Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
Je 'mot' niks op dat moment.
Bizar fenomeen. Stervensdruk, rijen tot voorbij de kaasafdeling en dan nog blijven roepen dat je daar alleen met een mandje mag komen
Sammie schreef:servicebalie is toch ook een gewone kassa? Al ben ik wel eens in een Jumbo geweest waar de servicebalie een mandjeskassa isBizar fenomeen. Stervensdruk, rijen tot voorbij de kaasafdeling en dan nog blijven roepen dat je daar alleen met een mandje mag komen
N0a schreef:In een kar kan minder zitten dan in een mandjeServicebalie is bij ons inderdaad alleen een mandjes kassa voor kleine producten. Kan daar moeilijk aansluiten met mijn kar vol voor €60
Zowel qua producten als waarde in geld. Voorheen was de servicebalie daar gewoon een volwaardige kassa, alleen de band is korter. Die Jumbo zit middenin een toeristendorp, waar ’s zomers ’t brood om 10 of 11 uur is uitverkocht, je altijd naast de aanbiedingen grijpt, want die zijn uitverkocht (en na tientallen jaren zijn er nog steeds niet achter om het inkoopbeleid aan te passen, want aangevuld wordt het niet ‘oh.. ja dat is dan op’- is het enige dat je dan hoort. Tegoedbon? Tja op is op, hé) en de rijen tot halverwege in de Jumbo staan. Je kan dus niet eens meer fatsoenlijk boodschappen doen, omdat je dan al op de rij mensen stuit die voor de kassa staan te wachten, maar dan moet je vooral van de weinige kassa’s die je hebt er een omtoveren tot mandjeskassa, waar geen hond staat.
De rijen zijn zo lang dat je maar ergens aansluit en dan vanzelf er een keer achterkomt bij welke kassa je uitkomt. Ik had nog even hoop dat ze bij het ombouwen nog het e.e.a. zouden veranderen, maar ze zijn alleen van formule gewisseld. (met mínder kassa’s!)
je mag er zelf ook wel wat moeite voor doen...
laatst lag er wat verkeerd dus toen ik zei dat de verkeerde prijs was gerekend kreeg ik direct al mijn geld terug. Hoefde het niet eens te bewijzen
kassa! Sammie schreef:Misschien even terug gelezen hoe vaak ik daar kom. Staan geen directe aantallen in, maar t leek mij toch redelijk duidelijk dat ik er zo min mogelijk kom. Voor een grote boodschap rijd ik graag om. Voor kleine dingen niet.
Typisch als je commentaar heb willen ze eerst weten waar dat op gebaseerd is. Op ervaring dus en als t commentaar dan op een andere manier niet wordt gezind dan moet je er zelf maar niet meer komen.
Teneerste strookt dat niet met de zeven zekerheden, tentweede is dat nu net niet t antwoord dat je als formule zou willen geven (ga maar ergens anders heen), tenderde is dat natuurlijk iets dat ik zelf uit mag magen waar ik wel en niet kom. Sommige ergenissen weet ik van te voren, soms zijn ze er wel en soms niet en daar houd ik dan ook rekening mee, voor zover mogelijk. . En een andere winkel is niet altijd mogelijk. Maar mi zouden ze er gewoon niet moeten zijn.(de ergenissen en onduidelijkheden)
En ook wat betreft het enkel neerhalen zou beter lezen. ook geen kwaad kunnen..

Sammie schreef:servicebalie is toch ook een gewone kassa? Al ben ik wel eens in een Jumbo geweest waar de servicebalie een mandjeskassa isBizar fenomeen. Stervensdruk, rijen tot voorbij de kaasafdeling en dan nog blijven roepen dat je daar alleen met een mandje mag komen
Bij de plus hier is het een gewone kassa ook. Moet ook wel, want is 'extra' breed voor rolstoelgangers etc.
Er vanuitgaande dat er geen draaipoort voor zit. (wtf
)