Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
keona schreef:_Nancy schreef:Ah leuk vuurwerk!
Kan me er niet aan irriteren.. In januari is het allemaal weer voorbij!
Precies,ik deed vroeger ook vuurwerk knallen ik stoor me er niet aan.honden en paarden hebben er geen last van
. Met oud en nieuw is het te droog dus al het vuurwek is verboden. Ze zijn hier dit jaar een hele grote petitie gestart om alleen public displays te doen en al het andere vuurwekt te bannen (de public display doen ze in Whangarei op het grote rugby stadion) je betaald $2 om binnen te komen en ze hebben dan voor duizended aan vuurwerk wat ze professioneel afsteken. Dit doen ze ook in Australie. Ik vind public displays een geweldig idee. Niemand raakt zijn handen of oogen kwijt, honden en paarden hebben nergens last van en niemand heeft last van dat geknal. Zouden ze in NL ook moeten doen!
.
BarryPlopper schreef:ik denk dat als ze het verbieden er juist meer illegaal en gevaarlijker vuurwerk gaat komen waardoor er nog meer ongelukken gebeuren.
ik haal zelf al jaren geen vuurwerk meer, vind het maar zonde van mijn geld
. Ben er echt bang voor. Hier in het centrum van Hilversum is het voor het eerst sinds dit jaar vuurwerk vrij, ben benieuwd of het helpt.
. En als mn hond dan een knal hoorde zat ze de rest van de dag in dr mand. En als ze toevallig buiten was, was ze binnen twee tellen thuis.
.
Je raakt er aan gewend hoor