Hoge rekening Vodafone klopt niet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 08:43

Ga d'r maar vanuit dat je kan betalen.... Ik heb het ook paar keer gehad bij een andere provider maar wat in hun lijst staat... Staat dus in hun lijst. Het is heel vervelend maar gelukkig is die nog geen 300/400 of 700 euro zoals ik een keer had. Het gebeurt helaas bij meerdere providers en je kan er niks tegen doen.

Wanneer het data was geweest had ik gezegd zet een mb teller op je telefoon.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 09:22

Maar een rekening van een sim die niet gebruikt is of kan zijn ga ik niet betalen. De normale abonnementskosten wel maar de gebruikskosten niet. Zal niet een voudig zijn want het zijn echt aso"s maar ik ga tot het uiterste dit keer.

Winged

Re: Hoge rekening Vodafone klopt niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 09:24

Vodafone: 1x bellen en je zit over je limiet terwijl je toch echt 200 belminuten en zoveel gb etc hebt. Kansloos bedrijf.

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 09:28

Ik heb hetzelfde met t-mobile gehad. Iedere maand 100 euro over mijn abonnement heen en kon er niks aan doen. Het duurde 4 maanden en ineens was alles weer normaal.. Wel even dik 600 euro lichter.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 10:05

Ik schrik hier wel van dat echt zoveel mensen hier problemen mee hebben :oo
Mijn vriend zit nu als het goed is 2 maanden bij Vodafone en hij mag het pas in 2017 opzeggen dus sowieso een abbo van 2 jaar, ik hoop niet dat hij zulke rekeningen gaat krijgen -O-

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 10:25

Mijn man zit bij Vodafone via zijn werk.
Een collega zit op de Antillen en die schijnt in 2 dagen voor €1800 verbruikt te hebben.
Mijn man (doet ict en telefonie) mag nu contact opnemen met Vodafone om HR te helpen met uitzoeken.
Heb hem al gewaarschuwd.

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 10:26

ariannexrich schreef:
Mijn vriend zit nu als het goed is 2 maanden bij Vodafone en hij mag het pas in 2017 opzeggen dus sowieso een abbo van 2 jaar, ik hoop niet dat hij zulke rekeningen gaat krijgen -O-

Het gebeurt overal. Ik heb het gehad bij KPN.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 10:29

Stephanie_M schreef:
ariannexrich schreef:

Het gebeurt overal. Ik heb het gehad bij KPN.

Hij heeft het daar ookal gehad daar is die toen ook weggegaan

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 10:29

Ik had ook vodafone en precies hetzelfde, rekeningen van 400euro+ heb mijn abbo afgekocht en ben lekker prepaid gaan bellen en internetten.
Ik had daar iets van 500 belminuten onbeperkt sms en onbeperkt internet en belde teveel ofzo.
Nummers die ik totaal niet kende!

Nu alles onbeperkt van kpn voor 49euro.. dus kan nooit over mn tegoed heen.. simpel omdat ik alles onbeperkt heb :P

Mijn man heeft het weleens met Hi gehad, dus ook dat abbo omgezet in 8gb internet en onbeperkt bellen/sms en nu gelukkkig geen dure rekeningen meer!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 10:30

Ik ben ook ooit klant bij Vodafone geweest. Dat dit bedrijf nog bestaat vind ik een wonder. Ik werd vaak door ze afgesloten waar ik niet eens vanaf wist en dan gingen Ze weer kosten in rekening brengen. Zit nu bij Telfort. Als ik mijn data verbruikt heb word ik geblokkeerd op internet. Zo hou ik de kosten in de hand.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 10:30

Heb ze net gesproken. De fout lag bij hun omdat ze mij geen sms hebben gestuurd. Maar..... ik heb echt zoveel verbruikt. En heb mn brouwser niet afgesloten en daarom is dit zo veel. Ik zeg mevrouw dat mag u denken en vinden alleen weet ik dat dat niet de reden is aangezien ik mijn tablet net zo gebruik als bij tmobile. En als het wel zo is dat jullie teller doorloopt bij het niet afsluiten van de browser (terwijl het ding gewoon uit staat) dan heb je de klant daar heel goed over te informeren. Zal mij benieuwen of ze het echt zo netjes gaat oplossen voor me.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 10:33

Knert schreef:
Meteen inzage eisen. Laat hun maar met bewijzen komen. En zeker schriftelijk doen. Heb jij rechtsbijstand? Even wat navraag doen!

via de site kun je zelf alles nakijken, je inzage heb je dus altijd daar staan alle nummers etc bij.

ts misschien ooits iets gedownload waar je via een sms een stop bericht of dergelijke moet verzenden?
dat heb ik namelijk wel ooits gehad, was ergens op aangemeld wat me iedere maand geld kostte maar dat was ik vergeten, Vodafone gebeld en hun konden mijn dit vertellen,
overigens heb ik nooit problemen ondervonden met Vodafone.

crystallady

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 10:40

Oja ik ben toen die tijd naar Vodafone toe gegaan en op men app laten zien dat het echt niet kan wat hun zeggen over men hoge rekening! Wat dacht je wat ik te horen kreeg. Ja maar ons systeem is betrouwbaar de app is niet betrouwbaar :\ hier viel me dus echt de mond van open.

