Sgr1972 schreef:Nogmaals: Dit is geen vaste "echte" relatie, gaat het ook nooit worden ook.
Ik wil ook geen vaste relatie met hem of een ander op dit moment.
Ja, we vrijen veilig en hebben het gezellig en we zien wel hoelang het duurt.
Ik weet dat het of niet lang duurt en misschien duurt het wél jaren.... dat kan ik niet zeggen.
nogmaals: ik weet hoeveel pijn het doet en ik heb er veel voor moeten opgeven om steeds opnieuw te moeten beginnen. En ik weet dat mensen er veel verdriet van zouden hebben als het bekend wordt.
Maar feit blijft dat degene die wel een andere herkenbare visie erop hebben me via pb benaderen, en ook zij weten hoe het voelt. En ik begrijp ook waarom ze niet in dit topic openbaar reageren.... zij lezen jullie reacties.
En als ik alleen medestanders had gewild had ik inderdaad wel op het Vivaforum gereageerd, maar dat heb ik bewust niet gedaan.
En ik hoef niet naar een datingsite want ik zoek geen vaste relatie.
En een neukertje voor 1 dag hoef ik ook niet...
Dit is me gewoon overkomen, en ja het is soms moeilijk....en ik begrijp dat iedereen die over dit onderwerp frustraties heeft dat hier komt uiten....het is nl het eerst topic erover denk ik...ik kon niks vergelijkbaars terugvinden in als het er wel was geweest reageer je daar niet in onder je gewone boktnaam....
Kortom jij hebt er lak aan dat jij een gezin moedwillig kapot maakt? Want jouw lusten gaan voor het verdriet van een heel gezin? Ik zou me zelf niet meer recht in de spiegel aan durven kijken