Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
C_arola schreef:Sodera schreef:Mijn auto stond van de week zo ingeparkeerd op mijn werk...
En ja ik woon in Ierland en moet dus aan de rechterkant instappen (het zwarte popje is die van mij). Ik ben over de bijrijdersskant naar binnen geklommen en ik neem aan dat degene uit die kloterige Micra hetzelfde heeft moeten doen....
[ Afbeelding ]
Herkenbaar, hier in Nederland maak ik dat ook regelmatig mee.
. Meestal parkeer ik wel netjes alleen hier is ook parkeer terrein waar de strepen niet zichtbaar zijn in het donker dus dat gaat nog wel eens mis als je 's avonds moet parkeren
Janine1990 schreef:maralyn schreef:Ik parkeer t liefst zo recht mogelijk, t liefst achteruit.
Eigenlijk meer om t statement te maken: Vrouwen kunnen wel parkeren.
Stond ik netjes geparkeerd, knalt er een man, jaar of 30 zo de auto, naast de mijne, en flink over het andere vak heen. Niet aan mijn kant, nee de andere.
We stapten tegelijk uit waarop ik hardop grinnikte: "Nou meneer, vandaag hebben de vrouwen gewonnen met inparkeren!!."
Beste man is ingestapt, en heeft zijn auto braaf in het vak gezet.
In de winkel kwam ik hem tegen. "Eigenlijk, stond ie wel erg scheef ja."
Ghegheghe
Ook wel eens op een druk parkeer terrein, dat ze op mij moeten wachten. Want hoe dan ook? Ik ga achteruit er in!! Veel makkelijker met eruit rijden.
Heb wel eens een applausje gehad, dat ik hem er in 1 keer in zette...
Ik begrijp niet waarom de gedachte er is dat vooruit parkeren makkelijker is![]()
Ik vind dat heel moeilijk... M'n moeder niet, maar ik denk dat als ik parkeersensoren had ik dat ook wel makkelijk zou kunnen![]()
Achteruit is echt het allermakkelijkst!
Wel tof van die man dat hij je in de winkel nog een keer erkenning gaf!!

Morrie schreef:fileparkeren is volgens mij een kwestie van oefenen..... als ik een andere auto heb, duurt het geen 3 dagen of ik het gaat weer feilloos
Een man een portiek verderop heeft zijn rijbewijs bij een pakje boter gekregen ofzo, hij heeft een piepklein autootje en doet er een uur over om te parkeren, al z'n kinderen en z'n vrouw er omheen die in een vreemde taal aanwijzingen gillen. Ik vind het dan grappig om aan te komen rijden en in 1 streep file te parkeren op een piepklein plekje![]()
Arethe schreef:Janine1990 schreef:
![]()
Oke, jij wint...
Jeeeetje... daar heb ik even geen woorden voor...
Ik vind het zelf ook zo raar en asociaal. Spreken ze regelmatig aan en vaak krijg je dan een grote mond. Ook de scholen benaderd maar die kunnen er weinig aan doen. Inmiddels regelmatig contact met politie en maar foto's maken als bewijs.
saskiakefie schreef:Sommige mensen kunnen gewoon niet zo goed parkeren.... zoals ik![]()
![]()
Nu moet ik zeggen dat ik altijd wel binnen de lijntjes blijf... en als ik er op sta probeer ik het gewoon nog een keer, maar vaak staat ie er toch niet echt netjes recht in....
NatasjavE schreef:saskiakefie schreef:Sommige mensen kunnen gewoon niet zo goed parkeren.... zoals ik![]()
![]()
Nu moet ik zeggen dat ik altijd wel binnen de lijntjes blijf... en als ik er op sta probeer ik het gewoon nog een keer, maar vaak staat ie er toch niet echt netjes recht in....
Tip,..leer jezelf aan om achteruit erin te parkeren. Zodra je het gewent bent zul je merken dat dat veel handiger en makkelijker is.
Hoezo is dat makkelijker? Eruit komen heb ik geen problemen mee. saskiakefie schreef:NatasjavE schreef:
Tip,..leer jezelf aan om achteruit erin te parkeren. Zodra je het gewent bent zul je merken dat dat veel handiger en makkelijker is.
Grapje zeker?Hoezo is dat makkelijker? Eruit komen heb ik geen problemen mee.
Hoezo is dat makkelijker? Eruit komen heb ik geen problemen mee.[/quote]saskiakefie schreef:Grapje zeker?Hoezo is dat makkelijker? Eruit komen heb ik geen problemen mee.
zigranta schreef:Maar als je niet fout parkeert heb je dus geen last van hem? Kan je toch gewoon boodschappen doen?
MarlindeRooz schreef:Ik kan netjes inparkeren en ik heb niet eens mijn rijbewijs!
Aanrader om je garage zo te bouwen voor de parkeer klunzen, enige nadeel je kan nooit meer een bredere auto kopen