Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:20

Doubtless schreef:
Magrathea schreef:
Blegh, ik kan 'm nu woensdagavond pas weer zien. Buuuh. :(

Ik voel je pijn :+ Ik dacht morgen mooi samen te vieren dat m'n scriptie ingeleverd is, maar helaas; te druk!

Ja hij heeft zes herkansingen in een week, volgende week :\ Dus ik ga hem dan ook niet zitten afleiden enzo. Al heb ik hem net wel via whatsapp een tip kunnen geven over iets dat hij niet snapte <3 zo heb je toch even je momentje samen, hahaha.
Nee we hebben afgesproken dat we gewoon af en toe nog eens bij elkaar gaan slapen, en na de tentamens komen de leuke dingen wel weer. Voor hem in elk geval, ik doe tussendoor ook nog wel wat, heb er maar twee :)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:47

Magrathea schreef:
Dus ik ga hem dan ook niet zitten afleiden enzo.

Ik ben echt een vreselijk vriendinnetje, ik doe dat dus wel :+ Ongeacht hoe belangrijk de opdracht is. Ik kan er niks aan doen :') Hoe slimmer het is om elkaar even niet te zien & je tijd heel nuttig te besteden, hoe liever ik tóch tijd samen wil doorbrengen :')

Magrathea

Re: Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:42

Ja hè := soms zit ik ook bij hem, is ook wel leuk. Samen koffiepauze nemen enzo, en het is nog nuttig ook soms. En ik kan stiekem naar zijn nadenkende intellectuele gezicht loeren (want bril want thuis)( <3 )

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 16:18

Ik zit gewoon compleet in de knoop met mezelf.
Super verliefd, nu weet ik hoe dat voelt(!), maar eigenlijk ook dooooodeng. :')

esmee1008

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 20:39

Zwijmel de zwijmel, net de film endless love gekeken, ware liefde, nou mijn verliefdheidskriebels zijn nu extra wakker :o Laat me nog meer voelen dat mijn vriend de ware is voor mij.

Iemand hetzelfde met films kijken?

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 00:14

esmee1008 schreef:
Zwijmel de zwijmel, net de film endless love gekeken, ware liefde, nou mijn verliefdheidskriebels zijn nu extra wakker :o Laat me nog meer voelen dat mijn vriend de ware is voor mij.

Iemand hetzelfde met films kijken?

Zeker niet :o ik kan die romantische films echt niet hebben. Doe mij maar een Avengers-film of iets anders spannends.
Gisteren the Imitation game met mijn lover gekeken trouwens, had er weinig vertrouwen in maar is me alleszins meegevallen :j Echt tof, zonder hem was ik die film nóóit gaan zien!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 00:18

Mijn vriend is gek op dat soort films, samen met hem vind ik ze minder verschrikkelijk :=

Bah poedersuiker, kan hem nu een paar dagen niet zien. Lame.

Snorlex schreef:
Ik zit gewoon compleet in de knoop met mezelf.
Super verliefd, nu weet ik hoe dat voelt(!), maar eigenlijk ook dooooodeng. :')

Haha de 1e maand dat ik aan het daten was met hem, moest ik overgeven voordat hij aanbelde :')

Oh en we waren zaterdag uit eten, voordat zijn ex zo raar deed. En het was zo leuk, handje vasthouden, serveerster belachelijk maken. Verdorie hij is leuk.

esmee1008

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 00:22

Anoniem schreef:
Verdorie hij is leuk.

<3 <3 <3 <3 <3

Bekend gevoel & heerlijk om te lezen dat je zo verliefd bent!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 14:56

Nou ja. Ik zou hem vanavond nog even gaan zien maar ik ben echt hondsberoerd, kou gevat ofzo. Explosief hoesten en spierpijn in mijn hele lichaam :( Dus dat wordt dan alsnog morgen.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 14:59

Ik ben gisteren nog om 22:00 op de trein naar Den Bosch gestapt om bij mijn lief te slapen :')
Heeerlijk liggen kletsen, lachen en doen.. Vind het zo ontzettend fijn <3

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 18:59

Dit topic is zo lief hè <3 := Maakt echt m'n dag weer goed om hier even mee te lezen haha :')

esmee1008

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 19:24

Vandaag ervaren dat verliefdheid echt extreem veel invloed heeft op je humeur :o wist natuurlijk allang dat je er ontzettend vrolijk van kan zijn maar wanneer ik net iets teveel last heb van mijn hormonen heb en me aardig ziek voel, mijn vriend een poedersuiker heeft en ik t idee heb dat ik lucht voor hem ben als ik heb tegen kom, Nou niet mijn favoriete dag dit...

Maar toch houd ik van hem hoor hifi

Piepiekuiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 20:19

Uhm, ja. Te herkenbaar. :o

Kan m niet zoveel zien omdat ik teveel toetsen moet herkansen :( Meneer hangt de wijsneus uit met 'het lijkt me beter als we je even niet naar mij toe komt en je gaat focussen op school. Na je toetsen ben je weer welkom :9 (vooral die :9 ook echt haha) Maar we zien elkaar dan gewoon 1x per week even als ik uit school kom op t station. Ff wat drinken ofzo.

