jouw kindergedachte

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 13:18

Mijn broertje dacht altijd dat de politie de stoplichten op groen zetten met een knopje in de auto of het bureau.

En het grappige was dit. We gingen met z'n alle naar hellendoorn en moesten wachten voor het stoplicht, tegenover ons stond een politieauto voor het stoplicht die kreeg groen en reed langs ons en me broertje zij dat dus. En toen was de politie na ons en ineens ging ons licht op groen hij zegt:"zie". Wij hadden de slappe lach :') :+

savieralover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 13:24

mijn moeder riep altijd at ik me goed moest afdrogen want anders zouden er plantjes uit mijn oren en navel groeien :')

Lowara

Re: jouw kindergedachte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 13:26

Ik heb als 7 jarig meisje in amerika gewoond.
Echt... Daar ging zoveel mis door de taalbarriere :=

Zo bleef ik het wekenlang bizar vinden dat de juf mij vroeg om mijn backpack te pakken, maar.. Ik had geen badpak mee? En we gingen ook nooit zwemmen?
Heb daar echt faalangst aan overgehouden een periode, uit angst dat ik weer iets totaal verkeerd begreep.
En blijf het stom vinden dat we nooit gingen zwemmen natuurlijk :j

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 13:33

Ik dacht vroeger dat we allemaal poppen waren... zoals ik met mn barbies en andere poppen speelde, zo speelden er reuzen met ons... :o

savieralover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 13:34

savieralover schreef:
mijn moeder riep altijd at ik me goed moest afdrogen want anders zouden er plantjes uit mijn oren en navel groeien :')

oooww en natuurlijk dat als je naar het stoplicht blaast dat ie sneller op groen gaat! :))

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 13:41

Ik wilde niet op zwemles want ik kon toch helemaal niet zwemmen???

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 13:46

Ik heb jaren geen eieren durven te eten omdat daar ook kuikens uit kwamen, wist ik veel dat er dan een haan bij moest voordat dat kon gebeuren :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 13:51

Als het onweerde dat er een foto gemaakt werd, dus wij voor het raam staan en natuurlijk lachen.

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 13:53

Ik dacht altijd dat als de radio in de auto aan was, er kleine mensjes op het dak van de auto stonden die muziek te maken. Ik zag het helemaal voor me als een band :+ Wel vreemd natuurlijk dat je dat dan nooit bij andere auto's zag :')

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 13:55

Ik dacht vroeger dat omdat je twee longen (of iig helften van een long, weet niet eens precies, biologie is/was niet mijn ding)
Dat de ene voor lucht was en de andere voor eten en drinken. En als mensen zeiden dat iets de verkeerde keelgat in schoot dat het dus de verkeerde long in ging.
Ik heb dit nog beschaamtelijk lang gedacht...

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 13:57

Door de bomen die uit je navel groeien, bedenk ik nog iets.

Volgens mijn moeder gingen er appelbomen in je buik groeien.
Takken uit je oren, als je de pitjes van een appel doorslikte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 14:16

HorseTimeXL schreef:
Ik had een bed waar ik altijd 's nachts als ik moest plassen een enorme sprong uit maakte, omdat ik echt dacht dat er spoken onder me bed zaten :')

Daar hadden mijn ouders een oplossing voor: ik had 2 bakken onder mijn bed met grote kussens er in (daar lag ik op als ik TV keek of op de grond speelde, savonds zaten die dus in die bakken). Zo konden er nooit mensen onder mijn bed liggen om mijn enkels te grijpen!

Honden gingen hier trouwens naar de hondenhemel (katten ook, maar die gingen pas dood toen ik begreep wat dood was.)

Cervelaat met pepertjes wat 'pijnworst' want dat deed zeer aan mijn tong. :+

Mijn knuffels moesten allemaal (en ik had er VEEL) op het bed als ik ging slapen anders voelden ze zich buitengesloten.

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 14:27

Mijn moeder zei altijd shampoo voor je haar en shampoo voor je buik, nu noemen wij het nog steeds zo en mijn zus ik al 19

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 14:29

Bedenk me ook nog dat mijn broertje een BH altijd okselhemd noemde :')

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 14:40

Oh ik heb ook 2 grappige :')

Ik dacht altijd dat ik de enige was die billen had met een spleet zeg maar in het midden :+
En dat de rest van de wereld altijd net deed alsof hun dat ook hadden om mij maar een beetje een goed gevoel te geven :P

En mn zus heeft echt tot haar 20e ofzo geloofd dat geitjes die op een berg staan kortere voorpoten hadden dan achterpoten.. (Als ze bergopwaarts stonden zeg maar) Anders zouden ze tenslotte niet op de berg kunnen staan maar eraf vallen _O-

Beverburcht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 14:41

Ik dacht iedere lantaarnpaal aangezet werd met een knopje door mensen in een soort lantaarnmannenkantoor.

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 14:44

Mijn oma vond het altijd vreselijk als we een gek gezicht trokken.
Ze zei dan dat je gezicht zo bleef staan. En ik geloofde dat.

Ook ging er een appelboom in je buik groeien als je de pitjes opat

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 14:47

Ik ging mijn opa toen ik ging praten opa cent noemen. Automatisch, omdat hij altijd centjes gaf. Echter kwam ik er vlak voor dat die stierf achter dat die opa Herman heette. Maar voor mij blijft hij altijd opa Cent :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 14:51

Romy001996 schreef:
Ik dacht iedere lantaarnpaal aangezet werd met een knopje door mensen in een soort lantaarnmannenkantoor.

Haha vroeger was dat ook ongeveer zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 14:52

HorseTimeXL schreef:
Ik ging mijn opa toen ik ging praten opa cent noemen. Automatisch, omdat hij altijd centjes gaf. Echter kwam ik er vlak voor dat die stierf achter dat die opa Herman heette. Maar voor mij blijft hij altijd opa Cent :D

Wij hadden altijd oma Touwtje, ik weet nog steeds niet hoe ze in t echt heet :')

cube

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 14:52

Door antibiotica als klein kind nogal een tandartstrauma...Dus ik wilde net als mijn moeder graag een kunstgebit. Als je dan een gaatje had, kon je gewoon het gebit bij de tandarts op tafel leggen en deed het geen pijn!

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 14:57

Toen ik als 6 jarige naar de musical Oliver! ging, in Carré, dacht ik dat de actrice die Nancy speelde echt werd doodgeslagen op het toneel. Ik was zo verbaasd toen ze er op het eind gewoon weer bij stond om het applaus in ontvangst te nemen! :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 14:58

marley93 schreef:
Toen ik als 6 jarige naar de musical Oliver! ging, in Carré, dacht ik dat de actrice die Nancy speelde echt werd doodgeslagen op het toneel. Ik was zo verbaasd toen ze er op het eind gewoon weer bij stond om het applaus in ontvangst te nemen! :')

:(:)
:')

Had ik met de goochelaars; zaagden zo een dame doormidden tijdens Sinterklaasfeest van mijn vaders werk. Ik was 7 en ik was zo geschrokken. Sindsdien vind ik die truc nog steeds vreselijk :')

cube

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 14:59

@marley93.. Traumatisch musical bezoekje lijkt me _O-

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 15:11

marley93 schreef:

Oh, doet me denken idd! Ik was gek van George Clooney, keek altijd ER. Maar toen zag ik hem in een film spelen, en stiekem wist ik dat ie dus niet dood kon gaan, want hij speelde immers nog in een serie! :Y)

Melk kwam van een koe, die plaste..

En ik hoefde geen engels te leren: ik zou gewoon in de zomervakantie het engelse alfabet leren, en dan kon ik engels! 8-)