Verzekering: krasjes op telefoonscherm

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Floor_x

Re: Verzekering: krasjes op telefoonscherm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 17:15

TS, kan je een foto maken van de krasjes?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 17:17

Yunaa schreef:
Ik ga vanavond een berichtje sturen en dan ben ik benieuwd naar het antwoord :) Heb al een beetje gegoogled, maar het schijnt dat huisdieren ook in de WA-verzekering vallen.

Dat zei ik toch al. :+
De vraag is alleen:
* wat krijg je vergoed
* hebben ze een eigen risico of niet.

En daar zul je hoop ik snel achter komen.
Succes.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 19:11

Maar als ze dit meldt, en ze krijgt een paar tientjes, dan zijn de krassen toch nog niet weg uit de telefoon waar ze zich zo aan ergert? Dan moet je een nieuw scherm (glas erover) laten zetten. Heb de ervaringen dat dat heel wat meer kost. Dus een nieuw scherm zal je hier niet mee bereiken denk ik zo?

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 19:19

Ik snap sowieso niet waarom je niet gewoon een screenprotector of een glaasje voor over je scherm koopt. Dan zie en merk je niks meer van de krassen. Je kan bij de action 3 screenprotecrors kopen voor 66 cent oid en beschermt het ook nog eens voor een evt. Volgende keer. Scheelt je ook nog eens heel veel moeite.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 19:40

Yunaa schreef:
Maar verzekert een WA-verzekering dit als zij dat aangeven?

Kans is groot van niet.
Maar proberen kan altijd.

Ik heb over mijn S4 een glas screenprotector, echt supernetjes, nu 1 keer vervangen omdat door val dikke kras in de SP zat maar mijn telefoon nog helemaal heel +:)+
Kan ze dus alleen maar aanraden. (Ik laat nog al eens wat vallen..) Beeld blijft mooi helder, feeling en touch helemaal hetzelfde.
Vind de gewone goedkope SP's waardeloos, voelt anders, scherm word er vaak niet beter op en beschermt lang niet zo goed. Bovendien een geklier tot en met om ze er fijn op te krijgen.

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 19:17

Hier dus ook een dilemma. Ik heb iemands iPhone laten vallen. Ding was 2 jaar oud en mijn verzekering vergoed vlotjes de dagwaarde. Tot zover alles goed maar nu zegt degene waarvan ik de telefoon liet vallen dat ze daar geen nieuwe telefoon mee heeft. Klopt natuurlijk. Aan de andere kant was die telefoon 2 jaar oud. Ik zit nu ook in dubio wat te doen hiermee.

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 23:01

Voor het uitgekeerde bedrag laten fixen bij de telefoonturk?

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 14:49

Er wordt gezegd dat dit niet meer mogelijk zou zijn.

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 15:07

Prima, kopen ze een goede telefoon van 2 jaar oud :+ Dagwaarde is in dit geval de schade.

Eventueel claimen bij de eigen inboedelverzekeraar, wellicht valt deze daar nog onder de nieuwwaarderegeling en kunnen ze wel een nieuwe / gelijkwaardige telefoon kopen.

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 20:11

Een telefoon moet wel heel banketstaaf vallen wil er meer stuk zijn dan t scherm..

farahdiba46

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 20:31

Dit is echt bijna fraude en o.a. de reden waarom verzekeringen zo duur zijn. Je komt hiermee op mij erg onsympathiek over en op je schoonfamilie al helemaal vrees ik.