Beugels steken iedere keer door bh heen...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

daffieduck83Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 13:45

Ik had vroeger altijd PrimaDonna bh's of Chantelle. Nu ben ik fan geworden van Elomi, zijn net iets goedkoper en passen perfect bij mijn lijf. Tot nu toe blijven ze ook heel mooi. (2 oudste heb ik 2 jaar, de andere een half jaar). Beugel door de stof had ik heel snel bij een van mijn ShockAbsorbers sportbh. Dat model met beugels vond ik met sporten ook niet fijn, net te weinig steun.

Sannens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 13:57

CecileDV schreef:
Sannens schreef:
Ik ga mee met wat Olympia96 heeft gezegd. :) Ik denk zelf ook dat de kwaliteit van H&M en primark niet goed genoeg is. Daarnaast heb ik ze ook echt wel eens geprobeerd, maar ik pas de pasvorm gewoon echt totaal niet.
Ik koop mijn BH's altijd bij de livera, aangezien zij merken hebben die wel passen bij mijn F/G cup. Eerst had ik altijd de huismerk Livera, omdat die het beste zaten (die waren 30 euro ps). Maar aangezien die niet meer gemaakt worden ben ik nu overgegaan op Chantelle. Fijn, maar inderdaad wel erg duur. Gelukkig gaan ze lang mee. :)

Ik heb echt 2 weken geleden nieuwe collectie livera eigen merk gekocht :j Dus volgens mij zouden ze er weer moeten zijn _/-\o_
Okee ook een dure die véél mooier is maar ze zitten net zo lekker

Ja Livera eigen merk is er niet mee opgehouden. Ik zie dat ik het een beetje cryptisch heb verwoord. :P Maar het modelletje dat ik zo fijn vind is uit de productie gehaald. -O-

Tink89

Re: Beugels steken iedere keer door bh heen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 17:19

Ik zweer tegenwoordig bij Panache. Stevige en degelijke bh's en mijn oudste gaat al een jaar of vier mee. Ik draag ze wel echt maximaal 2 dagen per week.

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 17:35

Ow ik voel me echt een BH martelaar.. Ik heb bh's van de H&M voor 12.95 geloof ik uit mijn hoofd. vind ik het fijnst. Maat 75D overigens. Maar die gaan toch echt wel lang mee en dat terwijl ik maar 3 goede heb en dus vaak draag, ze na 2x dragen in de wasmachine gaan.. En jawel, daarna lekker mee in de droger... :o Gaan al 2 jaar mee en zijn nog als nieuw.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-16 19:23

daffieduck83 schreef:
Ik had vroeger altijd PrimaDonna bh's of Chantelle. Nu ben ik fan geworden van Elomi, zijn net iets goedkoper en passen perfect bij mijn lijf. Tot nu toe blijven ze ook heel mooi. (2 oudste heb ik 2 jaar, de andere een half jaar). Beugel door de stof had ik heel snel bij een van mijn ShockAbsorbers sportbh. Dat model met beugels vond ik met sporten ook niet fijn, net te weinig steun.

Die heb ik ook gehad maar vind ze toch lang niet zo fijn zitten als de prima donna's. En ook dat merk was bij mij na ietsje meer dan een jaar, een kapotte beugel. Ook gebroken, volgens mij tijdens het werken. Ik moet best vaak bukken en volgens mij kunnen die beugels daar echt niet tegen.
Bij de prima donna's bleven de beugels wel heel alleen gingen ze dan of aan de kant van de oksel er doorheen of tussenin.
Ik heb overigens de prima donna's twist. Heb maat 90F dus een goede bh is belangrijk, zeker met het werk wat ik doe, is behoorlijk zwaar werk.

