Voor de eerste keer naar bed met een vreemde? (18+)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kevertje04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-15 23:13

Wat is dit balen zeg. Het was echt leuk en gezellig gister, hij was totaal niet handtastelijk of opdringerig, en nu doet ie zo -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 23:14

StalNollie schreef:
[naam] niet alleen gasten ook vrouwen die liever zonder doen, ook voor het genot.

Absoluut *steekt hand op*

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 23:14

Als het niet fijn aanvoelt dan meteen aan de kant zetten. Je komt vanzelf wel een ander tegen die wel gewoon een leuke vent is! :)

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 23:17

Het is voor iedereen anders, maar mijn eerste keer deed gewoonweg pijn. Ik ben dus blij dat ik dat kon ervaren met iemand die ik 100 procent vertrouwde, waar ik van hielt en hij van mij. Dat maakte het voor mij veilig, waardoor ik er toch met een goed gevoel op terug kijk. Moet er niet aan denken dat ik dat met een 'vreemde' had gedaan! :n

Pearlx

Re: Voor de eerste keer naar bed met een vreemde? (18+)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 23:18

Als hij na de eerste ontmoeting al over de pil en condooms begint is hij echt wel op snelle seks uit.. Natuurlijk draait hij dat terug als jij vervolgens voorzichtiger wil zijn, maar de meeste jongens hebben toch het wel het fatsoen daar niet direct over te beginnen in mijn ervaring!

kevertje04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-15 23:20

Ik voel me ontzettend dom en naïef nu :\

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 23:22

kevertje04 schreef:
Ik heb het hem net gezegd, maar hij heeft nog niet geantwoord.
Ik zal hem zo duidelijk maken dat ik zo ver ga als dat ik zelf wil en dat mijn grenzen daarin niet rekbaar zijn, en afhankelijk van z'n reactie kijk ik verder.

:(:)
Dat je dat uberhaupt wilt delen met een wildvreemde...

Je zegt dat hij niet meteen 'bovenop je is gedoken' maar jullie kenden elkaar net een paar uurtjes en hebben gezoend, dan heeft hij toch gepakt wat hij op dat moment kon krijgen. En de dag later app je hem of hij wil afspreken en het eerste wat hij vraagt is of je aan de pil bent...
Of je nu wel of geen degelijke voorlichting hebt gehad op dit gebied, je snapt toch zelf ook wel dat dit niet normaal is?
En nu heb je hem verteld dat je nog maagd bent en of hij dat wel ziet zitten.
Je weet dat er jongens zijn die het juist daarom doen? Een vluggertje, een maagd in bed zien te krijgen...
Zodra hij heeft waar hij voor kwam is hij weg en jij?

Ik vind je erg naief.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 23:22

kevertje04 schreef:

Nee joh, vooral niet doen. Het is niet erg om seks te willen en soms is het gewoon leuk om een spannend gesprek met iemand te voeren. Maar dan kan je er ook wel vanuit gaan dat een jongen seks wilt hebben uiteindelijk. Volgende keer het gesprek misschien wat lieflijker houden en wachten met alles wat met seks te maken heeft bespreken.

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 23:23

kevertje04 schreef:
Ik denk hierover na omdat hij gisteravond niet meteen op me is gedoken zoals de andere jongens dat deden, maar afwachtte en zijn tijd nam.. Dat is iets nieuws wat ik nog niet had meegemaakt.

Ik heb net gevraag of hij het zijn tijd waard vindt om af te spreken als we niet met elkaar in bed belanden en daar kreeg ik een volmondige ja op terug.

zijn tijd nam ? mwah een halve dag ...nee niet doen hoor, lekker wachten

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 23:24

kevertje04 schreef:
Daar ben ik ook bang voor Kwanyin.

Ik heb hem een paar harde, directe vragen gesteld en hij antwoordt onwijs vaag en draait om elk simpel, voor de hand liggend antwoord heen. Ik denk dat dit een enorme flop wordt. :+

Wat heb je gevraagd? Via de app?

kevertje04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-15 23:26

anneliesdj, het zoenen kwam van mijn kant en heeft de hele avond geduurd. De vriendinnen waarmee ik was, waren alledrie binnen een kwartier al gezoend door een jongen. Ik ben ook letterlijk gevraagd 'Ben je vrijgezel en zo nee: mag ik je op je bek pakken?' En zo was deze jongen dus totaal niet. Dat is waarom ik twijfelde, irl was hij heel geduldig, lief en een prima jongen. Ik was degene die de stap om te zoenen maakte en dit was een hele rustige zoen, geen ranzige bijna-opgegeten-door-een-geile-aap zoen.

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 23:27

kevertje04 schreef:

Jij hoeft je niet te schamen. Hij hooguit. Laten lopen die gozer!

