Aan kleding geef ik weinig uit. Zo'n type'tje 'altijd op dieet' die leeft volgens het principe 'als ik straks op het juiste gewicht ben dan..'

Zodra dat ooit zover is ga ik wel echt investeren in kwaliteitskleding.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

)
Sheran schreef:Er is ook een verschil tussen tijdloze en modegevoelige dingen. Voor tijdloze stukken leg ik heel veel meer geld neer voor een echt mooi ding van goede kwaliteit.
Rebeccaa schreef:Sheran schreef:Er is ook een verschil tussen tijdloze en modegevoelige dingen. Voor tijdloze stukken leg ik heel veel meer geld neer voor een echt mooi ding van goede kwaliteit.
Bijna alle tijdloze stukken zijn toch niet zo tijdloos, de mouwen, lengte en dergelijke zijn altijd vrij mode gevoelig. Als ik kijk naar dingen waarvan ik 4 jaar geleden dacht 'oh dit is echt tijdloos!', zie ik nu wel dat het toch niet zo tijdloos was als ik dacht.
Maar uiteindelijk kan je beter rondlopen in kleding die goed bij jou en je lichaam past, dan in kleding die wel 'van-deze-tijd' is, maar niet bij je lichaam past. En ondertussen kan in de modewereld bijna alles (anders noem je het gewoon vintage
), dus ach.
Rebeccaa schreef:Ja hoor, maar dat iets je nog heel goed staat, betekent niet gelijk dat het een tijdloos stuk is.Maar uiteindelijk kan je beter rondlopen in kleding die goed bij jou en je lichaam past, dan in kleding die wel 'van-deze-tijd' is, maar niet bij je lichaam past. En ondertussen kan in de modewereld bijna alles (anders noem je het gewoon vintage
), dus ach.

).