Mijn man en ik verwachten ons eerste kindje in 2015, ik ga dus bevallen begin 2015
Eileen_
Geplaatst: 27-12-14 09:59
2015 wordt echt een tof jaar. Ik ga namelijk mn grootste droom waar maken. Een reis naar Canada om op ranches te werken daar!
Judass
Geplaatst: 27-12-14 10:08
Wat een toffe dingen zitten ertussen! (Of naja, helaas niet alles )
Mijn plan is om aan het begin van 't jaar m'n rijbewijs te halen, 18 te worden en te slagen voor mijn havo examen . Verder ga ik twee jaar met m'n vriend, gaan we weer naar Lowlands en allemaal andere leuke dingetjes
Ik ga mijn rijbewijs halen, mijn moeder gaat trouwen met mijn aanstaande stiefvader en ik ga héél veel foto's maken met mijn nieuwe camera En ik word achttien in oktober!
Ik ga mijn bachelor halen en beginnen met mijn master, verhuizen en op vakantie. Alle andere leuke dingen moeten nog gepland worden of spontaan gebeuren
Ader wordt uit m'n been gehaald Op verrassingsvakantie met m'n vriend, weet niet waar naar toe. Heerlijk op cruise vanuit Miami. Naar de tandarts.. al 1,5 jaar niet geweest en moet nu echt weer gaan.. Verder met sporten en gezond leven, werken aan m'n "droomlichaam".
Nog een jaar doorbrengen in Australië en dan hopelijk van de zomer op vakantie naar Nederland Verder 15 kilo afvallen en hopelijk komt er een relatie uit mn date..
Ik ga sowieso volgend jaar afstuderen en mijn reis naar Australië beginnen
Niobe
Geplaatst: 27-12-14 15:22
Mijn contract verandert van 19 uur naar 36 uur per 5 januari 2015 Ik werk er nu al bijna 2 jaar en het is het leukste bedrijf waar ik ooit gewerkt heb, dus mijn geluk kan niet op!
Verder heb ik nog veel wensen en dingen waar ik voor spaar voor 2015, maar nog niets concreets gepland.
RoosDeG
Geplaatst: 27-12-14 15:25
Ik wordt mamma van ons 2e kindje En de oude eigenaar van onze opvang oma (hond) komt langs om te kijken hoe het met haar gaat
Laatst bijgewerkt door RoosDeG op 27-12-14 15:33, in het totaal 1 keer bewerkt
x_Heidi
Geplaatst: 27-12-14 15:25
Propedeuse en rijbewijs halen hoop ik!
Ann_moi
Geplaatst: 27-12-14 15:26
Ik ga mijn bachelor diploma halen, en begin mijn nieuwe master. Ik raak mijn weekendbaan kwijt, maar wie weet komt er iets vets voor in de plaats, en ik ga verhuizen begin dit jaar.
eindelijk is klaar zijn met de middle bare school een baan vinden met mijn verzorgpaarden een keer naar huis lopen ( zeker een uur of twee uur lopen ) meer afvallen het gaat nu kwa eten heel goed en bewegen komt ook op zijn gangetje me meer op het grondwerken gaan richten
en hopelijk een keer mijn vriend mee krijgen naar de paarden
F_inley
Geplaatst: 27-12-14 15:40
Mijn pony komt uit de opfok
AFCAAFCA
Geplaatst: 27-12-14 15:43
Een woning voor mij en mijn vriend weer samen, eigen privacy terug ( we doen nu soort van mantelzorg voor familielid).
Mijn vrachtwagen rijbewijs halen.
Mijn diploma voor school halen ( volg opleiding naast mijn fulltime baan).
Na 6 jaar samen zijn voor het eerst samen op vakantie.
En eindelijk klaar zijn met mijn gebit, waar ik altijd al veel last van heb gehad. Laatste dongen moeten nog. Gaat in kleine stapjes.
Mijn rijbewijs A halen(waar ik nu al druk voor bezig ben),een motor kopen en nog meer sporten dan ik al deed het afgelopen jaar en een sixpack kweken
Nooor_
Geplaatst: 27-12-14 17:42
Hopelijk VWO-diploma halen en beginnen aan studie geneeskunde, rijbewijs halen, 18 jaar worden, naar een festival in het buitenland met m'n beste vriendin, meer fotograferen en sporten, misschien op kamers.