Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
is.
colinneke schreef:Als mijn vriend mij zou vragen....dan ja op zijn knieën (hij gaat nu wel vaker voor mij op zijn knieën...alleen is het dan om iets uit het onderste keukenkastje te pakken)
En face to face...NIET en plein publique!
Gewoon samen...romantisch tijdens een bos/strandwandeling of op vakantie of gewoon thuis..als het maar zwijmeldezwijmelis.
Nou palousa_boy doe eens romantisch voor het vrouwke![]()
Hoelang zijn jullie al getrouwd?

palousa_boy schreef:colinneke schreef:Als mijn vriend mij zou vragen....dan ja op zijn knieën (hij gaat nu wel vaker voor mij op zijn knieën...alleen is het dan om iets uit het onderste keukenkastje te pakken)
En face to face...NIET en plein publique!
Gewoon samen...romantisch tijdens een bos/strandwandeling of op vakantie of gewoon thuis..als het maar zwijmeldezwijmelis.
Nou palousa_boy doe eens romantisch voor het vrouwke![]()
Hoelang zijn jullie al getrouwd?
Zal eens kijken
En we zijn net een jaar getrouwd dus nog niet zo lang
(geen ring in een dessert of glas oid) en dat ik het absolúút niet met veel mensen wil. Voor de rest heb ik geen verlangens, behalve dat hij op z'n knie moet en dat ik geen halfjaar raadseltjes wil oplossen (dankzij bokt weet ik dus dat dat ook een optie is
superlief en geweldig voor hen, maar niets voor mij). Als het romantisch is, zal ik sowieso tevreden zijn.
Stiekem vond ik het andersom ook veel leuker
).

vuurneon schreef:LauLauu schreef:Romantisch en intiem en vooral onverwachts zonder je iets te laten uitpluizen.
Maar wil niet trouwen, zie het nut er niet van uit en als je scheid zijn het alleen maar problemen en geld dat het kost
Scheiden kan je ook geld opleveren hoor hahaha

(hij kan zingen dus dat scheelt
)
kan alleen nog wel een poos gaan duren hem kennende finnens schreef:Niet met andere mensen er bij in ieder geval, tenminste geen mensen die ik niet ken.
Maarja ga er niet vanuit dat ik ooit een aanzoek krijg haha