Relatie met een getrouwde man...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:45

Citaat:
TS, ik wil je niet vertellen wat je wel en wat je niet moet doen. Maar iedere vrouw (jij, zijn vrouw, zijn zus(als hij die heeft)) verdient een man die oprecht van haar houdt. Zonder een ander daar voor nodig te hebben.
En iedere vrijgezelle vrouw die niet klaar is voor een relatie verdient een vent die hetzelfde doel heeft als zij: Lol hebben met elkaar. Zonder dat je daar een ander pijn mee doet.

Hier sluit ik me volledig bij aan. Het zegt nu vooral veel over de eigenwaarde van jezelf.

Caesar

Weet je wat ik nou zo grappig vind, en misschien ook wel schijnheilig en achterbaks.

Hoeveel bokkers zijn hier niet die met gescheiden ouders opgegroeid zijn? Of waarvan de ouders of zijzelf nog bij elkaar zijn vanwege kinderen, financien, vergeving etc? Of misschien zelf ook weleens wat met iemand gedaan hebben die een relatie / vrouw + kinderen had...

De meeste huwelijken stranden op basis van vreemdgaan of gevoelens voor een ander. Al deze pagina's aan reactie doet net of we hier met zijn allen moraalridder spelen terwijl het gewoon echt wel vaak voorkomt. Zowel bij mannen als bij vrouwen, want die kunnen er ook wat van. En geloof me, ook ik ken er zat in de paardenwereld die het zo spelen. Zij de fun, en lekker vogelvrij zonder gezeur.

En ik praat het gedrag van TS totaal niet goed, en ik vind het verschrikkelijk erg voor jonge gezinnen waar kinderen altijd de dupe van zijn. Maar om TS nou zo hard de grond in te trappen vind ik nergens voor nodig.
De enige die schuldig is in deze, is de "bezette" partner in dit geval. Hij moet zich inhouden en bedenken en hij heeft zelf de eerste move gezet.
Maar er zijn genoeg vrouwen die het erom doen, die erop kikken om iemand bewust van zijn vrouw af te helpen en vervolgens keihard dumpen. Zij hebben hun ego weer gestreeld en laten een gebroken gezin achter.

TS; mijn tip is om er mee te stoppen. Blijf alleen of zoek een FWB op waar je je plezier vandaan kunt halen waar je je wel goed bij voelt. Want diep van binnen weet je zelf ook dat dit schandalig gedrag is.
Laatst bijgewerkt door Caesar op 12-01-15 14:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Sgr1972; nogmaals; hoe oud zijn de kinderen van de beste man?

Prima dat relaties stuk kunnen lopen hoor, maar het is niet aan jou om ze stuk te máken. Dat is iets wat je in mijn ogen wél op dit moment doelbewust aan het doen bent op het moment dat je weet dat ie getrouwd is en er dan toch mee bezig blijft.

Als zijn huwelijk slecht is moet hij er zelf een punt achter zetten, laat 'm daarna maar terug komen.

Ben je zelf ook getrouwd of niet?

Dat je het voor jezelf heel vervelend vind omdat je geen leuke dagjes weg kunt met 'm vind ik echt te belachelijk voor woorden om te lezen. Sorry hoor, maar dan moet je op zoek naar een vent die geen vrouw en kinderen heeft.

Het maakt meer stuk dan je denkt.

Sgr1972

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-15 14:46

Sorry als ik reacties "vergeet"is niet de bedoeling, steeds als ik een antwoord tik en plaats staat er zoveel bij getikt....

Cardy: ms heb je deels gelijk. ik weet het gewoon niet.
Laatst bijgewerkt door Sgr1972 op 12-01-15 14:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:46

Ik kan me voorstellen dat als een huwelijk langere tijd niet goed gaat dat er gevoelens ontstaan voor een ander. :j Kan me ook nog voorstellen dat je je daarin even mee laat slepen. Uiteindelijk zou ik mezelf dan toch tot de orde roepen en wel een keuze willen.

Het leven is niet zwart wit, maar zo doorgaan lijkt me waardeloos. Ga dan scheiden, een ongelukkig huwelijk is ook voor de kinderen niet goed.

