Wat drinken jullie tijdens het stappen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 17:31

Goed indrinken met licor 43, disaronno en Malibu cola, en dan in de club mag ik van mezelf nog een mixdrankje een bacootje of zo, verder lust ik graag boswandeling (fijn goedkoper omdat je niet hoeft te mixen), bessen 7up, etc. Maar dat is dan weer zo duur dus dan ga ik eerst over op zoete witte, wat volgens mij vaak aangelengd wordt aangezien het dan zo slapjes smaakt (of de hogere percentages alcohol die ik daarvoor heb gehad hebben het voor me verpest :') )

En dan als ik een beetje aangeschoten ben lust ik ook wel bier. Ik word absoluut niet snel dronken en doe sowieso in de club wel rustig aan. Veel water tussendoor helpt tegen een kater, alleen jammer dat dat ook weer geld kost...

En de beste tip is jezelf geregeld aanbieden als BOB, dat scheelt enorm ;)!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 17:34

Ik drink altijd Apfelkorn. Ben helemaal niet van de bittere drankjes en Apfelkorn vind ik lekker en is niet heel duur.

BabiiVeeraa

Re: Wat drinken jullie tijdens het stappen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 17:36

In de meeste kroegen of cafeetjes is de droge witte wijn niet te zuipen, goedkope troep met een zure nasmaak waar je ook nog eens hoofdpijn van krijgt (en dan bedoel ik geen kater, maar gewoon tijdens het drinken haha). Vandaar dat het, als ik al drink, meestal Rosébier of Liefmans is. Maar eigenlijk drink ik tijdens het stappen vooral appelsap, ijsthee en sinds ik ziek ben geweest ook veel fristi, omdat mijn maag dat beter verdraagt dan prik :+

Franciee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 17:38

Meestal bestellen mijn vriendinnen zoete witte wijn dus daar proef ik dan een slokje van, als dat lekker is wil ik dat nog wel eens bestellen. Maar meestal zitten we met z'n tweeen aan het bier :+ Bier is hier dan 1 munt (= 2 euro), wijn en rose bier al 1 1/2. Ik ga toch geen 3 euro betalen voor bier met cassis :')

Van te voren lust ik eigenlijk alles wel... Maarja met net 18 (en de meeste jonger) zijn dat niet zo'n hele spannende dingen (passoa, safari etc hahaha)

moniiquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 18:22

Zoete witte wijn of bier :))
Shotjes weleens tussendoor..

Chris118

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 18:58

Heb je even hahaha...
Ga bijna iedere zaterdag avond naar Aken Duitsland stappen en zit dan bijna iedere keer wel bij Mono heidi dat is een lounge cocktail bar

http://www.monoheidi.de/

Hier worden mijn cocktails gemaakt

Afbeelding

En hier ergens geniet ik lekker van mijn weekend met een cocktail mmm...

Afbeelding
Afbeelding

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 19:03

Sunneva schreef:
Goed indrinken met licor 43, disaronno en Malibu cola, en dan in de club mag ik van mezelf nog een mixdrankje een bacootje of zo, verder lust ik graag boswandeling (fijn goedkoper omdat je niet hoeft te mixen), bessen 7up, etc. Maar dat is dan weer zo duur dus dan ga ik eerst over op zoete witte, wat volgens mij vaak aangelengd wordt aangezien het dan zo slapjes smaakt (of de hogere percentages alcohol die ik daarvoor heb gehad hebben het voor me verpest :') )

En dan als ik een beetje aangeschoten ben lust ik ook wel bier. Ik word absoluut niet snel dronken en doe sowieso in de club wel rustig aan. Veel water tussendoor helpt tegen een kater, alleen jammer dat dat ook weer geld kost...

En de beste tip is jezelf geregeld aanbieden als BOB, dat scheelt enorm ;)!

Water is niet gratis? 8)7
Is hier bij de wet verplicht dat ze (kraan)water gratis aan moeten bieden.

