Inschrijven op datingsite, maar welke? Ervaring gevraagd.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lianne86

Re: Inschrijven op datingsite, maar welke? Ervaring gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 13:58

Ik zeg even niets over datingsites :') Weet alleen dat ik er ontzettend veel last van heb gehad, maar mag dat niet allemaal op Bokt zetten... Laat ik het zo zeggen, er lopen er rare psycho's rond :') En nee, niet mijn date/mijn actie.... Maar echt... Het is denk ik heel goed selecteren ofzo?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 14:07

Die rotte appels kan je ook tegen komen in de kroeg Lianne :)

TS heb je, je al ergens ingeschreven?? :D

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 14:08

Nou dat was het dus juist... Ik stond niet op een datingsite :') Maar maf verhaal... Ik had last van iemands datingsite-actie ;)

DonRoubos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 14:10

Lexa is zeker een goede datingsite. Daar kan je nog uberhaupt normaal met iemand een gesprek aangaan, haha. Geeft ook leuke resultaten ;).

caroline_max

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 14:13

Hier ook mijn man gevonden via Farmdate. Alleen dat is al lang geleden, en toen was het nog vrij klein. Was aangemeld om wat anders, maar ja mijn boer bleek er ook rond te hangen (1 dag eerder lid geworden). na 6 weken woonden we samen en inmiddels is ook de eerste telg onderweg. We hebben nog veel contacten overgehouden aan dit korte lidmaatschap, erg leuk dus!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 14:20

Arielle_ schreef:
Cayenne schreef:
Mijn vriend (via relatieplanet leren kennen) heeft mij gisteren ten huwelijk gevraagd! *\o/*

Aaaah leuk gefeliciteerd!

Heb mezelf net aangemeld op badoo en wordt al overspoeld met berichtjes, maar wel echt van types dat ik denk uuuh nee dankje..maar vind het zo banketstaaf, wil ze niet negeren of afwijzen, want weet zelf ook hoe k*t dat is.

Ik dacht gisteravond ik ga ook maar weer eens.....maar dan denk je....ben ik niet meer waard dan dit :+

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 14:24

Ik heb mijn ex op badoo leren kennen en mijn huidige vriend ook. Had het niet beter kunnen treffen nu. <3
Heb er ook bijna alleen maar hele leuke dates mee gehad, maar ik appte/chatte dan ook wel een poosje met ze voor ik wou afspreken en ik vertelde ze duidelijk wat ik wel en niet wou. De rotte appels die alleen maar op seks uit waren haalde ik er zo uit. :D

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 15:01

Ik heb er een paar leuke dates gehad (en een korte relatie) maar je moet wel kritisch zijn. Er zit veel raar gespuis op, meer dan op een RP ofzo.

Jo_Shakira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 15:13

Badoo vind ik niks heel veel jongens die daar voor hun eigen pleziertjes op zitten. Tinder daar in tegen daar zitten veel meer serieuse jongens/mannen. Succes!

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 16:39

Tinder serieuze jongens? _O-
Ja ze willen heel serieus met je naar bed, maar daar is het mee gezegd haha.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 18:09

Arielle_ schreef:

:')
Dat heb je denk ik toch overal wel, gewoon goed selecteren indd.
Die jongen waar ik nu mee app heeft dit helemaal niet, hij is gewoon leuk, lief enz. Geeft wel aan heel graag te willen afspreken en moet toegeven dat ik dat ook wel wil eigenlijk hihi

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 18:11

SuperAssie schreef:
Arielle_ schreef:

:')
Dat heb je denk ik toch overal wel, gewoon goed selecteren indd.
Die jongen waar ik nu mee app heeft dit helemaal niet, hij is gewoon leuk, lief enz. Geeft wel aan heel graag te willen afspreken en moet toegeven dat ik dat ook wel wil eigenlijk hihi

Gewoon doen dan :D "HOPPA"

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 18:19

Ik heb een tijdje via paiq gechat met een aantal mannen. De eerste paar had ik wel leuke gesprekken mee, kwamen de foto's tevoorschijn.. dat was even slikken :'). Ik ben echt niet zo van het uiterlijk, maar moet er wel mee over straat durven.. :Y)

Wel een date aan over gehouden met een jongen. Tijdens de date begon die steeds viezer/geiler te praten. Heb hem vriendelijk bedankt voor het eten en ben snel in mijn auto weg gescheurd :').