Eens met reactie onder mij, wordt wel bijzonder hard gereageerd hier.
Laatst bijgewerkt door Pantykous op 12-01-15 14:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:46

Oh zo makkelijk om te trappen naar iemand die iets "fout" doet hè? Een beetje minder uithalen naar TS mag ook wel? Je mening geven kan, maar de bewoordingen van sommigen hier pffffff >;) je eigen (oude) zeer op een anonieme TS afreageren helpt?
Ik ken (helaas) alle kanten van vreemdgaan en ik ben er niet in alle gevallen fel op tegen zeg ik heel eerlijk.

Alleen de praatjes van thuis slecht hebben, geen intimiteit meer hebben, apart slapen, voor de kinderen bij elkaar blijven en nog meer van die cliché uitspraken neh :O die geloof ik niet.

Je kunt dus wel een paar dagen met hem mee TS? Hoe gaat dat dan en zijn er dan geen risico's om bekenden te treffen?

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:47

Hmm, soms is het leven niet zo zwart wit als we allemaal willen.

Soms loopt het anders dan wel allemaal willen.. En TS is hier echt niet de enige die fout zit.
Ik vind het ook niet echt kunnen. Maar wie zijn wij op bokt om dit zo te bepalen. Medestanders, tegenstanders, ze zijn er genoeg.

Maar uiteindelijk blijft het een ding tussen 2 personen die schijnbaar wel naar elkaar toe getrokken worden. Goed/fout.. Wat is goed en fout.. Als het werkt.. Tja.

Ik keur het niet goed, maar keur het ook niet af. Er zijn altijd 2 mensen bij betrokken. En of daar dan weer kinderen bij zijn. Ja dat is klote, maar schijnbaar werkt dit voor TS en deze man zo wel.

TS durft het tenminste nog een soort van open te vertellen zo. Dat gebeurd meestal niet eens.

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:47

Dit zijn de 'problemen' waarmee je moet dealen als je aanpapt met een getrouwde man..

Dus ik zou het afkappen voordat je gevoel nog sterker word..

Gadverdamme ik snap echt niet dat zo'n man lekker buiten de deur kan knutselen terwijl z'n vrouw denk dat ie in z'n auto ligt te slapen..

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:48

Wat fijn!
Voor mevrouw
voor de kinderen.......
In deze situaties komen er alleen maar verliezers: kinderen die er niets aan kunnen doen, echtgenote die er niets van wist. Jijzelf omdat jij een man getroffen hebt die niet eens de ballen vertoont om voor jou te kiezen.

PINK

Het kan best dat er hier mensen zijn met de dingen die je hier boven benoemt. Maar niet alleen de getrouwde man zit fout. Ook TS, zij had nee moeten zeggen toen het om het nummer ging. Zowel TS als de man zitten fout. Niet de man alleen. ;)

singa

Phoew, dit gaat hard.

Normaal gezien zou ik alle reacties diagonaal meelezen en me er helemaal bij aansluiten, tot afgelopen zomer...

Een geweldige man leren kennen, ik was verliefd tot over mijn oren. Ik, die eerder rationeel dan emotioneel met relaties omgaat. Een dag nadat we elkaar hadden leren kennen (er was ook al één en ander gebeurd) biechtte hij op dat hij getrouwd was, voorlopig nog. Heel hard weglopen was het enige wat ik kon denken, heel hard blijven is wat ik heb gedaan. Na 3 maanden vanalles gehoord te hebben over hoe hij tijd nodig had om zijn scheiding aan te pakken (praktisch dan en naar zijn kinderen toe, voor zichzelf was hij er emotioneel al lang uit. Ahum.) en hoe hij zijn leven met mij wilde verderzetten, was ik het vele geblaat beu. Ik heb er een punt achter gezet met de boodschap dat ik hem niet meer wilde horen of zien. Sinds kerst laat hij af en toe weer wat van zich horen, maar volgens mij is hij (opnieuw) 3 maanden later nog steeds getrouwd. Eigenlijk interesseert het me niet meer.