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 19:10

Ik lees stappen echt elke keer als 'in stap'. De gang. Alsof je tijdens het instappen altijd wat drinkt :')

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 19:22

Ik drink meestal Malibu cola of Bacardi razz met seven up, shotjes gaan er ook altijd goed in, meestal tequila en ladykillers!

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 19:23

Meestal drink ik Malibu appelsap of pure bessen :)

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 19:26

Nirvana_ schreef:
Ik lees stappen echt elke keer als 'in stap'. De gang. Alsof je tijdens het instappen altijd wat drinkt :')

Nou met deze temperaturen zou het nog niet eens een straf zijn om een shotje jagermeister te nemen tijdens het losstappen ;) Mag je alleen de weg niet meer op van de politie.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 19:33

Bokkers zijn wel van de mixjes zo te lezen :P Ik houd het bij droge witte wijn of bier, soms een shotje tussendoor als het zo uit komt. Vroeger kon ik goed door elkaar drinken, maar tegenwoordig valt dat niet meer zo best :o

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 20:04

Als je water vraagt krijg je Spa en moet je betalen. Ik drink dus altijd uit de kraan op de wc, in Nederland kan dat best ;)

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 20:05

Niet als je om kraanwater vraagt, maar inderdaad, bijvullen bij de wc's doe ik meestal ook. :D

rapunzelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 22:26

EmmyJoycee schreef:
meestal water :') en eet dan ook altijd waterijsjes, en anders iets van bessen of wijn :)

Pff, water.. Jij? gekke meid :')

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 22:29

Meestal water. Maar dit schenken ze lang niet overal hier :+ Ja, echt waar.

Als ik drink, drink ik eerst thuis met vrienden. Alles gaat er wel lekker in vaak dan. Kan ook niet veel nemen, want als ik drink ben ik na een paar als kneiter dronken dan. In de stad komt het vaak neer op wat shotjes. Niet veel. 3 is al veel.

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 00:22

ik ga echt niet in de toiletten mijn glas bijvullen :')

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 00:27

Bier.

Beetje lief lachen en ik kom de avond wel door.

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 00:35

Biertje, in de zomer prosecco op een terrasje (ohhh opeens zomer-heimwee) en ach.. de rest lust ik ook :D

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 21:54

In de kroeg een frissie, fanta of cola. Op feesten koop ik altijd een flesje water welke ik daarna altijd bij de wc's weer vul al ie op is.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 22:04

spa blauw

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 22:33

Bier hoef ik niet, ew.
De witte wijn is vaak niet te zuipen.

Dus... Ik ben duur.

Bessen7up
Baco
Malibu cola
Passoa jus
Rode vodka redbull
Apfelkorn7up
Desperados

Voor het uitgaan drink ik vaak JELZIN aardbeivariant met sinas. Dat koop ik in Duitsland en is echt maar 3 euro voor een hele fles.

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 23:57

Als ik op stap heb ik vaak daarvoor al voldoende dure drank gedronken. Dan drink ik in de clubs of kroegen vaak droge witte wijn en shotjes.
Maar ga soms ook wel met een vriendin bij een café lekker een avond rustig drankjes drinken, en dan wel duurdere drankjes, zoals Cava en Likeur 43.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 01:00

Ik dronk vroeger eigenlijk altijd bier, maar ben dat zo beu := Hier in t dorp neem ik meestal rosébier of boswandeling, als ik naar de stad ga heb ik thuis meestal al wel wat op of ga eerst naar de Ierse pub dus tegen die tijd smaakt het bier wel weer. Dan drink ik gewoon wat de rest drinkt, vind ik wel zo makkelijk. Dat komt meestal neer op bier en af en toe eens mix of shot tussendoor.

Salama

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 08:31

Toen ik nog mocht drinken, wodka Lime.. heerlijk! Kost hier op mijn werk 5,50. Bij onze concurrent 3,50 :))