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 23:27

Pff ik heb het idee dat hier TS wel van alles wordt aangepraat. Vergeet niet een beetje na te gaan wat je zélf wil TS, niet wat bokt denkt dat moet!

Ik heb zelf ook de eerste keer een one night stand gehad, was prima en geen spijt. Máár zorg wel dat je er 100% achter staat. En nogmaals, ga dan niet na wat anderen (bokt, omgeving, hij) ervan vinden, maar ga na wat jij wil. Jij wil seks? Ga ervoor! Jij wil liever nog even wachten? Geen probleem.

En onthoud ook dat niet alle mannen die seks willen ook direct klootzakken zijn, dat hangt (gelukkig) niet samen.

kevertje04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-15 23:28

anneliesdj schreef:
kevertje04 schreef:
Daar ben ik ook bang voor Kwanyin.

Ik heb hem een paar harde, directe vragen gesteld en hij antwoordt onwijs vaag en draait om elk simpel, voor de hand liggend antwoord heen. Ik denk dat dit een enorme flop wordt. :+

Wat heb je gevraagd? Via de app?

Of hij het alleen voor de seks deed, of hij het nog steeds zijn tijd waard vindt me te leren kennen als we niet bij elkaar in bed belanden, waarom hij vroeg of ik aan de pil was als het hem zogenaamd niet om de seks ging. Die richting op. En via whatsapp, ja.
Laatst bijgewerkt door kevertje04 op 15-02-15 23:31, in het totaal 1 keer bewerkt

kevertje04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-15 23:30

BaileyMix schreef:
Pff ik heb het idee dat hier TS wel van alles wordt aangepraat. Vergeet niet een beetje na te gaan wat je zélf wil TS, niet wat bokt denkt dat moet!

Ik heb zelf ook de eerste keer een one night stand gehad, was prima en geen spijt. Máár zorg wel dat je er 100% achter staat. En nogmaals, ga dan niet na wat anderen (bokt, omgeving, hij) ervan vinden, maar ga na wat jij wil. Jij wil seks? Ga ervoor! Jij wil liever nog even wachten? Geen probleem.

En onthoud ook dat niet alle mannen die seks willen ook direct klootzakken zijn, dat hangt (gelukkig) niet samen.

Dat is het ook, ik heb vriendinnen die vrij snel (eerste date, tweede date of one night stands) in bed duiken bij een gast. Die vinden het prima, hebben er geen spijt van en zijn er juist blij mee dat ze die jongen niet meer hoeven te zien ivm schaamte.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 23:33

Zou je het erg vinden om alleen seks met deze jongen te hebben? Of wil jij meer, als in de zin van een relatie?

kevertje04

Re: Voor de eerste keer naar bed met een vreemde? (18+)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-15 23:36

Ik ben wel uit op een relatie, ja.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 23:37

Beetje jammer dat iedereen hier roept dat je eerste keer per se bijzonder moet zijn ofzo. Dat maakt iemand toch zelf wel uit, of ie daar waarde aan hecht :')
Mijn eerste keer was dat echt niet hoor, heb er niks van gekregen. Ik ben de eerste van mijn vriend en we waren vooral dronken en moe na een feestje :')

Edoch! Ga er alsjeblieft niet vanuit dat je het wel kunt verbergen, dat je maagd bent ;) Sommigen lukt dat maar de meesten niet. Eerlijk duurt het langst enzo. (En dan heb ik het niet per se over deze specifieke persoon maar ook in de toekomst.)

Verder: je kunt beter je tweede keer als je eerste keer zien :)* dan weet je een beetje hoe het werkt en kan je beter genieten.

Veel plezier alvast toegewenst! +:)+

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 23:40

kevertje04 schreef:

Daarom.

Als je gewoon snel van je maagdelijkheid af wilt en die gozer daarna niet weer wilt zien; meteen doen.

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 23:41

BaileyMix schreef:

Aangepraat? No offence naar Ts toe, maar je ziet toch hoe bleu ze hierin staat? Ze vraagt niet voor niks om advies, ze twijfelt en hij lijkt haar naar de mond te praten. Dat kennen we toch allemaal? Alleen als je 'ervaring' hebt kun je op eeen geven moment een waarde oordeel geven aan iemands woorden. Zij is daar nog niet. Niet gek en ze moet vooral doen waar ze zich fijn bij voelt. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze zich fijn voelt als hij haar na 1 keer 'gezelligheid' niet meer hoeft en zij andere verwachtingen heeft... Er is niks mis met een one-night, als je daar voor kiest. Been there, done that. Het is meer het totaalplaatje waar bij mij de alarmbellen wel gaan rinkelen. Ts doet er maar mee wat ze wil, maar soms ga je je dingen/mensen/situaties romantiseren, maar vaak komt de kater (te) later

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 23:42

kevertje04 schreef:

In dat geval, en als je denkt dat het je verdrietig zou maken als dat met deze jongen niet gaat gebeuren als je wel seks hebt gehad, doe je er misschien beter aan deze jongen te laten voor wat het is.