Mijn punt: van op een afstandje is het makkelijk om te oordelen, maar ik ga in ieder geval nooit meer zeggen dat zoiets mij nooit zou kunnen overkomen. Gevoelens zijn iets vies, ik ben blij dat ik ze inmiddels weer onder controle heb. Grotendeels :) TS, ik snap jouw tweestrijd en veel reacties hier vind ik nogal kort door de bocht. Je mag altijd een pb sturen als ik iets voor je kan betekenen :)

Leuke reactie Tica, vernieuwend tussen de andere dingen die ik hier las :)

PercyLeen

Sgr1972 schreef:
Nogmaals: Dit is geen vaste "echte" relatie, gaat het ook nooit worden ook.
Ik wil ook geen vaste relatie met hem of een ander op dit moment.
Ja, we vrijen veilig en hebben het gezellig en we zien wel hoelang het duurt.
Ik weet dat het of niet lang duurt en misschien duurt het wél jaren.... dat kan ik niet zeggen.

nogmaals: ik weet hoeveel pijn het doet en ik heb er veel voor moeten opgeven om steeds opnieuw te moeten beginnen. En ik weet dat mensen er veel verdriet van zouden hebben als het bekend wordt.
Maar
feit blijft dat degene die wel een andere herkenbare visie erop hebben me via pb benaderen, en ook zij weten hoe het voelt. En ik begrijp ook waarom ze niet in dit topic openbaar reageren.... zij lezen jullie reacties.

En als ik alleen medestanders had gewild had ik inderdaad wel op het Vivaforum gereageerd, maar dat heb ik bewust niet gedaan.

En ik hoef niet naar een datingsite want ik zoek geen vaste relatie.
En een neukertje voor 1 dag hoef ik ook niet...

Dit is me gewoon overkomen, en ja het is soms moeilijk....en ik begrijp dat iedereen die over dit onderwerp frustraties heeft dat hier komt uiten....het is nl het eerst topic erover denk ik...ik kon niks vergelijkbaars terugvinden in als het er wel was geweest reageer je daar niet in onder je gewone boktnaam....

Kortom jij hebt er lak aan dat jij een gezin moedwillig kapot maakt? Want jouw lusten gaan voor het verdriet van een heel gezin? Ik zou me zelf niet meer recht in de spiegel aan durven kijken :n

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Miss87 schreef:
Walgelijk... Door zo'n vrouw als jij zijn mijn ouders uit elkaar en is ons leven een paar jaar een soort van hel geweest. Denk alvast even aan de kinderen als zijn vrouw er achter komt.

Niet door een vrouw zoals zij. Door een man zoals jouw vader zijn je ouders uit elkaar. Iemand die vrijgezel is hoeft geen verantwoording af te leggen. Dat moet degene doen die in een relatie zit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:49

Anoniem schreef:
Oh zo makkelijk om te trappen naar iemand die iets "fout" doet hè? Een beetje minder uithalen naar TS mag ook wel? Je mening geven kan, maar de bewoordingen van sommigen hier pffffff >;) je eigen (oude) zeer op een anonieme TS afreageren helpt?
Ik ken (helaas) alle kanten van vreemdgaan en ik ben er niet in alle gevallen fel op tegen zeg ik heel eerlijk.

Alleen de praatjes van thuis slecht hebben, geen intimiteit meer hebben, apart slapen, voor de kinderen bij elkaar blijven en nog meer van die cliché uitspraken neh :O die geloof ik niet.

Je kunt dus wel een paar dagen met hem mee TS? Hoe gaat dat dan en zijn er dan geen risico's om bekenden te treffen?

Misschien kan ze voor de 'moraalriddende' bokker nog wel wat tips uit de doeken doen!

Duplo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:49

Sgr1972 schreef:
Zijn huwelijk is op zich goed en hij houdt veel van zijn vrouw maar op sexueel gebied is er sinds de kinderen niks meer tussen hen (en de leeftijd van zijn kinderen varieert van puber tot volwassen).

Stiekem moest ik hierom lachen

Hoe kan het dan dat ze meerdere kinderen hebben en toch een behoorlijk leeftijdsdiversiteit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:50

Goh, wat is bokt schijnheilig :=
Alsof TS de enige is die zoiets doet. Kom op mensen, ze begrijpt denk ik zelf ook wel dat het niet eerlijk is om zoiets te doen, maar zoals wendy1987 zegt, het zal wat genuanceerder zijn dan dat het hier bekritiseerd wordt.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:51

Eigenlijk vraag ik me vooral af waarom je dit topic opent. Ja, om mensen te vinden die in dezelfde situatie zitten.. En dan?