Relatieplanet voor de gein eens aangemeld, na een uur was ik ondergespoeld met berichten die ik niet kon lezen omdat ik geen betalend lid was :'). Vond ook zonde om daar mijn geld aan uit te geven. Misschien badoo maar eens proberen.

Suusoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 19:05

Ik heb goede ervaringen met Paiq! :D en mannen krijgen daar idd 1x per 2 weken een match, maar vrouwen veel eerder hoor (want mannenoverschot daar). Plus, ik krijg regelmatig berichtjes van mannen die mijn foto hoog beoordeeld hebben tijdens het fototoernooi. Dat is een extra functie op die site, kun je foto's van paiqers beoordelen en de leukste 4 kun je een berichtje naar sturen. Ik zit eigenlijk nooit om matches verlegen maar je moet wel een beetje het kaf van het koren scheiden :P

Dannon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 22:43

Badoo eens bekeken... maar dat ziet er toch wel erg twijfelachtig uit, beetje single-minded mensen als ik het zo zie :')

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 00:53

Nou ik heb me ingescheven bij paiq na aanleiding van dit topic en ik vind het eigenlijk helemaal niets.. Heb je net een leuk gesprek met iemand blijkt het echt een gast te zijn die er uit ziet als een jongetje van 12 haha!
Kreeg ook al gelijk een paar rare berichten, denk niet dat ik hier op blijf haha

Badoo ben ik vroeger eens lid van geweest maar die ging heel mijn mail lijst (incl ouders) een mail sturen om zich ook aan te melden haha! Dat durf ik niet meer dus!

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 01:21

Ik zit op farmdate en heb daar ook gewoon echt vrienden aan over gehouden op de chat.
nu een hele leuke jongen leren kennen daar en vanavond gewoon 2 uur gekletst aan de telefoon voor het eerst.

Farmdate heeft een hele leuke fijne sfeer.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 10:01

Britt_Sisi schreef:
Badoo ben ik vroeger eens lid van geweest maar die ging heel mijn mail lijst (incl ouders) een mail sturen om zich ook aan te melden haha! Dat durf ik niet meer dus!

Dan heb je dat zelf aangeklikt. Heb ik nooit gehad namelijk. :P

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 11:30

Niet dat ik weet! Is wel al een paar jaar terug hoor! Maar ik heb daar geen toestemming voor gegeven ofzo! Haha

Jezus ik kijk net weer op paiq heb echt 6 mensen erbij! Door dat spel met fotos

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-15 11:48

Nou ik heb me ook ingeschreven op Paiq.. Weet alleen niet of ik er zo enthousiast over ben..
De mannen vallen tot nu toe best tegen.. Tot nu toe elke keer een tegenvaller helaas..
En ik heb 2 matches gehad en nu pas over 2 weken weer -O-

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 11:56

Ik meld me ook in dit topic. Aan de hand van de tips idd ook ingeschreven op paiq. Ik had pas 1 match, dus afwachten. Vind het wel jammer dat je de foto's niet ziet. Ik ben toch wel iemand die voor uiterlijk gaat zeg maar :D Innerlijk moet daarbij ook passen, dus een extra moeilijke zoektocht :Y)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 12:09

@naamloos1 Ik had me gister middag aangemeld. Toen kreeg in 2 matches en 2 uur later weer een (terwijl er stond nog 13 dagen) en je kan ook speeddaten zo krijg je ook meet matches als je ze leuk vind! Na 3 min moet je zeggen of je verder wilt praten en dan krijg je 7 minuten ofzo en als je dan verder wilt komt hij in je lijst.

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-15 12:11

Ja doe doe ik af en toe Britt_Sisi, maar die vallen meestal zo tegen haha..(De foto's dan :P )

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 12:27

Ja bij mij ook hahahhaa te jammer!
Ik kreeg gister iemand die zei: ik ben hier niet om inde friendzone te belanden. Ik liet hem doorpraten tot ik de foto kon zien en toen geblockt haha

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-15 13:13

Nouja.. Wie weet wat het nog voor ons in Petto heeft ;)