Als het goed zit, voel je dat. Ik kan me niet voorstellen dat je afgelopen relatie van begin 2e keer goed voelde
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Als het goed zit, voel je dat. Ik kan me niet voorstellen dat je afgelopen relatie van begin 2e keer goed voelde
Maar je hoeft wat jullie hadden in je hoofd ook niet te bagataliseren, als je op zo'n jonge leeftijd het uberhaupt al volhoudt om vier jaar samen te zijn zegt dat echt wel iets over de serieuze aard van jullie relatie. In ieder geval heel veel sterkte meid, neem lekker de tijd om uit te huilen en er overheen te komen
linnnh schreef:Zo bedoelde ik het ook zeker niet, welk recht heb ik met mijn 21 jaar? Ben zelf verloofd en ga dit jaar trouwen.
TS schrijft dat ze nu geen idee heeft hoe een goede relatie dan wel voelt en ik reageer dat ze daar vanzelf nog achter kan komen en het geen haast hoeft te hebben. Ik zeg absoluut niet dat ze niet gek op hem kon zijn en dat de relatie niets voorstelde.
linnnh schreef:Zo bedoelde ik het ook zeker niet, welk recht heb ik met mijn 21 jaar? Ben zelf verloofd en ga dit jaar trouwen.
TS schrijft dat ze nu geen idee heeft hoe een goede relatie dan wel voelt en ik reageer dat ze daar vanzelf nog achter kan komen en het geen haast hoeft te hebben. Ik zeg absoluut niet dat ze niet gek op hem kon zijn en dat de relatie niets voorstelde.
Iris369 schreef:linnnh schreef:Zo bedoelde ik het ook zeker niet, welk recht heb ik met mijn 21 jaar? Ben zelf verloofd en ga dit jaar trouwen.
Zo leuk dat jullie dit jaar gaan trouwen! Hoelang hebben jullie al?
Neon schreef:Ik heb alleen de eerste pagina gelezen... Het eerste wat in me op komt is: seriously?????
Je hebt je 4 jaar lang als een vreselijk kreng gedragen en over die jongen heen gelopen... En je bent er vervolgens verbaasd over dat die jongen niet kan communiceren? Vind je het gek? Die heeft waarschijnlijk als ie een poging deed om te communiceren de deksel meerdere malen keihard op zn neus gekregen door jou... En je over iemand heen walsen gedrag... En je bent er ook verbaasd over dat je niet bij zijn ouders thuis mocht komen? Ik zou je hand in eigen boezem steken... En je af gaan vragen wat jezelf verkeerd hebt gedaan waardoor dingen nu niet lopen zoals jij het wilt..
En dan ook nog de reacties erop... Die jongen is beter af ja... Misschien heeft hij nu iemand die hem wel in zijn waarde laat ipv over hem heen walst...
Ik hoop oprecht voor je ts dat je hier je lering uit trekt waardoor je jezelf (en je toekomstige vriend) in de toekomst niet meer zo oliebol zult voelen...
Neon schreef:Ik heb alleen de eerste pagina gelezen... Het eerste wat in me op komt is: seriously?????
Je hebt je 4 jaar lang als een vreselijk kreng gedragen en over die jongen heen gelopen... En je bent er vervolgens verbaasd over dat die jongen niet kan communiceren? Vind je het gek? Die heeft waarschijnlijk als ie een poging deed om te communiceren de deksel meerdere malen keihard op zn neus gekregen door jou... En je over iemand heen walsen gedrag... En je bent er ook verbaasd over dat je niet bij zijn ouders thuis mocht komen? Ik zou je hand in eigen boezem steken... En je af gaan vragen wat jezelf verkeerd hebt gedaan waardoor dingen nu niet lopen zoals jij het wilt..
En dan ook nog de reacties erop... Die jongen is beter af ja... Misschien heeft hij nu iemand die hem wel in zijn waarde laat ipv over hem heen walst...
Ik hoop oprecht voor je ts dat je hier je lering uit trekt waardoor je jezelf (en je toekomstige vriend) in de toekomst niet meer zo oliebol zult voelen...
Emmaa_ schreef:Neon schreef:Ik heb alleen de eerste pagina gelezen... Het eerste wat in me op komt is: seriously?????
Nou zeg, vind dit echt een behoorlijk nare post tegen TS. Was jij erbij? Weet jij hoe die jongen zich voelt? Nee? Doe dan ook niet dit soort aannames. Het is niet dat TS een agressieve positie aannam tegen haar ex, hij is degene die haar op de banketstaaf manieren aan de kant zette en daar geen rede voor gaf. Ook heb ik nergens de indruk gekregen dat TS over hem heen 'walste'.
Iris369 schreef:Nee ik mocht niet meer thuis komen sinds de eerste keer dat het uit was gegaan. Toen werd er heel kwaad over mij gepraat door hem. Terwijl hij achteraf had toegegeven dat er geen waarheid in zat. Daarvoor waren er wel al wat problemen want zijn ouders waren nogal veel eisend zegmaar. Ze hadden allemaal kritiek. Ik was te verlegen en die moeder vond zowat dat ik ook met haar in een relatie moest zijn. Toen mijn ouders vorig jaar uit elkaar gingen en ik daar erg moeilijk mee had begonnen ze te zeggen dat ik te weinig kwam , omdat ik er toen simpelweg geen tijd voor had iedere dag zowat bij hem te zijn. En met kerst moest ik me opsplitsen in over 2 ouders. En ook daar hadden ze geen begrip voor.