Cayenne schreef:Die Poolse vrouwen spraken Nederlands?
Nee engels
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Parijs stond erom bekend soms levensgevaarlijke hotels te hebben met al die losse bedrading in badkamers e.d. 

zat geen deur in en je had maar een klein stukje van de badkamer om je te 'verschuilen', iedereen kon verder zo de badkamer in kijken xD dag privacy! XD nou was iedereen wel zo sociaal om niet vlak voor de badkamer te gaan zitten als er iemand douchte, maar toch wel vreemd vind ik. JorisDy schreef:Het hotel bij Schiphol vond ik wel lichtelijk bizar. Daar staat een capsule midden in de kamer wat je douche is en een capsule waar de wc inzit.
Tevens in een hotel gezeten waar de douche en de wc dezelfde deur hadden. Deur kon uiteraard ook niet op slot en sloot niet geheel.
Zat in een suite.
jorika1986 schreef:Het vreemdste en slechtste hotel waar ik ben geweest was toch wel ergens in the middle of nowhere Marokko.
Hotel heeft 20 kamers die allemaal even slecht zijn. Lakens waren duidelijk al beslapen en er lagen bloeddruppels op de vloer.
In de doucheruimte waren werkelijk alle tegels kapot of kwijt, hierdoor kun je de uitgewoonde bedrading over de koperen leidingen zien lopen. (elektrocutie gevaar)
De toiletpot stond los van de riolering waardoor er een lucht hing die ik niet hoef uit te leggen.
De wasbak was door en door gescheurd en het water liep dus niet alleen in het putje...
De douchebak zat en gat in en er lag zo'n vieze dikke bruine drap erin.
Deze eigenaren hadden duidelijk nog nooit gehoord van schoonmaken of repareren.
Er hangt en airco, maar zet hem maar niet aan, dan zat iedereen zonder stroom!
Er was op het ''resort'' ook een zwembad, met beestjes![]()
Heb die dag dus maar besloten om het douchen een dagje over te slaan, jammer maar helaas was het die dag maar 43 graden geweest.
En als motorrijder heb je een motorpak aan wat bijna niet ventileert, wat dus erg prettig is![]()
Geslapen in mijn lange ondergoed en een tas als kussen gebruikt.
Cayenne schreef:Ik ben net vers terug van Gran Canaria. Prachtig resort en we hadden ook nog eens een kamer upgrade naar een suite omdat de geboekte kamer vol wasDaardoor hadden we twee grote balkons en een heerlijke huiskamer erbij.
Maar toch twee dingen meegemaakt.
Ten eerste viel ik flauw in de badkamer, waardoor ik een flinke snee in mijn achterhoofd had en de dokter geroepen moest worden. Het bloedde nogal dus vriendlief had in paniek een witte handdoek van het hotel gepakt om het te stelpen. Nou ja, dokter erbij en het werd een tripje ziekenhuis. Op zich niets aan de hand en vriendlief heeft de volgende dag netjes gemeld wat er met de handdoek was gebeurd.
Maar housekeeping had daar andere ideeën overDie dachten volgens mij dat ik mishandeld was. Ik kreeg medelijwekkende blikken toegeworpen en ze waren opeens wat onvriendelijk richting mijn vriend
Terwijl het daarvoor allemaal heel netjes ging.
Over het hotel zelf verder geen klachten. Die belden bijna iedere dag over de stand van zaken en ik kreeg nog een enorme fruitmand toegestuurd![]()
Onze hotelkamer-buren hadden het duidelijk minder gezellig. Een iets ouder Schots echtpaar dat iedere ochtend heibel had. Op een gegeven moment zat ik heerlijk rustig op ons balkon een broodje te eten, hoor ik een hoop kabaal op het balkon ernaast: 'I'm fed up with you. You're going OVER the balcony. I don't care anymore!' De vrouw van het stel wilde de man over het balkon werpen?![]()
Uiteindelijk niets gebeurd, maar hoop niet dat ze op huwelijksreis waren

FlyAway schreef:Ooit een hotelkamer gehad in Budapest. Erg goedkoop hotel, papieren muren, lekker gehorig enzo. Maar blijkbaar pasten sleutels op verschillende kamers, want wij werden midden in de nacht wakker van iemand die de deur open deed, met een knal de deur dicht gooide en op het punt stond op ons bed te ploffen tussen ons in. Wij riepen dus heel luid "hé wegwezen" of iets van die strekking, wat beantwoord werd met een luid en duidelijk "Sieg Heil", klappen van de hakken en een armpje strak vooruit met gestrekte hand. Right.......
Gelukkig draaide hij zich om en liep de kamer uit
Ik zou in mijn broek piesen van het lachen.
