En wat heb jij van de sint gekregen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Wat hebben jullie gedaan?

Het sinterklaas-spel
16 (6%)
Surprises
30 (11%)
Pakjesavond
86 (34%)
Niks
120 (47%)

Totaal aantal stemmen: 252

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 21:00

Horse and hunk kalender en een doos witte wijn :D thanks sint!

dinniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 21:02

ik had uggs, 50,- euro en dagje Zaandam die voor me werd betaald :)

lievenamme

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 21:02

Een roze dekje voor mn pony :o *\o/*

Slagroomsoes

Re: En wat heb jij van de sint gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 21:04

Nog niks, we gaan morgen een dobbelspel doen :j

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 21:05

In het ziekenhuis van de Sint een kleurboek voor volwassenen tegen stress gekregen, een sleutelhanger met beertje in verband/mitella, twee chocoladeletters en een speculaaspop.

En ik zei dat dat kleurboek écht iets voor mij was, dat het helemaal mijn ding is. En de pedagogisch medewerksters stond erbij en zei heel spontaan zo van 'Nou dat dacht ik dus ook!'. En Sint keek de pedagogisch medewerkster aan; 'Jij dacht helemaal niets, Ineke!'

Was wel lachen haha.

Thuis niks aan Sinterklaas gedaan. Wij doen altijd kerst heel uitgebreid dus zodoende. Twee feesten werd te duur helaas.

En als ik het ziekenhuis uit ben of 's weekends verlof krijg, zaterdagavond Sinterkerst en nieuw met vrienden :'D
Dan gaan we het dobbelspel doen, heb er zoveel leuke verhalen over gehoord en heb er zoveel zin in :'3
Laatst bijgewerkt door 420BlazeIt op 06-12-14 21:08, in het totaal 2 keer bewerkt

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 21:07

De nieuwe Ipod 5. :D. En wij deden er het Sinterklaas dobbelspel bij. Ieder koopt dan 5 kleine cadeautjes voor een tientje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 21:10

Tot nu toe een ingelijste poster van mijn paarden, een boekje en een speurtocht. En oohja heb een aanzoek moeten doen aan mijn schone broers om de getuigen van vriendlief te zijn bij ons trouwen :')
Zometeen gaan we de spelletjes ronde in!

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 21:15

Een koortslip. >;)

Wij vieren het niet, mijn vriend zei vrijdagochtend ook heel duidelijk: geen Sinterklaas hoor dit keer. Wij zijn meer van de kerstcadeautjes.

Heb mijn vriend vorige week wel een chocoladeletter gegeven met een lief gedichtje en heb er van de week een terug gehad.

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 21:16

Wij hebben het gisteren bij oma gevierd, want die is elke sinterklaas alleen.

Toen we onaangekondigd kwamen had ze eerst niet door dat we allemaal cadeautjes hadden meegenomen. Ze zat nog te mopperen dat ze helemaal niets van sinterklaas had gezien, geen zwarte pieten in de straat en ook maar weinig op tv. Zo ongezellig vond ze dat!
Mijn vriend en ik hadden wat voor elkaar gekocht en samen hadden we leuke dingetjes voor oma gekocht. Het was een complete verrassing voor haar! We hadden ook pepernoten, gevuld speculaas en chocolademelk met slagroom mee en ze genoot er zichtbaar van. Ze vond de cadeautjes ook erg leuk. Dus wij hebben een super avond gehad!

Ik heb een chocoladeletter gekregen, 4 beeldjes van uiltjes, gebaksvorkjes met vogeltjes erop en een "wetenschappelijk" boek over paarden. Vooral dat boek was echt een grote verrassing!

WhatsUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 21:22

Ik een tetanusprik, antibioticakuur en nat verband.. 8)7
Wij vierden Sinterklaas met vrienden die hun honden hadden meegenomen. In eerste instantie ging dat goed met onze hond en katten, tot 1 van de katten zich in het nauw gedreven voelde en in paniek raakte. Toen ik hem wilde redden beet hij me een paar keer in mijn hand, dus dat werd een bezoekje aan de huisartsenpost..
Verder wel aan surprises gedaan en handschoenen, nieuwe veiligheidsbeugels en chocoladeletters gekregen :D

Stefaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 21:29

Aranel schreef:
:= konden ze daar nou echt geen betere naam voor bedenken? :')

Oh! Maar "Slecht weer vandaag" is een fantastische naam hoor! :D Hier is een TV-serie voor kinderen dat elk jaar opnieuw op tv komt, 'Dag Sinterklaas'. En daarin leggen ze uit hoe ze aan die naam komen.
Op youtube kan je het niet zien, maar hier normaal wel (wel slechte kwaliteit..) :
http://www.ketnet.be/kijken/dag-sinterk ... levering-1 (Op 4'40" komt de uitleg waarom ;) )

Verder, wat ik heb gekregen? Alleen deze 2 afbeeldingen hebben daar een goed antwoord op:

