Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ikkedus schreef:Ja Liliekska! Ik kom rijden hoor! Heb zwanenhalssporen met grote wielen, want dat klinkt zo leuk en anders ken ik niet goed sgoppen! Zaterdag?
ikkedus schreef:Liliekska, ik ga toch afzegguh voor vandaag. Ik ben gevraagd om voor een bekende dressuurruitster te gaan werken en ik verhuis vandaag.
Ze heet Ankie van de Grinsfen uit Errup en mijn nieuwe verzorgpony hert saltinero, maar ze heeft meer pony's en ik mag ze dan eerst rustig rijden, zodat zij er daarna op durft voor de wedstrijd.
Ik neem alle hulpmiddelen mee, maar ik denk dat doe idd eerst zo'n joint up en dan gelijk bitloos.
Vraagje: ik moet ook de hogere oefeningen gaan doen, maar hoe hoog moeten die dan zijn? Er is wel een heuvel in de buurt, maar zou dat hoog genoeg wezen? Ik durv het niet te vragen, straks vindt Ankie me dom .
ikkedus schreef:Ik ben alweer trug. Het was hellemaal niet leuk! saltinero is hellemaal geen eens een ponnie. Hij is hartstikke groot en reet ook niet lekker en die Ankie die luisterde hellemaal niet naar mij. Daar kan ik dus evt niet tegen! Ik weet het beter dan haar!
Heb net bij de Intertoys een gameboy gekocht. Veel leuker!