Na relatie van 4 jaar ex na een week een ander.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

linnnh

Re: Na relatie van 4 jaar ex na een week een ander.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 16:40

Je bent als ik het goed begrijp 19, je hebt nog tijd zat toch? :) Als het goed zit, voel je dat. Ik kan me niet voorstellen dat je afgelopen relatie van begin 2e keer goed voelde :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 16:42

Opmerkingen als 'je bent pas 19, tijd zat om nog een ander te vinden' snap ik niet helemaal. Dat je jonger bent hoeft niet per se te betekenen dat je niet gek was op iemand en dat de relatie niks voorstelde. Ik heb ook op jonge leeftijd relaties gehad die wel zeker meer waren dan 'durf je mijn hand vast te houden'. Natuurlijk word je insteek in relaties anders naarmate je ouder wordt, maar jong zijn hoeft niet te betekenen dat je geen uitzicht hebt op trouwen en kinderen krijgen samen, vooral als je langere tijd samen bent.

Paardengek95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-15 16:45

We hadden ook zeker toekomst plannen. Als ik een vaste baan zou krijgen aankomend jaar zouden we gaan samenwonen. Hij werkte al fulltime. Maar achteraf is het beter dat dat niet gebeurt is denk ik.

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 16:46

Zo bedoelde ik het ook zeker niet, welk recht heb ik met mijn 21 jaar? Ben zelf verloofd en ga dit jaar trouwen.

TS schrijft dat ze nu geen idee heeft hoe een goede relatie dan wel voelt en ik reageer dat ze daar vanzelf nog achter kan komen en het geen haast hoeft te hebben. Ik zeg absoluut niet dat ze niet gek op hem kon zijn en dat de relatie niets voorstelde. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 16:47

Dat het beter is dat het niet gebeurd is heb je absoluut gelijk in :j Maar je hoeft wat jullie hadden in je hoofd ook niet te bagataliseren, als je op zo'n jonge leeftijd het uberhaupt al volhoudt om vier jaar samen te zijn zegt dat echt wel iets over de serieuze aard van jullie relatie. In ieder geval heel veel sterkte meid, neem lekker de tijd om uit te huilen en er overheen te komen :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 16:48

linnnh schreef:
Zo bedoelde ik het ook zeker niet, welk recht heb ik met mijn 21 jaar? Ben zelf verloofd en ga dit jaar trouwen.

TS schrijft dat ze nu geen idee heeft hoe een goede relatie dan wel voelt en ik reageer dat ze daar vanzelf nog achter kan komen en het geen haast hoeft te hebben. Ik zeg absoluut niet dat ze niet gek op hem kon zijn en dat de relatie niets voorstelde. :n

Ik doelde ook niet specifiek op jou hoor! Ik ben zelf ook 'pas' 19 maar heb echt wel serieuze relaties achter de rug dus weet dat het kan. Er zijn echter wel mensen die hier heel erg reageren alsof het niks was, en dat vind ik wel vervelend voor TS. Een slechte relatie is ook een relatie, hoe naar het ook is dat haar beeld nu zo verfrommeld is.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 16:57

ts, wees blij dat je er vanaf bent.
+:)+ +:)+ :)F :)F
een jongen die zo met je gevoelens omgaat, hoort niet in je leven te zijn. :r :r

GEEN HAND VOL, MAAR EEN LAND VOL

ps, ik denk dat ie je alleen als (s)exvriendinnetje gebruikt heeft, als ik het goed gelezen heb :evaw: :evaw: :evaw: :evaw:

Paardengek95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-15 17:00

linnnh schreef:

Zo leuk dat jullie dit jaar gaan trouwen! Hoelang hebben jullie al?

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 17:04

Ik vraag me nog iets af TS, mocht je in die hele 4 jaar niet bij hem thuis komen?

Paardengek95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-15 17:09

Nee ik mocht niet meer thuis komen sinds de eerste keer dat het uit was gegaan. Toen werd er heel kwaad over mij gepraat door hem. Terwijl hij achteraf had toegegeven dat er geen waarheid in zat. Daarvoor waren er wel al wat problemen want zijn ouders waren nogal veel eisend zegmaar. Ze hadden allemaal kritiek. Ik was te verlegen en die moeder vond zowat dat ik ook met haar in een relatie moest zijn. Toen mijn ouders vorig jaar uit elkaar gingen en ik daar erg moeilijk mee had begonnen ze te zeggen dat ik te weinig kwam , omdat ik er toen simpelweg geen tijd voor had iedere dag zowat bij hem te zijn. En met kerst moest ik me opsplitsen in over 2 ouders. En ook daar hadden ze geen begrip voor.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 17:13

oh, in dat geval moet je ook een extra stuk taart eten omdat je van je schoonmonsters af bent :)

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 17:14

Ik heb alleen de eerste pagina gelezen... Het eerste wat in me op komt is: seriously?????

