Einde relatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 18:40

ANightAway schreef:
Hij wilde 2 keer bij dezelfde provider vanwege een aanbieding. En je kan maar 1 abonnement per provider afsluiten.
Hij had er 1 afgesloten, en die begon vanwege nummer behoud in januari. Hij wilde er dus nog 1 die je voor een maand kon afsluiten waardoor hij deze maand ook een abonnement had.

Jaaa goede reden om je vriendin af te zeiken... not!

Stomme zak :+

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 18:47

Ts goed gehandeld, zo iemand kan je beter kwijt zijn dan rijk.

Klokjes

Re: Einde relatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 20:34

wow super meis! Dat is nog een girl power 8-)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 20:39

Dat ie dit dan maar mooi leest! So long, sucker! Haha :P

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 20:47

Ik weet helaas helemaal hoe je je voelt. Mijn vriend heeft het ook zo zonder pardon uit gemaakt afgelopen sterkte meid. Maar respect Hoe je hebt gehandeld !
Laatst bijgewerkt door flamon op 12-12-14 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 20:48

Zit me nu af te vragen of die jongen het wel kán lezen..?
Zitten wij hier met z'n allen even te mopperen op haar ex, kan hij het niet eens lezen.. Zou wel een giller zijn :')

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 20:51

jawel hij kan het lezen.. je kan dit ook gewoon lezen zonder een bokt account namelijk :=

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 20:54

Liefdesverdriet doet pijn. Heel veel pijn. Maar omthoud een ding. Die pijn en die ervaring heb je en krijg je misschien nog wel vaker voor je kiezen met maar een reden.

Zodat je straks klaar bent voor de WARE.
Ik leerde uiteindelijk op mijn 32 ste mijn man kennen en beiden wisten we wat we NIET in een relatie wilde en hebben dat uitgesproken.

Nooit verwacht mijn hart weer zo open te kunnen stellen maar nu na 16 jaar kan ik zeggen dat ik heel blij ben met wat ik aan liefdesverdriet heb ontvangen. Wezijn open, eerlijk, spiegelen elkaar en kunnen ons zelf zijn.

Ik hoop oud te worden met hem. Zo niet, ik geniet van mijn gezin en ben hem dankbaar voor wat hij ons gegeven heeft. Ik heb mijn dosis liefdesverdriet gehad en doorstaan. Als het moet zal ik dat weer.

Liefde zal je weer voelen en geven meis. Liefdesverdriet zorgt voor de basis.

Sterkte!

Cowgirl_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 21:31

Het klinkt heel erg alsof hij issues heeft met vertrouwen.. Waarom zou die anders ineens je zusje bellen over je ID. Ik had vroeger ook een ex die zo was, ben blij dat dat klaar is.
Daarmee wil ik zeggen dat het nu heel erg vervelend lijkt, maar je komt er beter uit meis! Als iemand je om zo'n reden dumpt, is hij het niet eens waard.. Je verdiend iemand die jou gelooft en vertrouwd

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 22:22

whaha geniaal ook gewoon om de link te geven ! en nu maar hopen dat hij idt leest, 27 en dan zo handelen en reageren ? man mijn dochtertje van 3 heeft nog meer fatsoen in haar donder!

Ex van TS have aaa very very loonley Christmas ,... enzovoorts haha :evaw:

ennuh TS enjoy kerst! oud en nieuw, haha want het gaat machtig mooi worden nu , zo te horen was het echt een pissebed!

gefeliciteerd met de break :D ;) +:)+

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 23:35

Wauw, wat een rotzak (als ik je verhaal volledig geloof en van jouw kant bekijk, misschien spelen er meer dingen mee?). Ik doe echt ook een heleboel voor m'n vriend maar een abbo afsluiten? Meh, niet mijn probleem :') . Het is geven en nemen in een relatie en als hij het gevoel heeft dat jij een soort van slaaf moet zijn voor hem, heeft hij het flink mis.

Heeft hij al wel meerdere serieuze relaties gehad of was jij de eerste? Het klinkt alsof hij nog niet helemaal door heeft hoe een gezonde relatie werkt namelijk..

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 19:25

ANightAway schreef:
Renee1991 schreef:
Euh, dat kan wel hoor. Hoe moeten zakelijke klanten dat anders doen? Of mensen die een telefoon privé en voor hun werk willen gebruiken bij dezelfde provider?
Hoe dan ook, ik vind het dikke lariekoek van je ex. Belabberd k*t excuus om zo met je vriendin om te gaan.

Ik weet niet, ik was erbij in de winkel toen hij het wilde afsluiten. Hij wilde er 2 nemen maar dat kon niet bij die provider.

Ach het doet er eigenlijk niet meer toe :o

Voor zakelijke klanten zijn er andere abonnementsvormen, waarmee dat probleem opgelost is. En twee abonnementen tegelijk afsluiten als particulier kan inderdaad niet, pas na 3 maanden, mits je netjes betaalt.

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 13:40

Zo daar ben je ook weer vanaf!

Als iemand het om zo'n rede uitmaakt, dan is het altijd al een flapdrol geweest :j.

Gewoon lekker aan de leuke tijd saampjes denken en zo afsluiten. Niet denken dat die maanden weggegooid zijn, want het was nou eenmaal leuk in deze tijd en een goede ervaring!

ANightAway

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-14 01:50

Pfoe het is wel even moeilijk geweest de afgelopen dagen... ;(

Hij wilt me terug.
Ik heb nu weer een soort van contact met hem, wat het allemaal niet makkelijker maakt.
Mijn hoofd zegt nee, nouja zegt nee. Mijn hoofd schreeuwt nee.
Mijn hart is in stukjes gebroken, en het enige lijm wat op dit moment nog lijkt te werken zijn de lieve woorden van hem. Superglue voor een gebroken hart.

