3000 stukjes lijkt me wel een uitdaging. Iemand al eens 3000 stukjes gehad? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
3000 stukjes lijkt me wel een uitdaging. Iemand al eens 3000 stukjes gehad?
Ben nu aan het twijfelen om de 9000 versie te kopen, maar is 100 euro
vind 9000 als beginner wat te gek eigenlijk. Kan altijd nog 9000 kopen
.
, lijst je hem erna in of?
. Je kan hier in het midden heel duidelijk zien dat ie uit twee delen bestaat, je ziet echt een verticale streep in het midden lopen. landvrouw schreef:MissAnnemijn schreef:Hier ook iemand die graag puzzels maakt, net een afgemaakt. Daarvoor een hele tijd niet. Er bestaat een puzzeltopic, toevallig afgelopen week weer een schopje gehad
[HK] Puzzel puzzel aan de wand, wie puzzelt er mee in dit land?
Wauw die puzzel van 18000 stukjes.. Die heb ik echt al vaak zien staan maar ik zou dat nu echt nog niet aandurven.. Maar als ik zie dat je dan eigenlijk per deel van de puzzel gaat puzzelen vind ik ook niet zoo leuk eigenlijk

veerledec schreef:Deze heb ik trouwens ook gemaakt:
9.000 stukjes http://www.legpuzzels.nl/onderwaterpara ... 78070.html
Ik wist dat ik nog een tussenstap had gemaakt. Je kan hier in het midden heel duidelijk zien dat ie uit twee delen bestaat, je ziet echt een verticale streep in het midden lopen.
Die verticale streep vind ik wel meevallen trouwens. Is wel echt een prachtige puzzel als ie af is!
Maar, dat werkt eigenlijk alleen met gewone puzzels goed, met JvH gaat dat niet zo. Nu heb je één voordeel met JvH, je kan in principe ieder stukje op de doos opzoeken. Is handig als je echt vast zit. Met jouw JvH puzzel (die heb ik in 3000 stukjes) zou je kunnen sorteren op idd dat roze podium/hokjeding, de paarden, het hekwerk rond de renbaan (donkergroen, en die borden), enz.
). Da's een beetje lastig uitleggen, maar dat merk je vanzelf (als je er op let) als je zo'n puzzel maakt. Nu doe je dat eigenlijk alleen als je hele grote vlakken in dezelfde kleur moet doen. Bijv. bij de astrologiepuzzel van 9000 stukjes gebruiken ze dat vaak.
*
Al een tijd niet gedaan, maar mijn oma heeft een stuk of 50 Jan van Haasteren puzzels! Dus ik leen er vaak 1 van haar

. Zal zo eerst mijn andere puzzel opzoeken , ben vrijwilliger bij de speelgoedbank dus ik heb ook kansen om daar puzzel in elkaar te zetten kijken of ze compleet zijn