Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kevertje04 schreef:Ik heb het hem net gezegd, maar hij heeft nog niet geantwoord.
Ik zal hem zo duidelijk maken dat ik zo ver ga als dat ik zelf wil en dat mijn grenzen daarin niet rekbaar zijn, en afhankelijk van z'n reactie kijk ik verder.
kevertje04 schreef:Ik voel me ontzettend dom en naïef nu
kevertje04 schreef:Ik denk hierover na omdat hij gisteravond niet meteen op me is gedoken zoals de andere jongens dat deden, maar afwachtte en zijn tijd nam.. Dat is iets nieuws wat ik nog niet had meegemaakt.
Ik heb net gevraag of hij het zijn tijd waard vindt om af te spreken als we niet met elkaar in bed belanden en daar kreeg ik een volmondige ja op terug.
anneliesdj schreef:kevertje04 schreef:Daar ben ik ook bang voor Kwanyin.
Ik heb hem een paar harde, directe vragen gesteld en hij antwoordt onwijs vaag en draait om elk simpel, voor de hand liggend antwoord heen. Ik denk dat dit een enorme flop wordt.
Wat heb je gevraagd? Via de app?
BaileyMix schreef:Pff ik heb het idee dat hier TS wel van alles wordt aangepraat. Vergeet niet een beetje na te gaan wat je zélf wil TS, niet wat bokt denkt dat moet!
Ik heb zelf ook de eerste keer een one night stand gehad, was prima en geen spijt. Máár zorg wel dat je er 100% achter staat. En nogmaals, ga dan niet na wat anderen (bokt, omgeving, hij) ervan vinden, maar ga na wat jij wil. Jij wil seks? Ga ervoor! Jij wil liever nog even wachten? Geen probleem.
En onthoud ook dat niet alle mannen die seks willen ook direct klootzakken zijn, dat hangt (gelukkig) niet samen.
Sommigen lukt dat maar de meesten niet. Eerlijk duurt het langst enzo. (En dan heb ik het niet per se over deze specifieke persoon maar ook in de toekomst.)
dan weet je een beetje hoe het werkt en kan je beter genieten. BaileyMix schreef:Pff ik heb het idee dat hier TS wel van alles wordt aangepraat. Vergeet niet een beetje na te gaan wat je zélf wil TS, niet wat bokt denkt dat moet!
Ik heb zelf ook de eerste keer een one night stand gehad, was prima en geen spijt. Máár zorg wel dat je er 100% achter staat. En nogmaals, ga dan niet na wat anderen (bokt, omgeving, hij) ervan vinden, maar ga na wat jij wil. Jij wil seks? Ga ervoor! Jij wil liever nog even wachten? Geen probleem.
En onthoud ook dat niet alle mannen die seks willen ook direct klootzakken zijn, dat hangt (gelukkig) niet samen.
kevertje04 schreef:Ik ben wel uit op een relatie, ja.
Volgens mij hebben de meeste bokkers alleen maar verkeerde mannen ontmoet hier. kevertje04 schreef:BaileyMix schreef:Pff ik heb het idee dat hier TS wel van alles wordt aangepraat. Vergeet niet een beetje na te gaan wat je zélf wil TS, niet wat bokt denkt dat moet!
Dat is het ook, ik heb vriendinnen die vrij snel (eerste date, tweede date of one night stands) in bed duiken bij een gast. Die vinden het prima, hebben er geen spijt van en zijn er juist blij mee dat ze die jongen niet meer hoeven te zien ivm schaamte.