Afbeelding

Afbeelding

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 21:38

Haha dat laatste plaatje :')

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 21:43

Een chocoladeletter en een tientje van mijn oma de Sint :))

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 21:49

Ik ben heel erg verwend deze sint :)
Ik heb:
1 paar normale handschoenen gekregen,
1 paar blauwe paardrij-handschoenen gekregen,
3 mooie dingetjes voor in mijn haar,
Een warm vest,
CHOCOLETTER :P ,
Een spiegeltje,
Een mooi kerst hangertje,
Sloffen :) ,
Een gb kaart!
Een verkleurend beertje,
Een bol met daarin een beertje dat als je schud dat het sneeuwd,
En nu nog hopen dat ik niks ben vergeten :')

OEPS pyama vergeten :)

_BalouJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 21:52

pandour4evuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 21:55

Wij doen een pakjes avond met surprise

Wij trekken lootjes en je maakt voor diegene een surprise. daarnaast koopt iedereen voor de rest cadeautjes. Wij schrijven bij ieder cadeautje een gedicht. Daarnaast hebben wij dit jaar als kinderen met elkaar afgesproken dat we alledrie een extra cadeau voor mijn moeder kopen. Mijn ouders kopen altijd wat duurdere cadeaus dan de kinderen. Dit scheelt ook weer per kind. Ik heb bijvoorbeeld geen baan en ik heb mijn studie net afgerond dus ik moet mijn hand op de knip houden. Maar iedereen is goed verwend.

- Silk epil
Handschoenen
2 mutsen
Ovenschalen
Body creme en showergel van rituals
Oven schalen
Borden
Bestek

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 22:00

een looplijk voor de hond ,vvvbon en choclade letter en een supper leuk gedichtje <:)

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 22:02

Heb 3x sinterklaas gevierd.
Met vriendinnen, met de familie van mijn vriend en met onze eigen familie.

Bij vriendinnen heb ik, lekkere scrub gekregen, douchegel, ketting en een geurtje
vriend's familie: Blood-C Manga (deel 2), Sleutelhanger, Daim chocolade, uilen bakvorm en chocolade fondu set.
Eigen familie: Tjah... een roze speelgoed paard :+

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 22:05

Gydja schreef:

Bij vriendinnen heb ik, lekkere scrub gekregen, douchegel, ketting en een geurtje
vriend's familie: Blood-C Manga (deel 2), Sleutelhanger, Daim chocolade, uilen bakvorm en chocolade fondu set.

Een roze speelgoed paard _/-\o_ en bedankt sint en piet <:)

AniekMac

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 22:08

Wij hebben met z'n vieren een kaart spel gedaan, daarvoor heb ik nog lekker gekookt voor mijn ouders en zusje.
Ik heb leren lak laarzen gekregen, handschoenen, een selfie stick en een chocolade reep, super leuk allemaal!!

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 22:22

Tijdens het dobbelspel;
een boek (honingval)
een tobleronereep
een newton's cradle
en een agenda! :)

Van mijn vriendjessint;
een lavalamp
En een bioscoopbon!

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 22:25

fenijro_tani schreef:
Gydja schreef:

Een roze speelgoed paard _/-\o_ en bedankt sint en piet <:)

Ja ik maak mijn surprise open, was een ei. En daar zie ik een roze hoefje uit steken ik trek dat ding uit het ei en dan heb ik daar een roze speelgoed paard in mijn handen. Mijn reactie: ''er zit vast niet meer in of wel'' als grap... maar blijkbaar was dat echt alles wat er in zat. :')

Jazzythecorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 22:40

Gister met het gezin en schoonouders en schoonbroer pakjesavond gevierd. Ons noa was door het dolle heen met zn cadeautjes, jammer dat de gezelligheid ver te zoeken was met de schoonfamilie {:)-:( zoals gebruikelijk. Dus volgend jaar gewoon weer met zn 3tjes 5 december. Ik heb een hele mooie portomenee van cowboysbag gekregen van de sint en morgen gaan we nog naar mijn ouders samen met mijn zus en schoonbroer en de kinderen, dat is wel altijd gezellig

Leeuwnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 22:43

In verband met gelovende peuter doen wij aan pakjesavond. Zonder spelletjes/surprises maar wel met opa's/oma's/gourmet/kaasfondue/rode wijn/een HEEL grote stapel pakjes en heel veel gezelligheid! :j Wij zijn een Sinterklaasfamilie - I LOVE Sinterklaas! -

Ik kreeg Bruno Banani, een geweefde sjaal, 2 boeken, een gourmetstel, twee retro opscheplepels :') en een olie/azijn setje. En twee letters.
En dat terwijl we voor de volwassenen rustig zouden doen hihi.

Heerlijk avondje!

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 22:50

Ik heb een heel rustig avondje gekregen, gisteravond :D

Afbeelding