Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

kimberly1995 schreef:Ik ga inmiddels kijken naar de ogenfoto's hier en waar ik laatst gebleven ben.
Ik doe de opleiding klassieke homeopathie/natuurgeneeskunde. De irisdiagnose is een onderdeel van natuurgeneeskunde. Ik wil overigens beide opleidingen doen. Door het andere topic raakte ik geïnspireerd en wilde ik graag oefenen met ogenfoto's -maar wel met toestemming van de eigenaar-. Je kunt eigenlijk alles in de ogen aflezen. Voornamelijk zie je bij de meeste mensen hoe het met de spijsvertering gesteld is. Als je iets in de spijsverteringszone ziet, maar er zijn geen spijsverteringsklachten kun je ook gaan zoeken in de verwerking van prikkels.
Daarnaast kun je iets zeggen over onder welke omstandigheden iemand het beste presteert, moet zeggen dat ik dat hier nog niet echt heb benoemd.
Je kunt zien hoe gevoelig mensen zijn. Veel mensen die ik hier tegen ben gekomen hebben moeite met ontspannen en zijn vaak verkrampt.
Ben heel benieuwd wat je in mijn oog ziet...
vooral omdat ik niet ''normale'' ogen heb ben ik benieuwd of je er ook dingen uit kunt lezen?
Heb daar al zo weinig haar..