Verder kan ik het alleen maar eens zijn met Magrathea, het is maar net hoeveel waarde je eraan hecht. Het zit maar tussen je oren dat je je 'maagdelijkheid verliest' en daarmee iets speciaals. Je hebt gewoon voor de eerste keer seks, niet meer niet minder. En inderdaad kan je beter de tweede keer als échte eerste keer beschouwen haha :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 23:43

Dit worden tranen in het minst ernstige geval. In al je berichten is twijfel te lezen. Wat je ook denkt van de eerste keer, speciaal of met de eerste die wil en hoe vrij je ook bent met seks, imo is een goede basis 'regel' toch wel 'bij twijfel, niet doen'. Of je wil 100% of niet.

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 23:51

Ben 't met je eens Magrethea!

Ik vind dat veel bokkers doen alsof alle mannen alleen seks willen en vrouwen enkel zien als een seksspeeltje. Wat een onzin. Genoeg mannen die het niet perse om de seks te doen is, en er zijn ook genoeg mannen die het wel om de seks gaat maar die verder ook echt wel heel erg leuk zijn. Niet alle mannen die graag in hun seksuele behoeftes voorzien zijn gigantische klootzakken met een gebrek aan respect voor vrouwen :') Volgens mij hebben de meeste bokkers alleen maar verkeerde mannen ontmoet hier.

En dan ook, waarom rateld iedereen toch altijd dat die eerste keer speciaal/bijzonder moet zijn, dan kan het alleen maar gaan tegenvallen, heb nog nooit van iemand gehoord dat de eerste keer echt heel bijzonder was, hoor veel vaker dat het klunzig en ongemakkelijk was en dat de keren erna alleen maar beter werden dan de eerste keer. Iedereen maakt 'de eerste keer seks' zo beladen. De eerste keer is echt niet heus maar alleen maar rozengeur en maneschijn. Zeg nou eerlijk? Bij welke bokker was de allereerste keer seks heeel speciaal en bijzonder (in positieve zin)? Eerlijk? Ik kan het me niet eens meer precies herinneren, weet wel dat ik daarvoor al wat had geprobeert maar dat het door al het gekluns niet eens lukte de zogenaamde eerste keer.

Dus je eerste keer met een vreemde, no problemo! maar dan moet je daar wel zelf ook zo over denken en je daar goed bij voelen. Als je echt uit bent op een serieuze relatie zoals TS heb je denk ik wel (te) hoge verwachtingen na 1x zoenen, als je elkaar beter leert kennen kan het zo maar zijn dat de echte klik er helemaal niet is.

Dus ik zou het niet doen als ik jou was, puur omdat je teveel/te hoge verwachtingen hebt en de kans op een teleurstelling dan groter is, ging het je puur en alleen om je nieuwsgierigheid naar seks en wou je geen serieuze relatie, dan had ik zeker gezegd doen!
Laatst bijgewerkt door Jaime_ op 15-02-15 23:54, in het totaal 1 keer bewerkt

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 23:54

kevertje04 schreef:
BaileyMix schreef:

Dat is het ook, ik heb vriendinnen die vrij snel (eerste date, tweede date of one night stands) in bed duiken bij een gast. Die vinden het prima, hebben er geen spijt van en zijn er juist blij mee dat ze die jongen niet meer hoeven te zien ivm schaamte.

Hoe zo schaamte?

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 23:54

Oh en trouwens, ik ken echt geen enkele kerel bij wie er geen antennes omhoog springen (hurrhurr) als ie het nummer van een meisje heeft gekregen en er een kinky whatsappgesprek op volgt. Dan kan ik die jongen met geen mogelijkheid ongelijk geven als ie denkt dat er wel een leuk avontuurtje uit kan komen... Serieus, wat moet ie dan doen? Een beetje de heilige uit gaan hangen en de boot afhouden als een meisje er wel zin in lijkt te hebben? Dream on, ik moet de eerste jongen nog tegenkomen die dat zou doen :=

Bonita, ook al vraagt TS om advies, advies kan ook zijn "luister naar je eigen gevoel" ipv "je eerste keer MOET PER SE HEEL ERG SPECIAAL ZIJN anders heb je gefaald in het leven" ofzoiets :')
Want dat is wat sommige mensen zeggen. TS werd zelf goedkoop genoemd omdat ze het zelfs maar overwoog. Goed advies man +:)+

Dank Jaime en Bailey trouwens :D