Dat ligt eraan of ze getrouwd zijn in gemeenschap van goederen..
Gentlegiant
Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-15 01:28
Ohja! die kan je natuurlijk ook even lenen Die ratten ohnee sorry muisjes zijn toch handig die helpen je enz
Cinderella
Geplaatst: 12-02-15 01:32
Murthul schreef:
Dat ligt eraan of ze getrouwd zijn in gemeenschap van goederen..
Klopt . We hebben bewust gekozen om daar niets over uit de doeken te doen in onze biografische films.
xJurdyWonanx
Geplaatst: 12-02-15 01:32
Nachtbraker meld zich,lig afgelopen week en komende bijna 2 weken iedere nacht wel een uur of 2 ineens wakker. Nu ben illegale nachtbraker aangezien ik aan de andere kant van de wereld zit en het hier pas half 7 is.
Murthul
Geplaatst: 12-02-15 01:34
Snap ik, dat is wel iets persoonlijks natuurlijk.
Ik begin last te krijgen van enorme koppijn met lichtgevoeligheid, ga mn telefoon dus even wegleggen.
Hallo ik meld me ook, tegenwoordig geen school meer. Ik werk wel in een fabriek als oproep kracht. Dus dat betekent onregelmatig slaap patroon omdat elke dag toch hetzelfde is
Cinderella
Geplaatst: 12-02-15 01:38
Hopke89 schreef:
Komt er nog eens een vervolgfilm?
Wij vonden drie delen en een remake wel genoeg
Hopke89
Geplaatst: 12-02-15 01:40
Cinderella schreef:
Hopke89 schreef:
Komt er nog eens een vervolgfilm?
Wij vonden drie delen en een remake wel genoeg
Daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen. Geen last van paparazzi?
rina
Geplaatst: 12-02-15 01:42
Gentlegiant schreef:
Gezellig! waar in Duitsland woon je?
Niedersachsen Emsland
Cinderella de tranen biggelen over mijn wangen.
En allemensen, ben ik even de paarden binnen aan het halen zijn er alweer 2 pagina's bij. Ja die van mij komen altijd heel laat binnen Drakulientje he.
Hahaha Jurdy das valsspelen Waar zit je? Australie?
Haha leuke conversaties joh Murthul : idd 'moeilijke' naam rina : leuk dat jouw paarden nog zo lang buiten kunnen staan
xJurdyWonanx
Geplaatst: 12-02-15 01:53
Rina; Ik zit half aan de andere kant hihi, Belize. Centraal Amerika. 7 uur verschil. Nog 13 dagen volhouden en dan weer lekker terug naar mijn eigen huisje, alhoewel ik opzich niks te klagen had toen ik vanmiddag 30 graden had en aan het zwembad lag
Jouw paarden hebben het zeker luxe zeg, en straks weer vroeg naar buiten zeker?
Hopke89
Geplaatst: 12-02-15 01:55
Ik wil ook warmte.
Ook wel aan het zwembad liggen... Dat ga ik even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken.
Geef mij ook maar een lekker zonnetje.. Wij gebruiken kaarsen en haardvuren in ons kasteel en ik moet zeggen dat het soms toch wel behoorlijk fris is in mijn nachtjapon.
xJurdyWonanx
Geplaatst: 12-02-15 02:00
Dat ik er nu uitzie als een halve kreeft neem ik maar voor lief haha. Ik zit bij de tante van mijn vader in een huisje en blijf hier in totaal 3 weken maar pff, soms best moeilijk hoor. Ben gelukkig wel met mn pa en mn oom hier maar je eigen thuis waar je kunt doen en laten wat je wilt is toch goud waard. Hoewel het een ervaring op zich is dit hele land ben ik toch blij om weer in het koude Nederland te zijn.
Ja zo'n groot kasteel vergt heel veel moeite zeker he :0
Ahjoh voor je het weet zit je weer lekker in je eigen huisje! Drie weken valt mee . Ik ben jaloers!
Ja, een kasteel is veel werk. Ook qua huishouden. Het zit nou eenmaal in me om zelf te willen schoonmaken en opruimen, maar gezien mijn man ervan overtuigd is dat ik emotionele schade heb opgelopen door mijn schoonmaakster verleden, wilt hij abosluut niet hebben dat ik ook maar enig huishoudelijke werk verzet!
Meld me ook, ik ben momenteel werkloos en mijn vriend draait deze week late diensten. En ik ben tegenwoordig zo'n iemand die niet kan slapen als er niemand thuis is. :}
Gentlegiant
Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-15 02:07
cinderella ik vind echt dat je geweldig in je rol blijft
Balen dat je werkeloos bent zeg! heb je wel weer oog op een nieuwe baan of?
Hopke89
Geplaatst: 12-02-15 02:07
Pfoe wat zal er veel haardhout doorheen gaan in een kasteel. Geen idee toch iets van vloerverwarming aan te leggen? Werkt ideaal onder grote tegels e.d.
Ik ben het liefste ook gewoon lekker thuis, lekker mn eigen dingen, eigen bed, vertrouwde douche en wc. Wel zo fijn.
Annelien92
Geplaatst: 12-02-15 02:09
Ga in september waarschijnlijk weer beginnen met studeren een werk leer traject. Mits ik een werkplaats heb gevonden. Ga volgende week weer beginnen met fabriekswerk. En weer ploegen draaien//