Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Poiuytrewq schreef:ZeSteigert schreef:TS vader wil niet bellen want stiekem is hij degene die ze zoeken
Mhihi.
Je kunt idd ook niét open doen, maar dan heb je kans dat ze de deur zelf open gaan maken.
.
En ik heb al een waakse lab
love_western schreef:Blijkbaar ben ik dan ook in een vreemde situatie opgegroeid. Maar hier gaat 's avonds laat de deur echt niet meer los. Helemaal omdat hier laatste tijd veel word ingebroken. En enkele meiden zijn lastig gevallen door Polen. Nee ik kijk wel uit hoor...
Bij mijn moeder thuis zou ik open durven te doen. Maar dan staat de mechel ook naast mij aan de riem. Volgend jaar komt er bij mij een mechel bij en bij mijn moeder waarscheinlijk ook 1.
Zou mij dan een stuk veiliger voelen in huisEn ik heb al een waakse lab
safina schreef:¿ TS, je moet echt bellen hoor. En ik zeg dat omdat dat beter voor je is. Omdat je al 18 bent....en groot en zelfstandig.... En omdat je gerust gesteld moet worden. En niet meer afhankelijk mag zijn van je vader.... En.... En... Nouja...het is gewoon in jouw belang. Je moet dit écht gewoon doen voor jezelf, want.....eh...eh..dat is gewoon beter voor je. Ofzo. Dus ik hoop dat je belt. En ons daarna alles vertelt. Dat vertellen moet je ook echt doen. Dan kan je het verwerken. Snap je?
En ik zeg dit natuurlijk niet omdat je mij als bokker enorm in spanning houdt. Of omdat ik altijd moeite heb met cliffhangers en open eindes. Want ik ben verder natuurlijk helemáál niet nieuwsgierig naar waarom ze voor je deur stonden. Echt niet! En ook niet naar wie die agenten zochten en waarom ze op dat late tijdstip bij je aanbelden en zelfs op de deur bonkten... Dat ik dat nooit te weten zal komen, daar kan ik echt heel erg goed mee omgaan.
Echt heel erg goed.
Heel goed.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()