Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Martine_R schreef:Ik ben wel zo realistisch dat ik mezelf dat [***] (mòcht ik er [***] in krijgen) niet de rest van mijn leven zie doen, en vraag me dus af: Hoe weet je nou wat je wèl wilt?
Ik ben 25, woon nog bij mijn ouders en de stap op nog aan iets nieuws te beginnen wordt steeds groter..
Kala schreef:loeloemoekie schreef:Het is trouwens belachelijk dat je op je 16e al moet weten wat je wil als je van de MAVO afkomt.
Je kiest op je 13de al, welke richting je op gaat, met je vakkenpakket...
loeloemoekie schreef:Je kan met je vakkenpakket als je het echt niet weet alle opties open houden, zolang je er maar natuurkunde en een vreemde taal buiten engels bij houdt. Zelfs voor mijn opleiding als verpleegkundige was geen biologie of iets verplicht.. Dat wordt steeds minder.
Kala schreef:loeloemoekie schreef:Je kan met je vakkenpakket als je het echt niet weet alle opties open houden, zolang je er maar natuurkunde en een vreemde taal buiten engels bij houdt. Zelfs voor mijn opleiding als verpleegkundige was geen biologie of iets verplicht.. Dat wordt steeds minder.
Ik ben proefkonijn van de 2de fase geweest en toen kon dat echt niet...
Natuurkunde kon/kan ik écht niet. Als ik dat erbij had kunnen houden, had ik nu mijn droomberoep kunnen uitvoeren: Paardenfysiotherapeut...