Myrthe2003 schreef:Cayenne schreef:Ik ben net vers terug van Gran Canaria. Prachtig resort en we hadden ook nog eens een kamer upgrade naar een suite omdat de geboekte kamer vol wasDaardoor hadden we twee grote balkons en een heerlijke huiskamer erbij.
Maar toch twee dingen meegemaakt.
Ten eerste viel ik flauw in de badkamer, waardoor ik een flinke snee in mijn achterhoofd had en de dokter geroepen moest worden. Het bloedde nogal dus vriendlief had in paniek een witte handdoek van het hotel gepakt om het te stelpen. Nou ja, dokter erbij en het werd een tripje ziekenhuis. Op zich niets aan de hand en vriendlief heeft de volgende dag netjes gemeld wat er met de handdoek was gebeurd.
Maar housekeeping had daar andere ideeën overDie dachten volgens mij dat ik mishandeld was. Ik kreeg medelijwekkende blikken toegeworpen en ze waren opeens wat onvriendelijk richting mijn vriend
Terwijl het daarvoor allemaal heel netjes ging.
Over het hotel zelf verder geen klachten. Die belden bijna iedere dag over de stand van zaken en ik kreeg nog een enorme fruitmand toegestuurd![]()
Onze hotelkamer-buren hadden het duidelijk minder gezellig. Een iets ouder Schots echtpaar dat iedere ochtend heibel had. Op een gegeven moment zat ik heerlijk rustig op ons balkon een broodje te eten, hoor ik een hoop kabaal op het balkon ernaast: 'I'm fed up with you. You're going OVER the balcony. I don't care anymore!' De vrouw van het stel wilde de man over het balkon werpen?![]()
Uiteindelijk niets gebeurd, maar hoop niet dat ze op huwelijksreis waren
Was dat toevallig dunas?
Jolien87 schreef:FlyAway schreef:Ooit een hotelkamer gehad in Budapest. Erg goedkoop hotel, papieren muren, lekker gehorig enzo. Maar blijkbaar pasten sleutels op verschillende kamers, want wij werden midden in de nacht wakker van iemand die de deur open deed, met een knal de deur dicht gooide en op het punt stond op ons bed te ploffen tussen ons in. Wij riepen dus heel luid "hé wegwezen" of iets van die strekking, wat beantwoord werd met een luid en duidelijk "Sieg Heil", klappen van de hakken en een armpje strak vooruit met gestrekte hand. Right.......
Gelukkig draaide hij zich om en liep de kamer uitIk zou in mijn broek piesen van het lachen.
Gelukkig heb ik nog nooit een heel vies hotel gehad maar een paar jaar geleden in Essen was ik samen met mijn zus toch wel in een heel bijzonder hotel.
We zouden naar het Petul apart hotel city garden, later bleek dat het stukje 'apart hotel' verklaarbaar was door het feit dat er op de locatie van de hotelkamers geen receptie was. In plaats daarvan bleek dat we de halve stad door moesten om naar een aparte locatie te gaan waar de receptie zat, evenals de eetzaal e.d. We sliepen dus in een dependance waar verder geen personeel aanwezig was. We kregen een code mee waarmee we de sleutel uit een kluisje moesten halen. Prima service en vriendelijk personeel, maar het was toch best bijzonder om zo mee te maken.
)op een waanzinnig terras met uitzicht over Rome.femo schreef:jorika1986 schreef:Het vreemdste en slechtste hotel waar ik ben geweest was toch wel ergens in the middle of nowhere Marokko.
Hotel heeft 20 kamers die allemaal even slecht zijn. Lakens waren duidelijk al beslapen en er lagen bloeddruppels op de vloer.
In de doucheruimte waren werkelijk alle tegels kapot of kwijt, hierdoor kun je de uitgewoonde bedrading over de koperen leidingen zien lopen. (elektrocutie gevaar)
De toiletpot stond los van de riolering waardoor er een lucht hing die ik niet hoef uit te leggen.
De wasbak was door en door gescheurd en het water liep dus niet alleen in het putje...
De douchebak zat en gat in en er lag zo'n vieze dikke bruine drap erin.
Deze eigenaren hadden duidelijk nog nooit gehoord van schoonmaken of repareren.
Er hangt en airco, maar zet hem maar niet aan, dan zat iedereen zonder stroom!
Er was op het ''resort'' ook een zwembad, met beestjes![]()
Heb die dag dus maar besloten om het douchen een dagje over te slaan, jammer maar helaas was het die dag maar 43 graden geweest.
En als motorrijder heb je een motorpak aan wat bijna niet ventileert, wat dus erg prettig is![]()
Geslapen in mijn lange ondergoed en een tas als kussen gebruikt.
Omg..was er geen ander hotel in de buurt?