Wat is jouw droomaanzoek?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Chiave

Re: Wat is jouw droomaanzoek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 23:29

Ik vind het wel romantisch als ik mijn cellokist open maak en ik een huwelijksaanzoek vind in de vorm van een brief. Vind dat toch zo romantisch in de combinatie met muziek!

colinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 23:31

Als mijn vriend mij zou vragen....dan ja op zijn knieën (hij gaat nu wel vaker voor mij op zijn knieën...alleen is het dan om iets uit het onderste keukenkastje te pakken :+ )
En face to face...NIET en plein publique!
Gewoon samen...romantisch tijdens een bos/strandwandeling of op vakantie of gewoon thuis..als het maar zwijmeldezwijmel <3 is.

Nou palousa_boy doe eens romantisch voor het vrouwke :P
Hoelang zijn jullie al getrouwd?

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 23:38

palousa_boy schreef:
Maar het was veeeeeeeeet (vet) romantisch _O-

Haha die mayo zeker :D

Ik wil nooit meer trouwen en zeker niet zo'n actie op bokt.
Vind het een rare vorm exhibitionisme eerlijk gezegd :o

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 23:41

Ik wil ook niet trouwen, zie daar ook de meerwaarde niet van in.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 23:42

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 23:43

colinneke schreef:
Als mijn vriend mij zou vragen....dan ja op zijn knieën (hij gaat nu wel vaker voor mij op zijn knieën...alleen is het dan om iets uit het onderste keukenkastje te pakken :+ )
Gewoon samen...romantisch tijdens een bos/strandwandeling of op vakantie of gewoon thuis..als het maar zwijmeldezwijmel <3 is.

Zal eens kijken ;)

En we zijn net een jaar getrouwd dus nog niet zo lang

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 23:43

colinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 23:46

palousa_boy schreef:
colinneke schreef:

Zal eens kijken ;)

En we zijn net een jaar getrouwd dus nog niet zo lang

Neeeeee niet kijken...doen :P
Das idd nog niet zo lang

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 23:52

Pfoe.. Ik heb zelf geen idee eigenlijk. Ik heb hem al gezegd dat hij met wat origineel voor de dag mag komen _O- (geen ring in een dessert of glas oid) en dat ik het absolúút niet met veel mensen wil. Voor de rest heb ik geen verlangens, behalve dat hij op z'n knie moet en dat ik geen halfjaar raadseltjes wil oplossen (dankzij bokt weet ik dus dat dat ook een optie is :D superlief en geweldig voor hen, maar niets voor mij). Als het romantisch is, zal ik sowieso tevreden zijn. <3

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 23:55

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 23:55

Ik heb geen droomaanzoek in mijn hoofd.. Zou al dolblij zijn als mijn vriend iets verzint wat bij ons samen past. Hoeft niet groot te zijn..en zeker niet dat heel bokt er vanaf weet :')

Vind het zelf wel "bizar" dat sommige mensen zulke eisen stellen aan een aanzoek.

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 00:14

Ik had mijn man best willen vragen maar dat mocht niet van hem :+ Stiekem vond ik het andersom ook veel leuker :D
We gingen uit eten in een echt achterlijk duur restaurant, dat deden we eens per jaar, lekker schandalig. Dus we hadden allebei ook ons best gedaan op onze outfit enzo (en ik op mijn ondergoed, whahaha). Maar verder was dit etentje dus niet heel verdacht, we waren daar al eens geweest.
We zaten op de drankjes of het voorgerecht te wachten en Des zei iets in de trant van, dat er iets speciaals zou zijn, of een verrassing voor mij (ik weet het niet meer in detail gek genoeg :+ ).
Enorm naïef als ik ben dacht ik, 'Oeh! Misschien krijg ik een toetje met sterretjes erop!' Want die had ik nog nooit gehad en dat leek me nou wel eens leuk :o
En toen zei hij dat ie me iets wilde vertellen en toen werd ik opeens héél zenuwachtig :D
(En uiteindelijk kreeg ik óók nog dat toetje met sterretjes erop! Mijn avond kon niet meer stuk dat snap je)

Paar weken eerder nog lekker onredelijk ruzie met hem gemaakt omdat ie zo laat thuis was van het boodschappen doen... Bleek dat ie toen de ring is gaan uitkiezen bij de juwelier... Oepsie

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 00:16

Ik wil intiem met zn 2tjes gevraagd worden. Geen poespas via bokt, Geen poespas zoals bij Jay, daar ben ik te nieuwsgierig voor :') Daar doe je mij echt geen plezier mee..

