Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ariannexrich schreef:Ik schrik hier wel van dat echt zoveel mensen hier problemen mee hebben![]()
Mijn vriend zit nu als het goed is 2 maanden bij Vodafone en hij mag het pas in 2017 opzeggen dus sowieso een abbo van 2 jaar, ik hoop niet dat hij zulke rekeningen gaat krijgen
Stephanie_M schreef:ariannexrich schreef:Ik schrik hier wel van dat echt zoveel mensen hier problemen mee hebben![]()
Mijn vriend zit nu als het goed is 2 maanden bij Vodafone en hij mag het pas in 2017 opzeggen dus sowieso een abbo van 2 jaar, ik hoop niet dat hij zulke rekeningen gaat krijgen
Het gebeurt overal. Ik heb het gehad bij KPN.

Knert schreef:Meteen inzage eisen. Laat hun maar met bewijzen komen. En zeker schriftelijk doen. Heb jij rechtsbijstand? Even wat navraag doen!
hier viel me dus echt de mond van open.
Als het zo overduidelijk hun fout is en jij dat simpel aan kunt tonen. _xManadisx_ schreef:Omg, nu snap ik wat er fout is gegaan. O, ik doe ze wat.
Ik heb de bundel aangezet om 20.01 australische tijd. Dat is 10.01 Nederlandse tijd. Nu hebben ze dat geregristreerd als Nederlandse tijd en mijn telefoontje hebben ze als australische tijd laten staan waardoor er in hun systeem 20.04 staat. En niet 10.04, zoals zou moeten. Stelletje oplichters dat het zijn, jezus. Nu ben ik helemaal link. Zou de winkel daar wat aan kunnen doen? Want dan stap ik zo op de fiets.