitatief uitermate teleurstellend. In de stad heb je parkeerkosten en benzine wat hoger ligt dan verzendkosten.
Is hier al meerdere keren verteld;) Heb zojuist mn scriptie behaald.
Er zullen vast banen verloren gaan als de online shops het beter gaan doen dan winkels, misschien pas over een jaar of 30 maar dat zou zomaar kunnen. Ik vind de stad niet gezellig door alleen de horeca, maar dat zal aan ieders leeftijd liggen. Je kan ook met de fiets naar de stad, dan heb je geen kosten
saabineex schreef:Er zullen vast banen verloren gaan als de online shops het beter gaan doen dan winkels, misschien pas over een jaar of 30 maar dat zou zomaar kunnen. Ik vind de stad niet gezellig door alleen de horeca, maar dat zal aan ieders leeftijd liggen. Je kan ook met de fiets naar de stad, dan heb je geen kosten
Stephanie_M schreef:Ik heb geen eens een fiets... maar het is 30 min naar Utrecht of Arnhem voor mij dus fietsen zit er niet in... Daarnaast is het in Nederland vaak vies weer bah. Als ik steeds moet wachten tot het mooi weer genoeg is om te winkelen zou ik de helft minder uitgeven.
SAKKIA schreef:Wilde hier ook nog even op inhaken. De stad is hier toch zeker 25 km vandaan, dat doe je dus niet zomaar even op de fiets. Ik woon in een dorp waar we een bakker, slager, groenteboer en supermarkt hebben. Wij moeten dus altijd met de auto als we kleren willen kopen, dat kost ook gewoon brandstof en vaak ook parkeerkosten.
Als ik dan wel een keer verzendkosten moet betalen lig ik daar dus ook helemaal niet wakker van.
saabineex schreef:Stephanie_M schreef:Ik heb geen eens een fiets... maar het is 30 min naar Utrecht of Arnhem voor mij dus fietsen zit er niet in... Daarnaast is het in Nederland vaak vies weer bah. Als ik steeds moet wachten tot het mooi weer genoeg is om te winkelen zou ik de helft minder uitgeven.
Ik fiets ongeveer 25 minuten naar Arnhem stad, voor je het weet ben je er zo. Weer zit inderdaad niet altijd mee. Neem tegenwoordig ook wel eens de trein, kost ook maar iets van 90 cent. Minder uitgeven kan ook zo zijn voordelen hebben:)

) dan kan je nog zoeken op Google of YouTube voor wat duidelijkere afbeeldingen / meer info zodat je toch goed beeld krijgt van de artikelen....en dan maar zoeken wie de beste prijs heeft
Alle winkels hadden alleen maar saaaaaie kleding liggen, dus uiteindelijk diezelfde avond nog kleding besteld via internet, na terugkomst uit de stad.