Nee doe mij maar onverwachts, intiem ergens met zn 2tjes <3

Eerst maar eens opzoek naar iemand die van mij houd

Drogon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 00:23

Zoals ik al zei in dit topic, ik wil niet trouwen, maar stel ik ben later miljardair, en stel wil het later toch wel, dan zou ik het het liefst echt enorm groot willen. Echt alles uit de kast halen. Ik geef het niet graag toe maar ik sta toch wel graag in de schijnwerpers.

DIT :j
https://www.youtube.com/watch?v=eJWlavnM6b0

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 00:30

Het maakt mij niet zoveel uit, weet niet of ik überhaupt wil trouwen, maar wel een aanzoek zonder vreemden familie of vrienden zijn eventueel wel ok.

Het aanzoek in Frankrijk onder de sterren klinkt wel zo ongeveer perfect! :j

Memere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 00:37

Romantisch en intiem en vooral onverwachts zonder je iets te laten uitpluizen.

Maar wil niet trouwen, zie het nut er niet van uit en als je scheid zijn het alleen maar problemen en geld dat het kost :+

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 00:40

LauLauu schreef:

Maar wil niet trouwen, zie het nut er niet van uit en als je scheid zijn het alleen maar problemen en geld dat het kost :+

Scheiden kan je ook geld opleveren hoor hahaha :')

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 00:41

Niet met andere mensen er bij in ieder geval, tenminste geen mensen die ik niet ken.
Maarja ga er niet vanuit dat ik ooit een aanzoek krijg haha :')
Laatst bijgewerkt door finnens op 22-12-14 00:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Memere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 00:45

vuurneon schreef:
LauLauu schreef:

Scheiden kan je ook geld opleveren hoor hahaha :')

Ik bedoel dat ermee dus , dat ik niet wil trouwen want je verliest alleen maar geld net zoals met scheiden :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 00:49

Ooooo ja, ik had van het geld van onze bruiloft ook hele leuke andere dingen kunnen doen die langer dan 1 dag duurden :')
Neemt niet weg dat ik een hele toffe dag had hoor, maar de rekening deed wel een beetje pijn :D

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 00:52

Het liefst zonder andere mensen erbij :')

Maar anders: tijdens een concert van Rise Against en dat hij op het podium "ons liedje" (van rise against) zingt :+: (hij kan zingen dus dat scheelt := )

Maf ook wel op hymn for the missing van RED of op vermillion pt2 can slipknot tijdens 1 van hun concerten :))

Of als hij zelf met zn band speelt :D

We zijn allebei enorm veel met muziek bezig dus zou het wel een enorm gaaf en romantisch aanzoek vinden op zon manier :j

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 00:54

Het enge is alleen dat hij al regelmatig tegen me zegt dat hij al iets in zn hoofd heeft en dat het enorm veel regelen is.... dus hij is iets van plan := kan alleen nog wel een poos gaan duren hem kennende

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 01:02

finnens schreef:
Niet met andere mensen er bij in ieder geval, tenminste geen mensen die ik niet ken.
Maarja ga er niet vanuit dat ik ooit een aanzoek krijg haha :')

Oke net was echt het raarste moment ooit.
Mijn vriend zei 2 minuten nadat ik dit plaatste op Bokt voor de grap 'wil je met me trouwen', dus ik voelde me echt gestalkt. Maar het was gewoon vet grote toeval :')

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 01:06

Ik vind het vrij snel goed.. Maar vriend moet het wel ook persoonlijk vragen.. Ik zou het kunnen waarderen als hij er echt zijn best voor zou doen. Vriend kennende zal het wel iets met techniek en computers zijn..

Een paar dingen weet hij sowieso die hij niet hoeft te proberen. Zijn vader had zijn moeder gevraagd door een briefje in de kast op te hangen.. Dat vind ik te makkelijk:P En ook niet tussen neus en lippen door zou je willen trouwen? en dan ineens "verloofd" zijn. Ik wil wel een officieel moment met een duidelijke vraag en een duidelijk antwoord :P

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 01:19

Niet! :P Trouwen lijkt me helemaal niks. Ik denk dat ik eerst eens de juiste man moet ontmoeten voordat ik behoefte aan trouwen krijg O:)