Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(en een minibonus). 
mvdbijl schreef:Wij gaan voor kerst op een werkdag een dagje naar de sauna incl een behandeling en etentje met alle dames
Persoonlijk vind ik dit veel leuker dan zo pakket. De helft gebruik je niet en een werkgever betaald vaak teveel voor zo doosje.
Hoor boodschappen bon/VVV etc voorbij komen. Dat vind ik een goed cadeau, kan iedereen in zo dure maand gebruiken.
Indien het een pakket is met etenswaren doneer ik dat wat ik zelf niet gebruik aan de plaatselijke voedselbank

_KellyAV schreef:Mirjamsel schreef:Ik weet dat heel veel mensen vorig jaar het kruidentuintje hebben weggegooid, niet wetende dat er een code in zat... Zal wel net zo zijn met de theedoos
Hmmm, Rituals set klinkt goed! Ik ga donderdag na de borrel gelijk snuffelen, haha
Oh ja dat geloof ik best, want ik kon hem eerst ook niet vinden.
Haha jaa rituals is heeeerlijk! Ik kreeg als tip zo snel mogelijk dingen te gaan uitzoeken omdat de kans er was dat bepaalde dingen er niet meer waren.
Welke locatie werk jij? Ik geloof niet bij mij in de buurt haha
is een terrein in Monster. We kregen met Sinterklaas ook allemaal een luxe chocoladeletter. erg leuk!
Mirjamsel schreef:_KellyAV"
[quote="Mirjamsel schreef:Ik weet dat heel veel mensen vorig jaar het kruidentuintje hebben weggegooid, niet wetende dat er een code in zat... Zal wel net zo zijn met de theedoos
Hmmm, Rituals set klinkt goed! Ik ga donderdag na de borrel gelijk snuffelen, haha
Oh ja dat geloof ik best, want ik kon hem eerst ook niet vinden.
Haha jaa rituals is heeeerlijk! Ik kreeg als tip zo snel mogelijk dingen te gaan uitzoeken omdat de kans er was dat bepaalde dingen er niet meer waren.
Welke locatie werk jij? Ik geloof niet bij mij in de buurt haha[/quote
Ik werk op het Westerhonkis een terrein in Monster. We kregen met Sinterklaas ook allemaal een luxe chocoladeletter. erg leuk!
. Vind ik ook altijd erg fijn
.