Ook ik ben vooral van het 'leven en laten leven', maar als ik ergens een hekel aan heb is het wel vreemdgaan.
Jij hebt bewust een affaire met iemand waarvan je weet dat hij een gezin heeft terwijl zij helemaal niets van jou af weten.
Je hebt ervaring met mannen die vreemdgaan.. Kun je dan echt tevreden zijn met degene die jij nu bent, de 'andere vrouw'? Dat kan ik me niet voorstellen :n

Je geeft wel aan dat je kunt stoppen zodra je dat wilt. Maar is dat zo? Op mij komt het over alsof je hem al veel te leuk vindt, aangezien je niet meer naar andere mannen kijkt. Stoppen lijkt me dan helemaal niet zo makkelijk. Altijd de hoop dat hij toch voor jou kiest. En zo niet, dan is het beter iets dan niets.

Mijn advies: beëindig deze relatie en ga gewoon lekker op zoek naar iemand die het zelfde wil als jou. Misschien niets vasts, maar in ieder geval iemand waar je ook gewoon leuke dingen mee kunt gaan doen buiten je bed om. Iemand die zijn vrouw en kinderen niet kwetst door het buiten de deur met een ander te doen...

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:51

Maar even de vraag 'waarom met een getrouwde man'. Je kan ook een LAT'relatie' opscharrelen ofzo. Waarom wil je dit? Ben je verliefd, heb je stiekem toch gevoelens?

Fenrir

Re: Relatie met een getrouwde man...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:52

Natuurlijk is TS niet de enige die zoiets doet. Wordt het dan ineens minder erg? :?

Wat een onzin, je hebt inderdaad weinig controle over je gevoelens, maar wél over je acties.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:52

En wat nou als de vrouw en kinderen wél van 'de ander' afweten?

Is het dan minder erg?

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:53

rien10 schreef:
Wat fijn!
Voor mevrouw
voor de kinderen.......
In deze situaties komen er alleen maar verliezers: kinderen die er niets aan kunnen doen, echtgenote die er niets van wist. Jijzelf omdat jij een man getroffen hebt die niet eens de ballen vertoont om voor jou te kiezen.

OK, dan nu iets genuanceerder dan mijn eerste reactie.
TS; je geeft ergens in het topic al aan dat deze relatie geen toekomst heeft. Voor jou niet. Voor je minnaar niet (denk ik?). Waarom zou je er dan toch mee doorgaan als er alleen maar verliezers van komen. Inclusief jezelf. Jij gaat ook gekwetst worden. Weet je wat ook jammer is? Je zet nu je hart op slot voor die leuke kerel die wel om jou zou kunnen geven. Je hart is nu gevuld met je minnaar terwijl er zomaar een ander, vrijgezelle leuke man voorbij zou kunnen komen.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:53

Amaris schreef:

Is het dan minder erg?

Ligt eraan of het in overleg met de vrouw is geweest of niet....

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:54

Amaris schreef:

Is het dan minder erg?

Afhankelijk van de situatie.

minikatje

Er speelt hier vast veel meer dan alleen maar een man die vreemdgaat.

Wat als de vrouw na alle jaren niet de moeite voor haar man neemt?
Dat gebeurt ook net zo goed.
Relaties zijn lastig en ingewikkeld. Helemaal als mensen het op zichzelf betrekken.

Bovendien weet de vrouw er echt niets vanaf?
Ergens gaat dat er bij mij ook niet in.
Er moet toch een belletje gaan rinkelen als je man een paar dagen weggaat.

JustLizz

rien10 schreef:
rien10 schreef:
Wat fijn!
Voor mevrouw
voor de kinderen.......

OK, dan nu iets genuanceerder dan mijn eerste reactie.
TS; je geeft ergens in het topic al aan dat deze relatie geen toekomst heeft. Voor jou niet. Voor je minnaar niet (denk ik?). Waarom zou je er dan toch mee doorgaan als er alleen maar verliezers van komen. Inclusief jezelf. Jij gaat ook gekwetst worden. Weet je wat ook jammer is? Je zet nu je hart op slot voor die leuke kerel die wel om jou zou kunnen geven. Je hart is nu gevuld met je minnaar terwijl er zomaar een ander, vrijgezelle leuke man voorbij zou kunnen komen.

Het heeft geen toekomst zegt ze, dat willen ze beide niet.
Maar waarom wil je dan wel dat je vaker met hem dingen zou kunnen doen zoals uitwaaien op het strand? Dat heeft dan toch totaal geen nut? En dat duidt erop dat je wel degelijk meer zou willen?