Toen beetje heel erg boos geworden in een volle winkel waarna me werd verzocht de winkel te verlaten _-:( -:(-

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 10:44

Bij mij is het op een andere manier verkeerd gegaan'. Ik was in Australië en moest mijn verzekering bellen vanwege een val. Ik heb toen mijn alles in 1 reisbundel aangezet. Ik kreeg van hun een sms dat die aangezet was en heb toen 17 minuten gebeld. Direct na mijn telefoontje heb ik de bundel weer uit gezet en ook daar een bevestiging van gekregen. Nu zeggen zij dat ik dat telefoontje 10 uur later heb gepleegd en daar voor moet betalen. Dit is echt bullshit en dat heb ik ook gezegd. Ik heb ook een printscreen hiervan dus dat slaat nergens op. Het staat zelfs nog op mijn telefoon, maar ik mag het zelf niet bewijzen.

meniekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 10:48

Ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd of dit bij verschillende abonnementen gebeurd?

Ik heb zelf een abonnement met onbeperkt bellen en smssen en 2 gb internet, bewust voor dit gekozen om zo niet snel voor (financele) verassingen te komen te staan zeg maar.
Want net als iedereen zit ik niet te wachten op een toren hoge rekening.

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 10:48

Omg, nu snap ik wat er fout is gegaan. O, ik doe ze wat.
Ik heb de bundel aangezet om 20.01 australische tijd. Dat is 10.01 Nederlandse tijd. Nu hebben ze dat geregristreerd als Nederlandse tijd en mijn telefoontje hebben ze als australische tijd laten staan waardoor er in hun systeem 20.04 staat. En niet 10.04, zoals zou moeten. Stelletje oplichters dat het zijn, jezus. Nu ben ik helemaal link. Zou de winkel daar wat aan kunnen doen? Want dan stap ik zo op de fiets.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 10:50

Dat zou wel heel dom zijn. Dan heb je nooit wat aan zo'n bundel := . En nee ik denk niet dat je naar een winkel moet gaan, maar een e-mail of brief moet schrijven. Printscreens uitprinten en duidelijke (nette) uitleg. Een uitleg of brief schrijven terwijl je boos bent heeft meestal niet zoveel nut.

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 10:51

Dit is dus precies waarom ik mijn gebruik in de gaten hield altijd. Inmiddels heb ik een alles onbeperkt abbo dus nergens last van. Voorheen wel eens hoge rekeningen gehad maar dan was het ergens toch wle mijn eigen schuld. Een app gedownload waar op een of andere manier een abbo aan vast zat of sm dienst. Lees vooral de voorwaarden van de apps die je download daar zitten nog weleens addertjes onder het gras

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 10:53

Ja ik weet zeker dat dit het is want op mijn rekening staat dat ik om 20.04 heb gebeld terwijl ik 's avonds in australië belde, en die man heeft mij gisteren verteld dat ik de bundel om 10.01 heb aangezet en toen 10 uur later heb gebeld.

meniekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 10:53

Ik denk dat ik naar de winkel was gegaan met al mijn bewijsmateriaal, print screens enzo. En zou er dan ook niet weg gaan voor dat hun er iets aan hadden gedaan....

Jah en in aussie heb je een tijds verschil van 10 uur, dus dat zou het heel goed kunnen zijn jah.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 10:54

Dit zijn dan van die dingen die je prima op hun FB kunt plempen :)) Als het zo overduidelijk hun fout is en jij dat simpel aan kunt tonen.

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 10:56

Ja, dat ga ik zometeen gelijk doen als mijn college is afgelopen. Dit is wel echt heel erg dom van hun (nouja, slim dus)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 11:01

_xManadisx_ schreef:
Omg, nu snap ik wat er fout is gegaan. O, ik doe ze wat.
Ik heb de bundel aangezet om 20.01 australische tijd. Dat is 10.01 Nederlandse tijd. Nu hebben ze dat geregristreerd als Nederlandse tijd en mijn telefoontje hebben ze als australische tijd laten staan waardoor er in hun systeem 20.04 staat. En niet 10.04, zoals zou moeten. Stelletje oplichters dat het zijn, jezus. Nu ben ik helemaal link. Zou de winkel daar wat aan kunnen doen? Want dan stap ik zo op de fiets.

Ga eens naar een juridisch loket. Je eerste post deed bij mij al een lampje branden.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 11:05

Hier ook Vodafone Red onbeperkt. Nooit problemen. Enige waar ik me aan stoor is dat het een 4G abonnement is terwijl ik bijna nergens 4G heb.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 11:05

Jeetje, wat een verhalen van Vodafone..
Dat die nog bestaan zeg...

Word het niet eens tijd dat de media hier nog eens bijgehaald gaat worden??