betadine schreef:Stretch opzich wel, maar niet aan mijn knien en kuiten.
Ben blij dat ik dit topic heb geopend. Heb nu al meteen een heel lijstje van waar ik het best zoek.
Bij Lee had ik er geen gevonden. Denk dat ik sowieso niet goed in de Lee jeans pas. Of ze zitten te strak aan de riem of ze zitten te los onder de kont (pampers).
Bij zalando staan er ook wel veel, maar als ik een broek koop die niet past blijft die bij meestal ook liggen dus vrees dat ik niet aan het terug sturen niet toekom als ze niet passen en koop dus liever in de winkel.
Van de C&A is Clockhouse wel stretch maar alleen bij de billen en dat is minimaal. Yessica (ook C&A) weet ik zo niet zeker maar beide merken draag ik graag bootcut jeans van. Ik heb stevige billen en bovenbenen in verhouding tot mijn taille en deze merken zitten mij vrijwel altijd goed.

draag alleen maar skinny ben blij dat die bootcuts steeds meer verdwijnen. Maar om antwoord te geven op je vraag, primark heeft ze nog volop.
Een skinny jeans vind ik alleen mooi als je echt super slank bent, bij wat vollere personen vind ik het niet mooi staan.
.
.