bliver schreef:Ik zou het delen!
Wat moet je eigenlijk met een auto zonder rijbewijs? Dat gedeelte snap ik dan weer nie
Dat is op een aparte manier zo gekomen. Mijn vaders auto was kapot gegaan en kon niet meer gerepareerd worden. Hij had geen financiën om toen een nieuwe tweedehands auto te kopen, maar toch echt wel een auto nodig. Toen werkte ik fulltime en heb ik een auto gekocht, die hij mocht gebruiken, want ik zou toch wel binnenkort mijn rijbewijs halen en in die tijd kon hij sparen voor een ander.
Ondertussen is het 4 jaar later
... Hij heeft de auto 3 jaar gebruikt en altijd alles ervoor betaald.. Maar nu heeft hij eindelijk weer een eigen echt goede auto en dus heb ik die van mij 'teruggenomen' en staat die voor de deur. Daarom dat mijn vrienden hem gebruiken anders staat hij er maar. Ook even gedacht aan verkopen, maar ik vind het een fijne auto en ik weet dat die gewoon goed is, komt elk jaar goed door de APK heen, en heb er nooit problemen mee. Daarom dat ik hem liever houd ipv weg doe. Voor de prijsrange waar de auto in zat, krijg je nooit zo'n auto weer, waar echt niets mis mee is. Ik ben in die vier jaar niet eerder echt met een rijbewijs bezig geweest vanwege omstandigheden, waaronder ook angst om te rijden. Verder dan een paar lesjes kwam ik niet. Nu ben ik eindelijk eens echt bezig met mijn rijbewijs
En hoop ik die van het zomer te hebben. 

... En betaal volle premie.