Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MadelonSunny schreef:Ik dacht altijd de enige te zijn die vroeg naar bed ga maar zie dat er hier meer zijn
Ik ben nog student dus wisselende schooltijden. Maar ik zorg voor 9/10 uur slaap. Als ik om 06:00 eruit moet ga ik om ongeveer 20:30 slapen.
YvvvWedg schreef:MadelonSunny schreef:Ik dacht altijd de enige te zijn die vroeg naar bed ga maar zie dat er hier meer zijn
Ik ben nog student dus wisselende schooltijden. Maar ik zorg voor 9/10 uur slaap. Als ik om 06:00 eruit moet ga ik om ongeveer 20:30 slapen.
Fijn, voel ik me niet de enigste student die daar last van heeft! Studenten leven en dan ook nog een onwijs druk leven daarnaast...
Cchanny schreef:YvvvWedg schreef:Fijn, voel ik me niet de enigste student die daar last van heeft! Studenten leven en dan ook nog een onwijs druk leven daarnaast...
Ik wil dat ook kunnen!
Als ik zo vroeg te bed lig, lig ik ook gewoon wakker tot laat. Helaas..
Vooral voor mensen die wakker liggen van piekeren trouwens
) Soms wil ik best op 21:00 slapen, alleen als ik dan in mijn bed ga liggen, kan ik echt niet slapen.
In het weekend ga ik wel laat slapen, maar dan slaap ik wel uit. Ik ben student, dus wisselende tijden 's morgens, maar vanwege lange reistijd moet ik ontzettend vroeg opstaan elke keer. MadelonSunny schreef:Cchanny schreef:Ik wil dat ook kunnen!
Als ik zo vroeg te bed lig, lig ik ook gewoon wakker tot laat. Helaas..
Ik vaak ook hoor. Maar als je in bed ligt rust je ook uit. Ik heb wel een ontspanningsoefening dat verrassend goed werkt. Op je rug gaan liggen met je handen op je navel en dan diep in en uit ademen. Bij het inademen denk je 'in' of 'inininin' als je makkelijk afgeleid raakt en bij het uitademen 'uit' of 'uituituituit'. Het werkt verrassend goedVooral voor mensen die wakker liggen van piekeren trouwens