muntdrop schreef:Bij mij was het echt niet leuk. Ik heb geen vriend maar daar heb ik op dit moment ook gewoon vrede mee. Als ik iemand tegen het lijf loop leuk, maar ik ben niet druk op zoek omdat ik er totaal geen tijd voor heb. Kreeg ik opeens een enorm boeket rozen en een knuffel bezorgd. Bleek dus een jongen waar ik al een tijd vriendschappelijk mee om ga mij leuk te vinden. Nou vind ik hem heel aardig maar echt totaal absoluut 100% niet leuk. Heel stom want ik heb dus de hele dag lopen nadenken over hoe ik dat aan hem moest vertellen enzo. Meh.
En hoe heb je t nou gedaan?
. Ik heb geen vriend maar daar heb ik op dit moment ook gewoon vrede mee. Als ik iemand tegen het lijf loop leuk, maar ik ben niet druk op zoek omdat ik er totaal geen tijd voor heb. Kreeg ik opeens een enorm boeket rozen en een knuffel bezorgd. Bleek dus een jongen waar ik al een tijd vriendschappelijk mee om ga mij leuk te vinden. Nou vind ik hem heel aardig maar echt totaal absoluut 100% niet leuk. Heel stom want ik heb dus de hele dag lopen nadenken over hoe ik dat aan hem moest vertellen enzo. Meh.

ook mijn bak met zoutstaven..... nog 2 zakken chips en vodka over
ik moest mezelf eigenlijk inhouden om ze nog niet te kopen, maar ik kon het echt niet.
ik vind het maar niets valentijn alsof het beandrukt moet worden dat je alleen bent?
dus valentijn zal ik de volle 24 uur mee maken . 

Sheldon.