[FOTO] Show je Kerstpakket!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 09:52

Inderdaad.. ik moet nog wachten tot eind van de week! -O-

_helga_

Re: [FOTO] Show je Kerstpakket!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 09:57

Ik krijg hem pas tweede kerstdag

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 10:02

Afbeelding

ons kerstpakket er was een markt en daar mochten we wat uitzoeken..
geef mij maar gewoon een pakket veel leuker haha

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 10:12

Ah, ik wil ook weer een kerstpakket! Met mijn 3 uurs contractje bij de post kreeg ik meer dan met mijn 36 uurs contract hier. Vorig jaar hadden we zo'n kerstbanket :+ (en een minibonus).

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 10:40

Ik heb op al mijn stages altijd een kerstpakket gekregen :)
Woensdag ga ik die van m'n werk ophalen!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 10:51

*\o/* ik zie ze staan

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 10:53

Wij gaan voor kerst op een werkdag een dagje naar de sauna incl een behandeling en etentje met alle dames.

Persoonlijk vind ik dit veel leuker dan zo pakket. De helft gebruik je niet en een werkgever betaald vaak teveel voor zo doosje.

Hoor boodschappen bon/VVV etc voorbij komen. Dat vind ik een goed cadeau, kan iedereen in zo dure maand gebruiken.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 10:56

mvdbijl schreef:
Wij gaan voor kerst op een werkdag een dagje naar de sauna incl een behandeling en etentje met alle dames

Persoonlijk vind ik dit veel leuker dan zo pakket. De helft gebruik je niet en een werkgever betaald vaak teveel voor zo doosje.

Hoor boodschappen bon/VVV etc voorbij komen. Dat vind ik een goed cadeau, kan iedereen in zo dure maand gebruiken.

Dagje sauna met collega's. Moet er niet aan denken :P

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 10:59

Bij ons zijn ze zojuist uit een vrachtwagen geladen.. Ben heel benieuwd.

Wij hebben ieder jaar de mogelijkheid om het te doneren aan een goed doel of hem zelf te houden. Ik kies natuurlijk voor zelf houden, werk er hard genoeg voor :j Indien het een pakket is met etenswaren doneer ik dat wat ik zelf niet gebruik aan de plaatselijke voedselbank :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 11:13

Mvdbijl: in je nakie of met badkleding? Collega's van mij gingen laatst met zn allen in badkleding, maar ben niet meegegaan omdat ik dat niks vind. Echter, in mijn nakie met collega's lijkt me nou ook niet per sé heel prettig hihi

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 11:24

Ik krijg dit jaar denk ik niks. Ben komen werken in een Flexpool, zag bij andere collega's dat ze mails hadden g.ehad dat er een kerstborrel is en dat ze een cadeaubon krijgen over de post, maar ik heb zelf die mail niet gehad.
Miss werk ik er te kort? Geen idee maar goed zal het wel zien. Denk niet

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 11:54

_KellyAV schreef:
Mirjamsel schreef:
Ik weet dat heel veel mensen vorig jaar het kruidentuintje hebben weggegooid, niet wetende dat er een code in zat... Zal wel net zo zijn met de theedoos :)

Hmmm, Rituals set klinkt goed! Ik ga donderdag na de borrel gelijk snuffelen, haha :D

Oh ja dat geloof ik best, want ik kon hem eerst ook niet vinden.

Haha jaa rituals is heeeerlijk! Ik kreeg als tip zo snel mogelijk dingen te gaan uitzoeken omdat de kans er was dat bepaalde dingen er niet meer waren.

Welke locatie werk jij? Ik geloof niet bij mij in de buurt haha

Ik werk op het Westerhonk :) is een terrein in Monster. We kregen met Sinterklaas ook allemaal een luxe chocoladeletter. erg leuk!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 11:56

Wij krijgen ze 18 december. :)

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 12:01

Wij mochten iets bestellen van zo'n couponsite met spullen waar je eigenlijk nooit iets aan hebt. Gelukkig hadden ze ook cadeaubonnen, dus ik kan mijn kerstoutfit gaan shoppen bij de V&D. :D

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 19:39

Mirjamsel schreef:
_KellyAV"
[quote="Mirjamsel schreef:
Ik weet dat heel veel mensen vorig jaar het kruidentuintje hebben weggegooid, niet wetende dat er een code in zat... Zal wel net zo zijn met de theedoos :)

Hmmm, Rituals set klinkt goed! Ik ga donderdag na de borrel gelijk snuffelen, haha :D

Oh ja dat geloof ik best, want ik kon hem eerst ook niet vinden.

