Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
cherrypower schreef:ik kan je niet echt helpen, maar ik kan je wel vertellen dat ik het als kind het altijd erg fijn vindt dat mijn moeder altijd thuis is.
_lautje_ schreef:Werk krijgen ben ik biet zo bang voor. Werk nu ook voor een bedrijf van mijn vriend/schoonouders en er is altijd wel iets. Desnoods ga ik tomatenplukken![]()
Meer werken is ook geen optie. Ik ben ernstig verwend op dat vlak en vind 24uur meer als zat. Een tijdje 32uur gedaan en was blij toen dat over was

En ik kan er ter plekke nog bij verzinnen.. Maar dat zou voor mij iig een praktische reden zijn
)
) dan mjah...))
Jullie weten toch niet hoe hun het regelen? Mijn man gaat straks de opvang betalen omdat ik dat niet red, en nee zelfs niet als we het samen doen
moeten we dan maar niet aan kinderen beginnen omdat ik niet mee kan financieren aan de opvang?
. robbie88 schreef:Sommigen zien het hier wel heel zwart wit..mijn zoontje heeft het eerste jaar ontzettend veel gehuild/ ziekenhuisopnames en..wat ben ik blij dat ik er voor hem kon zijn!.eerlijk? Ik weet niet of ik zo.n leuke collega was geweest.. mijn zoontje sliep nooit.. nog steeds komt hij iedere nacht 3 x.. chronisch slaap tekort:)..
En ja ik had er ook heel graag wel eens uit gewild, maar al had ik het gewild ik kan geen krijsende baby bij een ander om de deur drukken..Hij is tot hij voor zichzelf kan zorgen mijn verantwoordelijkheid! Door de situatie ben ik gaan kijken naar andere mogelijkheden waarin ik kan ontwikkelen, maar waar ik ook de stabiele factor in de huissituatie kan zijn..
Uiteraard is dat ook afhankelijk van je man, maar mijn man werkt veel, en verdeeld door dag nacht en weekenddiensten, maar heeft doordat ik "thuis" ben ook de ruimte om 2 paarden te trainen en uit te brengen.
Ik heb zo mijn bezigheden ook,zo regel ik alles voor een kleine privestal, zit ik in commissies voor de rijvereniging, ben ik consulente voor wasbare luiers, en ben ik bezig met het opzetten/ ontwikkelen van een mamacafe binnen de gemeente.
Je leven houd niet op als je thuis bent voor je kinderen, ik blijf wel netwerken en ontwikkelen, maar mijn kind en rust in het gezin staat voorlopig met stip op 1!
TS: kies met je hart

_lautje_ schreef:Omdat ik een opmerking als waarom wil zo iemand kinderen ontzettend veroordelend en kwetsend vindt!
Ik zou het niet in mijn hoofd halen zoiets te zeggen.
Er worden zulke aannames gedaan dat ik denk wie denk je dat je bent.
Overigens heb ik nog geen besluit genomen, maar neigt het wel naar stoppen. Waarschijnlijk wel in de vorm van idd thuis 1 of 2 dagen aan de slag. Daarom vroeg ik om ervaringen van anderen. Vervolgens worden er opmerkingen over mijn man en relatie gemaakt dat ik denk what the hell...