Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
CecileDV schreef:Sannens schreef:Ik ga mee met wat Olympia96 heeft gezegd.Ik denk zelf ook dat de kwaliteit van H&M en primark niet goed genoeg is. Daarnaast heb ik ze ook echt wel eens geprobeerd, maar ik pas de pasvorm gewoon echt totaal niet.
Ik koop mijn BH's altijd bij de livera, aangezien zij merken hebben die wel passen bij mijn F/G cup. Eerst had ik altijd de huismerk Livera, omdat die het beste zaten (die waren 30 euro ps). Maar aangezien die niet meer gemaakt worden ben ik nu overgegaan op Chantelle. Fijn, maar inderdaad wel erg duur. Gelukkig gaan ze lang mee.
Ik heb echt 2 weken geleden nieuwe collectie livera eigen merk gekochtDus volgens mij zouden ze er weer moeten zijn
![]()
Okee ook een dure die véél mooier is maar ze zitten net zo lekker
Maar het modelletje dat ik zo fijn vind is uit de productie gehaald.
Gaan al 2 jaar mee en zijn nog als nieuw. daffieduck83 schreef:Ik had vroeger altijd PrimaDonna bh's of Chantelle. Nu ben ik fan geworden van Elomi, zijn net iets goedkoper en passen perfect bij mijn lijf. Tot nu toe blijven ze ook heel mooi. (2 oudste heb ik 2 jaar, de andere een half jaar). Beugel door de stof had ik heel snel bij een van mijn ShockAbsorbers sportbh. Dat model met beugels vond ik met sporten ook niet fijn, net te weinig steun.
Jeeey anders dan WIT! fjordjes schreef:Die heb ik ook gehad maar vind ze toch lang niet zo fijn zitten als de prima donna's. En ook dat merk was bij mij na ietsje meer dan een jaar, een kapotte beugel. Ook gebroken, volgens mij tijdens het werken. Ik moet best vaak bukken en volgens mij kunnen die beugels daar echt niet tegen.
Bij de prima donna's bleven de beugels wel heel alleen gingen ze dan of aan de kant van de oksel er doorheen of tussenin.
Ik heb overigens de prima donna's twist. Heb maat 90F dus een goede bh is belangrijk, zeker met het werk wat ik doe, is behoorlijk zwaar werk.
jorika1986 schreef:Door een afwijkende vorm zit een beugel BH nooit lekker. Links goed, rechts vervelend en andersom.
Mede door een contactallergie met nikkel voornamelijk aangewezen op beugelloze BH's.
Kan zeggen dat het voor grote maten behoorlijk tegenvalt wat er op de markt te vinden is.
Heb 1 merk die gelukkig hele goede comfort biedt zonder beugel. Zijn wel behoorlijk aan de prijs en foei lelijk, maar ach ik heb niet keus.
Dus dan die maar. Aantal jaar geleden was het de keuze wit of wit... Gelukkig is het iets ''verhipt'' in de loop der jaren! Dus heb nu een grijze en een zwarte erbij.Jeeey anders dan WIT!
(voor mij ook een hele fijne pasvorm) nu gebeurd het nog hoor maar doe er nu een halfjaar gemiddeld mee. 
)