Je hebt je 4 jaar lang als een vreselijk kreng gedragen en over die jongen heen gelopen... En je bent er vervolgens verbaasd over dat die jongen niet kan communiceren? Vind je het gek? Die heeft waarschijnlijk als ie een poging deed om te communiceren de deksel meerdere malen keihard op zn neus gekregen door jou... En je over iemand heen walsen gedrag... En je bent er ook verbaasd over dat je niet bij zijn ouders thuis mocht komen? Ik zou je hand in eigen boezem steken... En je af gaan vragen wat jezelf verkeerd hebt gedaan waardoor dingen nu niet lopen zoals jij het wilt..

En dan ook nog de reacties erop... Die jongen is beter af ja... Misschien heeft hij nu iemand die hem wel in zijn waarde laat ipv over hem heen walst...

Ik hoop oprecht voor je ts dat je hier je lering uit trekt waardoor je jezelf (en je toekomstige vriend) in de toekomst niet meer zo oliebol zult voelen...

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 17:18

Iris369 schreef:
linnnh schreef:

Zo leuk dat jullie dit jaar gaan trouwen! Hoelang hebben jullie al?

Zijn nu bijna 3 jaar samen :)

@Neon, ken jij TS? Zo niet, waarom al die aannames gebasseerd op 1 zin uit de openingspost?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 17:22

Neon schreef:
Ik heb alleen de eerste pagina gelezen... Het eerste wat in me op komt is: seriously?????

Je hebt je 4 jaar lang als een vreselijk kreng gedragen en over die jongen heen gelopen... En je bent er vervolgens verbaasd over dat die jongen niet kan communiceren? Vind je het gek? Die heeft waarschijnlijk als ie een poging deed om te communiceren de deksel meerdere malen keihard op zn neus gekregen door jou... En je over iemand heen walsen gedrag... En je bent er ook verbaasd over dat je niet bij zijn ouders thuis mocht komen? Ik zou je hand in eigen boezem steken... En je af gaan vragen wat jezelf verkeerd hebt gedaan waardoor dingen nu niet lopen zoals jij het wilt..

En dan ook nog de reacties erop... Die jongen is beter af ja... Misschien heeft hij nu iemand die hem wel in zijn waarde laat ipv over hem heen walst...

Ik hoop oprecht voor je ts dat je hier je lering uit trekt waardoor je jezelf (en je toekomstige vriend) in de toekomst niet meer zo oliebol zult voelen...

Nou zeg, vind dit echt een behoorlijk nare post tegen TS. Was jij erbij? Weet jij hoe die jongen zich voelt? Nee? Doe dan ook niet dit soort aannames. Het is niet dat TS een agressieve positie aannam tegen haar ex, hij is degene die haar op de banketstaaf manieren aan de kant zette en daar geen rede voor gaf. Ook heb ik nergens de indruk gekregen dat TS over hem heen 'walste'.

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 17:24

Dat zegt ze toch echt zelf....

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 17:29

Neon schreef:

Gelukkig toch maar dat de beste stuurlui aan wal staan. 8)7

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 17:29

Emmaa_ schreef:
Neon schreef:

Nou zeg, vind dit echt een behoorlijk nare post tegen TS. Was jij erbij? Weet jij hoe die jongen zich voelt? Nee? Doe dan ook niet dit soort aannames. Het is niet dat TS een agressieve positie aannam tegen haar ex, hij is degene die haar op de banketstaaf manieren aan de kant zette en daar geen rede voor gaf. Ook heb ik nergens de indruk gekregen dat TS over hem heen 'walste'.

