Joram, je hebt gelijk, excuus
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ayasha schreef:Amandavd schreef:Wat is dit nou weer voor rare reactie? Omdat iemand van mening met je verschilt zijn het meteen 'abnormale' mensen? Dit is niet Ayasha's forum he, andere mensen mogen ook een mening hebben, zelfs als die verschilt van jou.
Wat is dit nou weer voor rare reactie? Omdat iemand van mening met je verschilt is het meteen "niet ayasha's forum"?
Dit is niet Amandavd's forum he, andere mensen mogen ook een mening hebben, zelfs als die verschilt van jou.
Ayasha schreef:Ik insinueer niet dat die persoon niet normaal is, ik insinueer dat ik vind dat die daar dan niet normaal over kunnen praten. Want neen, "jouw pup heeft mijn controller stuk gebeten omdat ik die niet goed opgeboren had goed wetende dat die pup hier rond loopt dus jij gaat mij een nieuwe controller betalen" vind ik niet "als normale mensen" met elkaar praten als gezinsleden. (normale mensen hier als uitdrukking bedoelt. Niks meer of minder. )
Daar mag je over vallen zoveel je wil. Dat is mijn mening en die mag ik hebben, net zoals jij dat onzin mag vinden.
Amandavd schreef:Ayasha schreef:Ik insinueer niet dat die persoon niet normaal is, ik insinueer dat ik vind dat die daar dan niet normaal over kunnen praten. Want neen, "jouw pup heeft mijn controller stuk gebeten omdat ik die niet goed opgeboren had goed wetende dat die pup hier rond loopt dus jij gaat mij een nieuwe controller betalen" vind ik niet "als normale mensen" met elkaar praten als gezinsleden. (normale mensen hier als uitdrukking bedoelt. Niks meer of minder. )
Daar mag je over vallen zoveel je wil. Dat is mijn mening en die mag ik hebben, net zoals jij dat onzin mag vinden.
Dit vind ik al heel anders overkomen dan de opmerking die je maakte. We verschillen van mening prima, daar hoef je geen kinderachtige opmerkingen over te maken richting een ander. Je had ook kunnen zeggen, prima, ik zie dat anders. I.p.v. zo'n opmerking te plaatsen.
Gaan we dit "jij zus ik zo" spelletje blijven spelen of zullen we gewoon erkennen dat we allebei duidelijker hadden kunnen reageren? Iris82 schreef:Ik zou niet te specifiek over die opmerking vallen. Die gebruiken wij hier ook regelmatig.
Is toch een soort van spreektaal.
Als ik tegen iemand zeg: Ik wil graag een goed gesprek met je voeren, zeg ik niet dat al mijn andere gesprekken met die persoon niet goed waren.
Dus wat mij betreft zand erover. Ayasha schreef:Amandavd schreef:
Dit vind ik al heel anders overkomen dan de opmerking die je maakte. We verschillen van mening prima, daar hoef je geen kinderachtige opmerkingen over te maken richting een ander. Je had ook kunnen zeggen, prima, ik zie dat anders. I.p.v. zo'n opmerking te plaatsen.
Dat had jij ook gekunt.Gaan we dit "jij zus ik zo" spelletje blijven spelen of zullen we gewoon erkennen dat we allebei duidelijker hadden kunnen reageren?
Zand erover.
Ayasha schreef:Over mijn gezin viel veel te zeggen maar ben blij dat wij over dat soort dingen als normale mensen konden praten.
Ayasha schreef:Ik insinueer niet dat die persoon niet normaal is, ik insinueer dat ik vind dat die daar dan niet normaal over kunnen praten. Want neen, "jouw pup heeft mijn controller stuk gebeten omdat ik die niet goed opgeboren had goed wetende dat die pup hier rond loopt dus jij gaat mij een nieuwe controller betalen" vind ik niet "als normale mensen" met elkaar praten als gezinsleden. (normale mensen hier als uitdrukking bedoelt. Niks meer of minder. )

Amandavd schreef:Vind ik niet. Het is haar hond, die hoort niet te slopen. Goed het is een pup dat kan gebeuren. Ja misschien is dit een goede les voor haar broer om zijn spullen iets beter op te bergen. Maar zij had ook beter op haar pup kunnen letten. Zeker als je weet dat die sloopgraag is.
Ayasha schreef:Arabella: dat zou ik 'm toch maar snel proberen af te leren want als ie een keer de foute kabel doorbijt heb je geen pup meer.