geen salarisverhoging

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: geen salarisverhoging

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 12:12

Ik snap het hele omslachtige gedoe niet. Loop gewoon op je baas af en vraag hem hier onder vier ogen even over. Gelijk duidelijkheid en klaar.

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-15 19:41

Cayenne schreef:
Ik snap het hele omslachtige gedoe niet. Loop gewoon op je baas af en vraag hem hier onder vier ogen even over. Gelijk duidelijkheid en klaar.

Paar daagjes niet online geweest :+ .
Gepraat met baas, mijn gelijk gekregen, opgelost :P .
Maar manmanman wat zat ik in de zenuwen om het gesprek te beginnen zeg :oo .

pandour4evuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 19:44

Goed dat je het aangekaart hebt met de baas. Zo zie je maar dat er eerlijk over praten echt dingen oplost. Inderdaad nooit eerlijk zeggen dat je in de salarissen van anderen hebt gekeken en dit vergeleken hebben. Dit kan een grotere kloof brengen tussen de baas (collega's) en jij en dit kan zover gaan dat je ontslag moet nemen.

tess_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 20:16

Goed gedaan TS!! En ja, die zenuwen zijn best normaal hoor! Ben blij dat het opgelost is :j

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-15 21:52

pandour4evuh schreef:
Goed dat je het aangekaart hebt met de baas. Zo zie je maar dat er eerlijk over praten echt dingen oplost. Inderdaad nooit eerlijk zeggen dat je in de salarissen van anderen hebt gekeken en dit vergeleken hebben. Dit kan een grotere kloof brengen tussen de baas (collega's) en jij en dit kan zover gaan dat je ontslag moet nemen.

Als je maar voor 2 man de salarissen moet overmaken, dan weet hij ook dat ik dat zie ;) . Maar daar heb ik het ook helemaal niet over gehad. Gewoon gezegd dat er bepaalde afspraken gemaakt waren en dat die nog niet nagekomen waren. Even de papieren erbij gepakt, samen bekeken, klaar...en opgelucht *\o/* .

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 22:02

Das mooi!

pandour4evuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 23:12

Isabonny schreef:
pandour4evuh schreef:

Als je maar voor 2 man de salarissen moet overmaken, dan weet hij ook dat ik dat zie ;) . Maar daar heb ik het ook helemaal niet over gehad. Gewoon gezegd dat er bepaalde afspraken gemaakt waren en dat die nog niet nagekomen waren. Even de papieren erbij gepakt, samen bekeken, klaar...en opgelucht *\o/* .

Dat had ik inderdaad begrepen en het was ook meer een algemene opmerking. Maar ik zou ook opgelucht zijn als ik jou was.