- een 3d puzzel van Disney, de eiffeltoren!
- en mn vriend heeft geld bij mn laptop gedaan
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
DeMolenhoek schreef:Kuggur schreef:Een boerderij.
(Top dat maar eens...)
Een miniboerderij? Of heb je echt zomaar opeens een eigendomscontract voor een boerderij gehad? Een cadeautje van €200.000 of meer?
Kuggur schreef:DeMolenhoek schreef:
Een miniboerderij? Of heb je echt zomaar opeens een eigendomscontract voor een boerderij gehad? Een cadeautje van €200.000 of meer?
Wel ik rek hier de definitie van kerstkado wellicht wat op, maar we hebben net voor de kerst het koopcontract van een boerderij en de bijbehorende 2500 hectare land ondertekend. Dus dat "mini" kun je wel schrappen...
badeendje schreef:Kuggur schreef:Wel ik rek hier de definitie van kerstkado wellicht wat op, maar we hebben net voor de kerst het koopcontract van een boerderij en de bijbehorende 2500 hectare land ondertekend. Dus dat "mini" kun je wel schrappen...
Wauw fantastisch! Veel plezier
Zeker omdat je eronder zetten dat we daar maar eens over moesten gaan kwam het over alsof je er echt 1 had gekregen (kan altijd, rijke ouders of dergelijke 

Als ik zie wat sommigen hier krijgen, wat krijgen jullie dan met verjaardagen?AmyII schreef:Als ik zie wat sommigen hier krijgen, wat krijgen jullie dan met verjaardagen?
Wij vieren geen kerst met cadeaus, nooit gedaan omdat ik de dag na kerst jarig ben.
Door alle drukte en stress die kerst voor mij met zich mee brengt vier ik ook mijn verjaardag niet meer, ik hecht niet zoveel waarde aan cadeaus.
Niet dat ik niet blij ben met wat ik krijg, maar een blikje energie drank etc is nu toch geen cadeau?