Hoe ziet jouw make-up doekje er 's avonds uit?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

YMJArabians

Re: Hoe ziet jouw make-up doekje er 's avonds uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 19:35

Bij mij komen ze ook opzetten door hormonaal gezeur en tijdens stressvolle periodes :j (Ik ben 23)

Rachelle_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 20:05

Ik zie niet veel doekjes voorbij komen -O-
Dit is mijn doekje, ik lijk wel een kandidaat van 'snog, marry, avoid' :')

Afbeelding

Het grote doekje is van mijn gezicht, waar dus foundation, poeder, bronzer en blush op zat. De twee kleine pads zijn van de mascara en wenkbrauwen en de overige pad is nog wat er over bleef nadat ik mijn gezicht had gewassen met facewash.

Ik draag niet iedere dag foundation en poeder etc, maar ik zorg er altijd voor dat ik 's ochtends en 's avonds mijn gezicht reinig en verzorg, ik heb ook bijna nooit last van puisten dus dat het door make up zou komen is in mijn geval zeker niet waar. Voor sommigen draag ik misschien veel, maar dit is waar ik me prettig bij voel :)

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-15 20:57

Ik zie ook nog niet veel make up doekjes voorbij komen idd! :+
Nog meer mensen? :))

1x m'n make up snachts laten zitten, volgende dag meteen afgeleerd: oogontsteking :')

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 01:32

Sorry ik durf niet meer... := := :=

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 01:33

Zoals beloofd;
Afbeelding
Hier is bijna alles er af.. Mn laatste restje mascara zit er nog op maar ik had geen zin om verder te poetsen. Verder had ik mijn gezicht al gereinigd voor ik naar een verjaardag ging dus daar kwam niet zoveel meer van af dus ook geen foto van gemaakt.
Ik laat mn makeup heel vaak snachts zitten! Een keer oogontsteking gehad (echt heel lang achter elkaar zeker een half jaar) maar dat weerhield me niet haha!
En nu meer fotos!
Laatst bijgewerkt door Britt_Sisi op 25-01-15 01:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 01:35

Make-uploze dag gehad..dus er valt weinig te zien.

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 01:48

http://i.imgur.com/Np8urd9.jpg

Volgorde eerst doekje, reinigingsmelk en toen tonic.
vreselijk hoe lang er rotzooi van je gezicht blijft komen..

Dit was foundation, poeder, wenkbrauwpotlood, oogschaduw en mascara.

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 01:54

Ik heb zo geen foto, nu geen make-up op.
Als ik uitga doe ik wel meer op dan op een werkdag. Bij een werkdag blijft het vaak bij mascara en wat oogpotlood.
Als ik uitga is het vaak foundation, oogpotlood, oogschaduw, mascara en lippenstift. Dan is het doekje wel een mooi kleurenpalet. :+
Ik haal mijn make-up eraf met tonic en wattenschijfjes en gebruik daarna altijd hydraterende creme.
Ben wel schuldig aan het niet afhalen, als ik na het stappen thuis ben, ben ik blij als ik in bed lig en dan schiet het er wel eens bij in. Ben ik de volgende dag een panda. :')
Ik heb een tijd flinke huidontstekingen gehad, is familiar, sinds ik aan de anticonceptiepil ben heb ik nergens meer last van. Ben overigens 22 jaar.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 01:59

Na n hele dag dragen en niet bijwerken viel mijn doekje best mee.

Afbeelding

Het enige wat je ziet is een klein beetje foundation en mascara.

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 02:01

Ik zat tijdens schoonmaken ook te denken.. Als mijn make up tass (dus hele inhoud + borstels) ooit gejat wordt ben ik echt een kleine 500 euro lichter op zn minst :=

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-15 12:27

Sabinee__ schreef:
Ik zat tijdens schoonmaken ook te denken.. Als mijn make up tass (dus hele inhoud + borstels) ooit gejat wordt ben ik echt een kleine 500 euro lichter op zn minst :=

Jeetje dat is wel heel veel voor make up! :wow:

Leuk dat er meer foto's bijkomen! Dat was ook de bedoeling van dit topic :D

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 13:21

Ik gebruik alleen mascara en oogpotlood, dus een zwart watje is mijn opbrengst.

€500 aan make-up!? Hallelujah, ik denk dat ik dat in nog geen 10 jaar verbruik. :=

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 13:32

KimD schreef:
Helemaal Wit, ik gebruik helemaal niks. Als ik zie hoe je huid naar de knoppen gaat van die troep allemaal en hoeveel puisten je kunt krijgen. Thanks but no thanks.

Ik heb niet het hele topic gelezen maar hier wil ik wel even op reageren. Als jij goede kwaliteit make-up gebruikt en je gezicht goed reinigt en verzorgd dan is er helemaal niets aan de hand.

Ik ben nu 34 en gebruik al vanaf mijn 16e fanatiek make-up. Ik heb nog steeds geen rimpeltjes, huid is in uitstekende conditie. Ik gebruik wel altijd goede kwaliteit make-up.
Ik ken een meisje die behoorlijk wat jonger is dan ik ben en die een goedkope make-up gebruikt. Als we beiden zonder make-up naast elkaar gaan staan dan schatten mensen haar ouder in dan mij.