Zó onwijs frustrerend. Ik ben verdrietig, boos op hem en op mijzelf dat ik weer contact met hem heb. En tegelijkertijd krijg ik stomme vlinders als er weer een app van hem binnenkomt of als hij me belt.
Vlak nadat we hebben gebeld of geappt dan ben ik zo gelukkig, en denk ik aan de mooie tijden die we hebben gehad. 's Nachts als ik in bed lig denk ik aan de dingen die niet klopten in onze relatie.

Echt te veel tegenstrijdigheden voor een mens. Nu op dit moment kan ik rationeel nadenken, gelukkig. Maar die momenten zijn veel korter dan de momenten dat ik dat niet doe, de momenten dat ik als een dom verliefd kalf meega in de gesprekken die we voeren.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 01:52

Hebben jullie het wel uitgepraat?
Kijk, als je het weer probeert en een maand later dumpt hij je weer met een flut reden, zit je ook niet op te wachten natuurlijk..

xElmoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 01:58

Wauw... Huft3r... en sterkte.... enige drie woorden dat ik kan zeggen

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 02:28

Niet naar hem terug gaan!
NIET doen.

Tis voor hem wel makkelijk om een meisje te gebruiken die alles voor hem wil doen. Zoals abonnementen voor hem afsluiten. Nooit iets voor iemand anders op jouw naam zetten!!! Je wordt echt zo gebruikt hier.

En als je nee zegt is meneer boos en maakt het uit.
Vervolgens wil hij je terug. Jij mega blij, zodat je toch deze stomme dingen gaat doen.

Serieus, dit is een heel vies naar mannetje. Laat hem gaan. Wat je gebroken hart ook zegt.
Dat gebroken hart wordt echt wel weer gelijmd, heeft tijd nodig

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 03:18

Weet je wat goed helpt...
whats app, blokkeren
bellen, blokkeren (zijn nummer in weigerlijst zetten)

Toen ik mijn vriend echt niet meer wou spreken heb ik alle manieren hoe die mij kon contacten geblokt. Wis zijn nummer als je hem niet uit je hoofd weet. Geef het nummer aan een vriendin en spreek af dat ze het pas na 1maand mag geven. Als je hem dan nog terug wil natuurlijk.

Jij weet als enigste wat het beste is maar je emoties zijn een beetje dol nu natuurlijk.

Succes met de keus die je maakt. Iedereen maakt fouten jij maar hij ook. En mannen zijn soms ook ongesteld haha.

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 03:46

Oef ik geloof ook niet in de goede intentiez van je ex, als ik het verbaal lees komt er maar 1 woord in mij op.

ts kies voor jezelf, en je eigen geluk, hij is jou niet waard. Dit paaigedrag duurt tot het volgende issue.hij wil iets van je en wil dat links of rechtsom krijgen

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 08:52

Wij kunnen je van alles adviseren maar het stopt pas echt als jij het niet langer accepteert. Blijkbaar heeft hij je vertrouwen en je hart niet voldoende kapot gemaakt . Je bent er zelf niet klaar mee.

sneeuwpop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 09:35

Je bent een geweldig doelwit ts.
Je komt uit een hele slechte relatie waarin je werd geslagen. Elke andere relatie zie je als "zoveel" beter en eigenlijk zelfs geweldig.
Deze jongen is echt geen haar beter als hij een abbo op jouw naam wilt hebben. Dit klopt gewoon niet!
Meid, ik ben bang dat hij je gewoon als makkelijk doelwit ziet en zal van alles zeggen om uiteindelijk zijn zin te krijgen en je te gebruiken.

Werk eerst aan jezelf voor je weer aan een relatie begint.
Dit is niet gezond!

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 09:40

Lekker laten gaan, aan zo'n persoon heb je helemaal niks..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 09:51

Niet naar zijn lieve woordjes luisteren TS! Hij is zijn makkelijke prooi kwijt en die wil hij terug. Niet intrappen!
Je wordt gewoon gebruikt en that's it. Als je niet doet wat hij wilt kun je weer oprotten. Zo'n vent wil je toch niet?
Hou aub voor ogen dat er zoveel meiden zijn die hier ingetrapt zijn. Daar wil je er toch niet een van worden?
Je was zijn vriendin niet maar een makkelijke methode om klusjes te klaren.

Ga eerst aan je eigenwaarde werken. Je kunt ook zonder jongen gelukkig zijn!
Je hebt hem helemaal niet nodig om je in de grond te laten trappen. Kom op! Je bent meer waard dan dat, toch?

FroemelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 09:56

Kun je hem niet beter even blokkeren?

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 11:59

Er is niets mis met een abbo op de naam van je vriend/vriendin, dat heb ik zelf ook wegens omstandigheden.
Er is WEL wat mis als de aanvraag hiervan 1 dagje langer duurt en meneer meteen kwaad wordt en het uitmaakt. Als een kind die z'n zin niet krijgt. Of misschien heeft hij persé z'n abbo nodig voor andere doeleinden dan gewoon bereikbaar te zijn (en waarom kan hij niet gewoon een prepaid pakken zelf voor die ene maand???)
Echt waar TS, alles aan hem klinkt als iemand waar je ver, vér weg van moet rennen. Zo iemand weet precies hoe hij je moet manipuleren om z'n zin te krijgen en er ondertussen dubieuze praktijken op na te houden. Woorden zijn ook maar woorden he. Hij kan nog zoveel beloven en zeggen, maar als zijn daden vertellen dat hij een zak is, dan is hij een zak. Geen 'lieve vriend'.

Je zegt wel dat jij alles voor hem deed, maar deed hij ook alles voor jou?

Wees sterk. Je verdient zoveel beter :(:)