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 19:30

Door een afwijkende vorm zit een beugel BH nooit lekker. Links goed, rechts vervelend en andersom.
Mede door een contactallergie met nikkel voornamelijk aangewezen op beugelloze BH's.
Kan zeggen dat het voor grote maten behoorlijk tegenvalt wat er op de markt te vinden is.
Heb 1 merk die gelukkig hele goede comfort biedt zonder beugel. Zijn wel behoorlijk aan de prijs en foei lelijk, maar ach ik heb niet keus.
Dus dan die maar. Aantal jaar geleden was het de keuze wit of wit... Gelukkig is het iets ''verhipt'' in de loop der jaren! Dus heb nu een grijze en een zwarte erbij. *\o/* Jeeey anders dan WIT!

daffieduck83Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 19:58

fjordjes schreef:
Die heb ik ook gehad maar vind ze toch lang niet zo fijn zitten als de prima donna's. En ook dat merk was bij mij na ietsje meer dan een jaar, een kapotte beugel. Ook gebroken, volgens mij tijdens het werken. Ik moet best vaak bukken en volgens mij kunnen die beugels daar echt niet tegen.
Bij de prima donna's bleven de beugels wel heel alleen gingen ze dan of aan de kant van de oksel er doorheen of tussenin.
Ik heb overigens de prima donna's twist. Heb maat 90F dus een goede bh is belangrijk, zeker met het werk wat ik doe, is behoorlijk zwaar werk.

Zo zie je maar dat ieder lijf en ieders voorkeur toch net weer anders is. Heb ook 85F dus weet helaas hoe belangrijk een fijne bh is. Ik hoef wel minder te bukken op mijn werk. Dat scheelt.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 21:04

jorika1986 schreef:
Door een afwijkende vorm zit een beugel BH nooit lekker. Links goed, rechts vervelend en andersom.
Mede door een contactallergie met nikkel voornamelijk aangewezen op beugelloze BH's.
Kan zeggen dat het voor grote maten behoorlijk tegenvalt wat er op de markt te vinden is.
Heb 1 merk die gelukkig hele goede comfort biedt zonder beugel. Zijn wel behoorlijk aan de prijs en foei lelijk, maar ach ik heb niet keus.
Dus dan die maar. Aantal jaar geleden was het de keuze wit of wit... Gelukkig is het iets ''verhipt'' in de loop der jaren! Dus heb nu een grijze en een zwarte erbij. *\o/* Jeeey anders dan WIT!

De meeste grote merken gebruiken plastic voor hun beugels hoor... Niks nikkel aan, ik kan er ook niet tegen.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 23:27

Ik heb sinds een poosje een bh van Wacoal (had ik ook nog nooit van gehoord).
Eindelijk een bh die goed zit. Vaak Prima Donna gehad, maar na een poosje was de steun toch weg.

Ik heb nu deze
https://www.lingeriehuisonline.nl/artik ... met_beugel

Ook eindelijk een bh waarbij de beugels niet in mijn oksels prikken

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 23:32

Ik heb dit echt nooit :n
Ik heb meestal goedkope van de Hema, en 1 Marlies Dekkers. Gaan gewoon met de was mee op 40 graden, en vervolgens ook nog gewoon in de droger :? :')

En ze gaar echt járen mee...

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 23:44

Mijne breken allemaal...vele duren geprobeerd, max 3 maanden dan was tie kapot!
Toen was ik het zat en kocht ik een zeeman bh, en warempel deze gaan een stuk langer mee :+ (voor mij ook een hele fijne pasvorm) nu gebeurd het nog hoor maar doe er nu een halfjaar gemiddeld mee.
Overigens trek ik dan de kapotte beugel eruit en draag ze 'op'

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 08:24

Afdragen heb ik echt nog nooit gedaan, kapot is kapot :P
Ik heb meerdere malen kapotte bh's gehad van Hunkemoller, Livera en Linchèrie, op een gegeven moment was ik het ook zat en heb ik 8 bh's in 1 keer gekocht bij Hema tijdens een 1+1 gratis actie en die dingen gaan best lang mee! Ze zijn niet heel erg sexy, maar goed, ze doen hun werk en dat is het belangrijkste. En als ze hun werk niet meer goed doen kan ik ze zonder schuldgevoel weggooien, want ze kosten 14 euro voor 2 (en tijdens zo'n actie dus 14 euro voor 4 :'))

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 10:36

Het hele probleem zit hem heel simpel dat je je beha's te lang gebruikt. Duur of niet, op een gegeven moment zijn ze gewoon op.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 11:04

Ik heb vnl Marie Jo , zweer erbij want ze zitten heerlijk. Na een jaar of 5 zijn ze wel 'af' (regelmatig wisselen). Nooit beugels die erdoorheen piepen, maar het zal ook wel van je borsten afhangen.