Haha jaa rituals is heeeerlijk! Ik kreeg als tip zo snel mogelijk dingen te gaan uitzoeken omdat de kans er was dat bepaalde dingen er niet meer waren.

Welke locatie werk jij? Ik geloof niet bij mij in de buurt haha[/quote

Ik werk op het Westerhonk :) is een terrein in Monster. We kregen met Sinterklaas ook allemaal een luxe chocoladeletter. erg leuk!

Ik heb geen chocoladeletter gehad! Wel van een collega maargoed haha.
Aha dat is een end uit de richting ;)

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 19:55

Op mn stage hebben ze de kerstpakketten wegbezuinigd.. Maar had wel een chocolade letter voor sinterklaas. En op kerstavond krijg ik mijn kerstpakket/cadeau op mijn werk! Met een borrel! Hartstikke gezellie

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 23:35

Mijn vriend had gister zo kerst markt om zijn pakket samen te stellen, maar wij zitten midden in een verhuizing dus zijn daar niet heen geweest (duurde iets van 5 uren).
Ben benieuwd of hij nu überhaupt nog iets gaan krijgen..

En vanavond heb ik de mijne op gehaald had eigenlijk een traditionele verwacht maar kreeg een doosje chocolaatjes, eerst was ik erg teleurgesteld want moest er 1 uur voor rijden.
Maar bij thuiskomst zag ik dat er een code bij in zat kan kiezen uit een aantal bonnen o.a dinerbon, bios, iets met theater, iets met boeken en toegang kaartjes voor de sauna. Naar dat laatste gaat mijn voorkeur.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 23:38

Leukk!!

Wij mochten dit jaar zelf uitkiezen! We hadden bedrijfsfeestje en bij aanmelding kreeg je een zakje met muntjes die je bij de kerstmarkt, die ze zelf georganiseerd hadden, shoppen. Er waren echt hele leuke dingen! Ik heb twee rituals douchgels, een sjaal, een overheerlijke fles wijn en nog eten zoals afbakbroodjes, gedroogde worst etc. Erg leuk idee en het sloeg volgens mij bij iedereen wel aan. De een ging voor een pakket vol met etenswaar of een port/bier/wijnpakket, de ander weer voor dingetjes in bad of sierraden.
Ook kregen we nog een lootje voor de loterij die later de avond werd gehouden. Ik heb helaas niks gewonnen, maar er gingen écht leuke prijzen weg (100 euro in een fotolijst, een hele zalm, xbox, contactgrill, sappers etc.)

Bij het andere bedrijf waar ik werk krijgen we nooit een kerstpakket, wel een VVV bon :). Vind ik ook altijd erg fijn :).

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 23:43

Wat een leuke pakketten. :D :D
Van mijn werk krijg ik helaas niets, maar heb van een Bokker een superleuk kerstpakketje mogen ontvangen met allemaal leuke dingen erin. Scent Chips, chocolade, maskertje, oogpotlood, spulletjes voor mijn katten, echt superleuk én attent.

Iedereen veel plezier met de pakketjes. :D

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 23:54

Ik heb dit jaar voor de tweede keer in mijn hele leven (ben 25 :P ) een kerstpakket!
Het zat in een enorme bloempot, iedereen dus al aan het gissen over tuingereedschap en dergelijke.

Is het echt een superleuk pakket! Inclusief vogelhuisje met pindakaas *\o/*

Afbeelding

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 10:20

Zitten veel leuke kerstpakketten tussen :j

Gister heb ik de mijne in ontvangst mogen nemen; een kleine trolley met daarin wat lekkernijen en een flesje drank.
De trolley is echt van perfect formaat voor een weekendje weg, had zelf nog niet een kleine, alleen een hele grote.

boerinnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 21:34

Grappig om alles te zien. Zelf sta ik juist aan de andere kant, en is het altijd een uitdaging om iets leuks te verzinnen voor de mensen bij ons werken. Omdat dat er niet zo veel zijn, proberen we voor iedereen wat passends te vinden.
Voor de vaste werkneemster is het een bon van een brocante winkel geworden, voor de anderen een VVV bon, een vleesschaal of gereedschap.
Hoop maar dat het in de smaak gaat vallen.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 21:53

Ik zag vandaag heel veel mensen met een koelbox lopen buiten. Vast een kerstpakket :P

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 21:54

Ik krijg een voedselkerstpakket van de voedselbank dinsdag ben benieuwd wat erin zin :D

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 21:58

Via mijn cadeaucaroussel moeten kiezen :+

Afbeelding

Leukste wat er tussen zat haha. Verassingspaket schijnt echt armoedig te zijn, dus die kies ik nooit.