Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
fransje23 schreef:Klopt helemaal en dacht ik eerste instantie ook, maar die mensen hebben ook een grote negatieve invloed en het gaat waarschijnlijk niet helemaal helder, dus wil je dan alsnog je zusje daar achter laten?Waarom zou je zusje met wie je eigenlijk nauwelijks contact had met jullie mee willen naar Nederland en al het bekende achter laten? Jullie hebben een bloedband maar verder niets? Waarschijnlijk zit die vriendin en haar familei meer in haar hart dan vage familieleden.
Joscaa schreef:fransje23 schreef:Klopt helemaal en dacht ik eerste instantie ook, maar die mensen hebben ook een grote negatieve invloed en het gaat waarschijnlijk niet helemaal helder, dus wil je dan alsnog je zusje daar achter laten?Waarom zou je zusje met wie je eigenlijk nauwelijks contact had met jullie mee willen naar Nederland en al het bekende achter laten? Jullie hebben een bloedband maar verder niets? Waarschijnlijk zit die vriendin en haar familei meer in haar hart dan vage familieleden.
Joltsje schreef:Pff. Je moeder verliezen is al heftig. Laat staan met dit alles erbij.
Ik zou proberen contact te houden met je zusje.haar vertellen dat je het beste voor haar wil.
Ik zou de voogdij niet zomaar overgeven aan die andere mensen. Kan ze niet bij hen wonen maar dat jullie voogdij houden.
Als ik jullie verhaal hoor vertrouw ik het niet helemaal. Aan de andere kant kunnen E ook het beste voor hebben met je zusje. Als ik het O hoor hebben jullie geen top familie en wetwm deze vrienden dat ook. Je geeft aan dat ze veel heeft meegemaakt. Misschien denken ze wel dat jullie die rare familie zijn wn niet het beste met haar voor hebben.