Had hem gisteren een week niet gezien O.o Voelt als een eeuwigheid... :(:) Weet je hoe lang dat is...
En die zoen, als je hem weer ziet... Dat voelt als zo'n eerste zoen met je nieuwe vriend... Ontploffing aan vlinders in mn buik :o <3

Hihi, en dan nog een lieve knuffel als we wachten op de trein..

Zwijmelzwijmelzwijmel.... <3 <3

Het is zo erg dat ik hem 24/7 wil appen.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 15:04

Ik krijg vrijdag mijn implanon, een hormoonstaaf van 4 cm. Vriend gaat mee want ik knijp hem als een mofo := Mag hij mooi mn handje vasthouden. Brrr.

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 15:20

Ik maakte vanmorgen een domme.fout := vl typte ik wil mn leven delen met jou. Typ ik; mooi ik ook niet met jou! := oeps. Wilde dus typen mooi, want laat je ook niet meer gaan.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 15:38

Anoniem schreef:
Ik krijg vrijdag mijn implanon, een hormoonstaaf van 4 cm. Vriend gaat mee want ik knijp hem als een mofo := Mag hij mooi mn handje vasthouden. Brrr.

_O-
Ik weet nog hoe me intens werd afgeraden om mijn vriend mee te nemen bij het zetten van mijn spiraaltje. Ben ik gruwelijk blij mee achteraf :o

Vanavond komt ie langs! Ik ben ziek dus hij vroeg nog of hij boodschappen moest halen ofzo <3 Kan niet wachten hem weer te zien! En ik las vanmorgen ook *ergens* op het internet dat je bij virusjes vooral besmettelijk bent vlak vóór je ziek wordt (virus op zijn hoogtepunt etc.). Dus ik kan hem zonder schuldgevoel knuffelen vandaag <3 (ben alweer zo goed als beter, alleen veel last van mijn allergie maar da's alleen maar vies, met al dat snot :o )

jepsica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 15:46

Ik volg dit topic ook even. Ik ben ook hotel de botel verliefd. Helaas weer op een onbereikbaar iemand. Dat maakt verliefd zijn toch een stuk minder leuk.

LLennox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 15:48

Potverdorie, wat word ik blij van dit topic :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 16:46

Jolandaa schreef:
Ik maakte vanmorgen een domme.fout := vl typte ik wil mn leven delen met jou. Typ ik; mooi ik ook niet met jou! := oeps. Wilde dus typen mooi, want laat je ook niet meer gaan.

Hahaha :') oeps!

jepsica schreef:
Ik volg dit topic ook even. Ik ben ook hotel de botel verliefd. Helaas weer op een onbereikbaar iemand. Dat maakt verliefd zijn toch een stuk minder leuk.

Onbereikbaar hoe? Wat rottig :/

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 17:27

Hij zei al ik denk een typfout? :')

Ik ben geloof ik nog nooit zo verliefd geweest <3

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 17:33

:D :D

Mijn hemel... Hij moet nog wat dingen doen, is hier "op zijn laatst om 10u". En ik ga er vanuit dat ie thuis eet. Deze onzekerheid, pff :')
Heb zowaar schoon gemaakt :')

Waaaaaaaaarrrrrgghhh, ik ben zo ongeduldig! :\

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 17:39

Geen verliefde puber, maar volgens mij ben ik gewoon nooit de pubertijd uitgekomen :P.
Nu een 29 jarige grote puber :P

Toen ik net mijn paard had gekocht wist ik niet van ophouden, zo een speels pubertje, maar ik kan het ook met andere dingen zo blij en enthousiast worden dat mensen denken dat ik een klein kind ben :P. En als ik mijn zin niet krijg blijf ik ook graag doodrammen tot ik die wel krijg O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 20:02

Haha dat heb ik ook hoor. Ik moest vandaag naar het ziekenhuis voor een implanon-implantaat, toen kreeg ik een ijsje met discodip van mijn vriendje. Blij dat ik was! Hele weg naar huis gehuppeld :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 20:13

Anoniem schreef:
Haha dat heb ik ook hoor. Ik moest vandaag naar het ziekenhuis voor een implanon-implantaat, toen kreeg ik een ijsje met discodip van mijn vriendje. Blij dat ik was! Hele weg naar huis gehuppeld :')

Wat liev! <3

Ik heb vandaag een verjaardagskaart naar zijn zusje gestuurd, die eigenlijk vandaag jarig is dus het komt een dag te laat aan, maar het gaat om het gebaar toch? Ik was ziek dus ik kon niet eerder :\ En de kaart is super cool! Dus hopelijk maakt dat het goed. Jezelf geliefd maken bij de schoonfamilie enzo. (Al schijn ik erg leuk te zijn, met al mijn piercings en op mijn kisten, ofzo... Ideale schoondochter dus.)

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 21:22

renee16 schreef:
Geen verliefde puber, maar volgens mij ben ik gewoon nooit de pubertijd uitgekomen :P.
Nu een 29 jarige grote puber :P

Toen ik net mijn paard had gekocht wist ik niet van ophouden, zo een speels pubertje, maar ik kan het ook met andere dingen zo blij en enthousiast worden dat mensen denken dat ik een klein kind ben :P. En als ik mijn zin niet krijg blijf ik ook graag doodrammen tot ik die wel krijg O:)

Ow oeps, ik ram helemaal niemand dood... Ik bedoelde natuurlijk doordrammen!