Wij horen alleen TS haar kan nu (niks tegen TS) maar die jongen heeft vast ook zijn kant die we nooit zullen horen.
Dus het zou niet heel erg moeten uitmaken wat je van TS haar post vind ... je weet het hele verhaal (2 kanten) niet en je bent er nooit bij geweest.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 17:31

Als ik TS haar verhaal zo lees ... wees blij dat je van deze jongen af bent *\o/*
Kan je je over een tijdje gaan richten op een echte goede/leuke jongen (want dit is volgensmij een 1e klas zak)! <<)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 17:33

Nee, maar als TS aangeeft dat hij zonder een duidelijke rede haar blokkeert op whatsapp en niet meer met haar wil praten vind ik dat wel een behoorlijk teken van onvolwassenheid. Ik weet inderdaad het hele verhaal niet, en ga hierbij af op de berichten van TS. Kan zijn dat het anders is gelopen, maar dat betekent niet dat je zo'n aanvallend bericht hoeft te plaatsen.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 17:36

Misschien wist deze jongen zich geen raad meer ... en als TS over hem heen loopt dan zal ik ook even blokkeren... want alles wat je dan zal zeggen ... dan loopt ze over je heen? Heeft ook geen nut toch?

Alles heeft een rede ... je blokkeert niet random je vriendin lijkt mij...misschien deed TS iets wat ze niet besefte ofzo.
(ik probeer het van 2 kanten te bekijken)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 17:39

Klopt, alles heeft absoluut twee kanten. Ik bekijk het heel erg vanuit mijn eigen perspectief, ik zou nooit zomaar iemand blokkeren zonder uit te leggen waarom, en als ik geen contact meer wou had ik dat ook gewoon gezegd in plaats van iemand te negeren. Realiseer me ook prima dat misschien niet iedereen hetzelfde in elkaar zit.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 17:45

Nee zelf zou ik inderdaad ook niet iemand zonder pardon blokkeren .. oke .. alleen een engerd haha.
Naja, ben blij voor de TS dat ze van deze jongen af. :)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 17:46

Iris369 schreef:
Nee ik mocht niet meer thuis komen sinds de eerste keer dat het uit was gegaan. Toen werd er heel kwaad over mij gepraat door hem. Terwijl hij achteraf had toegegeven dat er geen waarheid in zat. Daarvoor waren er wel al wat problemen want zijn ouders waren nogal veel eisend zegmaar. Ze hadden allemaal kritiek. Ik was te verlegen en die moeder vond zowat dat ik ook met haar in een relatie moest zijn. Toen mijn ouders vorig jaar uit elkaar gingen en ik daar erg moeilijk mee had begonnen ze te zeggen dat ik te weinig kwam , omdat ik er toen simpelweg geen tijd voor had iedere dag zowat bij hem te zijn. En met kerst moest ik me opsplitsen in over 2 ouders. En ook daar hadden ze geen begrip voor.

Je spreekt ook wel dubbel. hij was zo lief dat je er overheen liep maar hij maakt je wel zwart??
Jij loopt over hem heen , had het duidelijk voor het zeggen maar vervolgens ben je verlegen?
De relatie , zo jullie die al hadden, is geen relatie waar je blij van word dus laat gaan. je zegt dat hij zo lief was dus ja, hij was waarschijnlijk al even met iemand anders bezig maar had niet de ballen om je de waarheid te zeggen en na wat je over hem verteld klinkt het wel logisch.
Wanneer je een keer weer een relatie krijgt en dan een gelijkwaardige zal je merken dat het toch ook echt anders kan. Sterkte en succes.

Paardengek95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-15 18:34

Met over hem heen lopen bedoel ik niet dat hij niks tegen me kon zeggen? Misschien is het niet het goede word ervoor. Meer gewoon dat ik in ruzies mijn mening zegt , of gewoon in het algemeen zeg als ik ergens mee zit. En hij niet. Dat bedoel ik meer. En ik heb hem zo vaak verteld dat ik liever heb dat hij me uitscheld dan dat ik niet weet wat er in zijn hoofd omgaat. Maar blijkbaar kon hij dat niet. Maar het is echt niet Zo dat ik hem niet de kans ervoor gaf want dat probeerde ik juist.

Paardengek95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-15 19:19

En ik zeg ook niet dat het alleen vanaf zijn kant komt dat het nu uit is. Ik heb er ook mee te maken, alleen zelf geen idee wat. Want dat heb ik niet gehoord. En verlegen was ik in het begin tegenover zijn ouders , maar alleen in het begin. En hij had het zelf ook door dat hij niet voor zijn eigen mening uit kwam , maar verder niks mee gedaan. Maar hij wist echt hoe graag ik wou dat hij dat wel deed.