Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zonnetje81 schreef:Ja of je wordt geclaimd als ze gaan scheiden, ze krijgen een nieuwe vriend en je ziet ze amper nog.... Druk met familie en vrienden van hem, hij komt, gaan in stelletjes formaat leuke dingen doen. Maw je staat weer aan de zijlijn.
alhoewel dat hoeft niet...
) Snoevie schreef:Als mensen in eem sociaal isolement zitten, is het zeker heel erg moeilijk om daaruit op te klimmen. Alleen kan je niet van anderen verwachten dat die je eruit gaan trekken als je weinig of geen mensen om je heen hebt. Dan zal je er zelf wat meer moeite in moeten steken. En afwachten op de bank brengt je niks.
.
. Ok, ben niet helemaal alleen maar bij mijn ouders, maar op je 27e bij je ouders zitten is echt geen lolletje en zij doen helemaal niets met oud en nieuw. Sheran schreef:Wie is er vanavond nog meer alleen met oud en nieuw? Ik had eerst een afspraak maar die haakte af... geen zin meer. Er is een feestje in Groningen waar ik heen zou kunnen, maar dat is wel 120 km ver weg en ik ben dan het enige meisje op een feest met 8 onbekende jongens (en 1 bekende). Ben bang dat ik het 5e wiel zal zijn en wil mezelf dat eigenlijk ook besparen... maar dit voelt wel heel stom. Ok, ben niet helemaal alleen maar bij mijn ouders, maar op je 27e bij je ouders zitten is echt geen lolletje en zij doen helemaal niets met oud en nieuw.
Maar ik zoek zometeen een paar dvd's uit en een goed boek, dan heb ik toch alvast een goede avond
. Dan voelt het echt minder vervelend.