Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
StalNollie schreef:Ik vond het een net bedrag als je al uren rekent stel drie uur operatie twee of drie man die helpen, materiaal kosten reserveren van de kamer. Dan vind ik het een redelijk bedrag. Zeker een hoog bedrag maar wel eigen schuld en je hebt al meerdere brieven gehad heb je nog geluk dat ze daar geen bedrag bovenop gooien. Nog goed recht ook nog.
StalNollie schreef:Ik vond het een net bedrag als je al uren rekent stel drie uur operatie twee of drie man die helpen, materiaal kosten reserveren van de kamer. Dan vind ik het een redelijk bedrag. Zeker een hoog bedrag maar wel eigen schuld en je hebt al meerdere brieven gehad heb je nog geluk dat ze daar geen bedrag bovenop gooien. Nog goed recht ook nog.
Zipporah schreef:StalNollie schreef:Ik vond het een net bedrag als je al uren rekent stel drie uur operatie twee of drie man die helpen, materiaal kosten reserveren van de kamer. Dan vind ik het een redelijk bedrag. Zeker een hoog bedrag maar wel eigen schuld en je hebt al meerdere brieven gehad heb je nog geluk dat ze daar geen bedrag bovenop gooien. Nog goed recht ook nog.
Kun je mij dat uitleggen aub? De materialen die maken ze open voor de hond er is en moesten ze nu dus weggooien?
Rianne_ schreef:Heb je inmiddels al een specificatie gekregen, contact opgenomen met rechtsbijstand/juridisch loket of gevraagd naar de algemene voorwaarden/waar je deze zou kunnen vinden?
Zag deze vragen meerdere malen voorbij komen en het lijkt me sowieso goed om dat te doen. Maar kan nergens vinden of je dit gedaan hebt ja of nee.
Vjestagirl schreef:Spullen klaarleggen? Medicatie die vast in de injectiespuiten is gedaan, gaasjes ed. wat alvast is klaargelegd
Zipporah schreef:Vjestagirl schreef:Spullen klaarleggen? Medicatie die vast in de injectiespuiten is gedaan, gaasjes ed. wat alvast is klaargelegd
Ik wist niet dat ze spullen voor de hond er is aangekomen al open maken en de injecties al vullen. Als mijn hond of poes voor injecties komt doen ze dat ter plaatse openen en uit de juiste potjes zuigen.
StalNollie schreef:Zal vast wel in de voorwaarden staan.
Ik vind het anders vrij logisch en kan ik zelf ook wel bedenken dat ik een boete zou krijgen
Anoeska schreef:Even los van het feit dat het gemeld had moeten zijn, vind ik je echt ongelooflijk laks. Als iemand je een rekening stuurt denk je toch niet 'ach ze zullen het wel niet echt menen, ik gooi 'm in de prullenbak'. Hoe ziet jouw administratie er dan verder uit? Zo ga je toch niet met je financiën om?
. Cardy schreef:Anoeska schreef:Even los van het feit dat het gemeld had moeten zijn, vind ik je echt ongelooflijk laks. Als iemand je een rekening stuurt denk je toch niet 'ach ze zullen het wel niet echt menen, ik gooi 'm in de prullenbak'. Hoe ziet jouw administratie er dan verder uit? Zo ga je toch niet met je financiën om?
Ik dacht eerlijk gezegd precies hetzelfde.
Zipporah schreef:Rianne_ schreef:Heb je inmiddels al een specificatie gekregen, contact opgenomen met rechtsbijstand/juridisch loket of gevraagd naar de algemene voorwaarden/waar je deze zou kunnen vinden?
Zag deze vragen meerdere malen voorbij komen en het lijkt me sowieso goed om dat te doen. Maar kan nergens vinden of je dit gedaan hebt ja of nee.
Ik heb gemaild naar het incasso en hun zouden contact opnemen met de dierenarts hoe ze exact op dat bedrag komen en of dat ergens van te voren is aangegeven. Dus misschien dat daar wat uitkomt of raad je alsnog aan om ander genoemde dingen alsnog te doen? Ik dacht dit antwoord even af te wachten.
Yvank_ schreef:StalNollie schreef:Zal vast wel in de voorwaarden staan.
Ik vind het anders vrij logisch en kan ik zelf ook wel bedenken dat ik een boete zou krijgen
Dan moeten die voorwaarden wel aan de klant zijn meegegeven of op de website staan waar de klant op is gewezen. Dit is bij beide niet het geval.
En hoe TS omgaat met haar rekeningen staat volledig los van de wet... Ik zou dus contact opnemen met rechtbijstand/ juridisch loket die kunnen je verder helpen ook nu het bij een incasso ligt.

lifaya schreef:Maar wat nou als ze die operatiekamer toch alsnog hebben gebruikt en een ander dier hebben geopereerd tijdens jouw afspraak? Dan zouden die manuren alsnog vervuld zijn kan me niet voorstellen dat ze dan bijv 3 uur uit hun neus hebben staan vreten