Schoonmaken doe ik niet met een doekje. Dat is echt niet voldoende en ik vind het ook niet fijn. Ik gebruik voor mijn ogen kokosvet en op de rest van mijn gezicht een goede reiniger. Normaal altijd Purity van Philosophy maar sinds gisteren een reiniger van Lancaster (die eigenlijk nét iets beter bevalt). Met een gezichtsborsel reinigen en dan een fijne nacht crème of olie aanbrengen.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 13:35

laughterline schreef:
Sabinee__ schreef:

Jeetje dat is wel heel veel voor make up! :wow:

Leuk dat er meer foto's bijkomen! Dat was ook de bedoeling van dit topic :D

Ik heb sowieso voor nog wel meer dan 500 euro aan make up :')
Ieder z'n hobby.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 13:39

Ik denk dat ik ook schrik als ik alles bij elkaar optel. Qua nagellak alleen al ga ik die 500 ruim voorbij :o

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 13:44

Beetje bruin van mn foundation, poeder en blush, en zwart van mascara en eyeliner. En soms nog rood of roze van lippenstift :P

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 13:46

Momenteel zit er niet zo heel veel op.

Ben op het moment te lui om BB cream op te smeren en hoef alleen maar een beetje oogpotlood en mascara op de onderste wimpers te doen, aangezien ik momenteel wimperextensions heb.
Wat een uitkomst zijn die dingen... Te laat uit bed komen en snel moeten betekent op dit moment niet dat ik er uit zie alsof ik bijna dood ga :')
Want dat is wat géén make up bij mij doet...

Verder was ik het meestal onder de douche er af, geen doekjes dus. Douche altijd 's avonds, omdat m'n haar anders niet zit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 13:59

Ik vind make-up heel leuk, en ook wel mooi, maar het is zo duur :')
Voor mij genoeg redenen om het niet op te doen.... ben er ook te lui voor. Mocht ik er tijd voor hebben is het een streep eyeliner en mascara :) Mijn doekje is dus niet zo vol, maar ik wil best een foto maken als ik het weer eens op heb!

melissapupa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 14:03

KimD schreef:
Helemaal Wit, ik gebruik helemaal niks. Als ik zie hoe je huid naar de knoppen gaat van die troep allemaal en hoeveel puisten je kunt krijgen. Thanks but no thanks.

:D ik ook.
maar ik heb toch zoveel van die make up zooi :')

cheybinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 15:02

Sabinee__ schreef:

juist... dat herken ik ook!
Mac kwasten, Dior lipgloss, ook eigenlijk stom zoveel uit te geven, maarja ik houd van uitproberen :)

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 15:22

Oeh als ik sommige doekjes voorbij zie komen :+
Zo zien mijn doekjes er niet eens uit als ik ga stappen.
Ik heb periodes, dan heb ik weer een paar maanden dat ik altijd make up op doe, en zo kan het ineens voorbij zijn en een paard maanden geen make up. Zo ook met oorbellen.

Als ik naar het werk ga heb ik in de make up periodes eigenlijk alleen eyeliner en mascara op. Alleen om even een lijntje te maken.

Bij stappen doe ik wel een dun laagje foundation op, maar heel weinig. Ik meng het altijd met een creme zodat ik aan een drupje of 2 genoeg heb. Zo ben ik egaal maar hoef ik mezelf niet dicht te plamuren. Ik vind dat echt zo lelijk. En vaak is het ook te zien, ook bij de echte make up artists.
Klein beetje poeder zodat het niet gaat vegen, eyeliner en mascara, beetje lippenstift. Thats it.

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 15:27

Ik gebruik niet eens make-up, dus helaas geen doekje. Maar aangezien hier veel ervaren make-up personen zijn. Weten jullie een merk voor mensen die snel een allergische reactie hebben op make-up/douchegel/shampoo?

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 15:36

In het dagelijks leven heb ik er geen of hoogstens 1 watteschijfje nodig, draag dan alleen wat mascara.

Als ik van het modellenwerk afkom heb ik minstens 5 doekjes nodig :+
Ze zijn namelijk niet bepaald zuinig met de foundation en bronzer, die ze ook zonder problemen op mijn armen en benen smeren :')

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 15:36

Ik heb heel snel allergische reacties. Goedkope make-up hoef ik al niet te proberen. Een tijdje geleden een klein palletje van Essence gehaald maar direct een reactie. Ging drie dagen door het leven als kikker.
Qua oogschaduw gebruik ik eigenlijk standaard mijn Naked palletten van Urban Decay, de foundation van Dior of Sisley gaat goed. Ook de producten van Givenchy werken goed bij mij. Bobbi Brown hoef ik daarentegen weer niet te gebruiken. Ik probeer ook niet vaak nieuwe producten omdat ik eindelijk nu producten heb waar ik goed tegen kan.

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 15:38

Net alsof het ordinair of een zonde is om veel make-up te dragen.. :+ Die reacties van sommigen.

Als ik er tijd voor heb vind ik het leuk om van alles te gebruiken, bronzer highlighter en een uitgebreide ooglook noem maar op :) Of heel basic met een donkere lipstick.

Haal m'n make-up er af met een soort mini washandjes, pads van stof. Alleen water voor nodig, na afloop even uitspoelen en na een paar keer in de wasmachine. Geen chemische zooi meer nodig :)