Tnt en te laat...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Air

Re: Tnt en te laat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 21:53

1 van de miljoen van vandaag hahaha!

Lioren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 22:05

Margee schreef:
Ik ben bang dat ik zo vaak pakjes krijg dat de bezorger het dan al standaard in het halletje achterom legt..... :D :o

Hier ook, pakketjes worden netjes achter de poort neergelegd, dus ik hoef niet thuis te zijn.

Laatst was ik zo blij met onze postbezorger, ik had via marktplaats tweedehands een Zilco tuig gekocht, toen de verkoopster een foto van de T&T
doorstuurde zag ik dat ze het verkeerde huisnummer had gebruikt, maar de postbezorger had mijn naam herkend en het pakketje netjes bij ons af geleverd _/-\o_

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 00:07

Air schreef:
1 van de miljoen van vandaag hahaha!

:j ik las het

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 11:28

secricible schreef:
Mama3 schreef:
Ik had onlangs hetzelfde, en uiteindelijk stond erbij; beschadigd. Het pakket is retour leverancier gegaan.

Hopelijk staat de bezorger nu voor je deur

Jij bent helderziend, haha. Hij stond inderdaad net voor de deur. Kwam geen zinnig woord uit, alleen wat gebrabbel en gelach. Heb nog een paar hints gemaakt "goh, dat is een latertje, vroeg me al af of jullie jog kwamen" maar nog steeds geen enkel woord waar ik iets van kon maken.. Als ik niet beter wist zou ik denken dat hij dronken was, maar hij reed recht weg met zijn bestelbus :Y)
[ Afbeelding ]
De honden zijn blij met hun nieuwe sjaal (en hun voer, dat ook :D )

Beetje een naar berichtje. :\ Wat kan die postbezorger er nou aan doen? Die maken al lang zatte dagen en dan ook nog eens bij allemaal zeurende mensen langs de deur.. Wees blij dat ie nog lachte. :D En dat ie het op dat tijdstip überhaupt nog langsbracht.

Ik vind wel dat mensen kunnen zeuren in dit topic hoor... Als het niet komt binnen een dag, jammer dan. Je weet dat dit kan gebeuren als je besteld en als je iets echt hard nodig hebt moet je het gewoon zelf ergens halen of had je je eerder moeten bedenken dat je het nodig had maar dan niet de bezorger ergens de schuld van geven. Het is nu sowieso al de drukste tijd van het jaar.

Juud87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 11:36

Of ze komen op een ander moment dat je afspreekt.

Wij hadden iets besteld, door omstandigheden de bezorger gemist. Afspraak gemaakt via website om het dinsdag te laten bezorgen omdat ik dan thuis ben. Komt hij op maandag!
Briefje in de bus, volgende werkdag na 13.00 uur kan je het ophalen op het ophaalpunt. Afijn, ik daar heen; niks te vinden.
Rest van de week geen tijd. Gaat mijn vriend zaterdag zelf langs (stond ook op zijn naam). Krijgt hij het bijna niet mee. Postbode heeft verkeerde gegevens op het briefje gezet. Zo mistte er een letter in de achternaam en het pakketcode klopte ook niet. Tevens stond het ook nog op de naam van werk van vriend (hoe dat nou kan?).
Uiteindelijk pakketje toch nog meegekregen.

Alles bij elkaar, ook eerdere ervaringen, maakt dat wij voortaan kiezen voor een ander bezorgbedrijf. Onze vorige bezorger was een prima man. Altijd op tijd(kwam altijd op een vast tijdstip de wijk in), vrolijk en in voor een praatje tijdens wachten met ontvangen/tekenen.

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 20:27

Het kan nog veel erger dan iets te laat...
Vandaag zou er een paketje binnen komen, vandaag heel de dag thuis geweest en er is niemand aan de deur geweest.
Helaas niets ontvangen, kijken we via track & Trace en wat denk je?
Paket staat genoteerd als bezorgt met een valse handtekening!!
Ik denk dat de postbezorger vanavond en lekker bakje espresso zit te drinken met ons nieuw espresso appartaat Grrr!!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 20:30

Mentjuh: dat doen ze ook wel eens als ze net pakket zelf ergens neerzetten of als het bij 1 van de buren afgeleverd is.

Heb je al even goed rondgekeken of het niet ergens in de tuin neergezet is?
En bij de buren (ruime cirkel rondom je huis) gevraagd of het daar afgegeven is / zij iets weten?

Soms heb je er een klojo bij die geen briefje in je bus doet terwijl het pakket dus wel ergens is afgegeven / neergezet _-:(

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 20:33

De handtekening was een vervalsing van de naam van de geadreseerde (mijn man, fout gespeld ook nog)
Buren e.d. hebben ook niets ontvangen.
We hebben contact op genomen met postNL maar die verwijzen ons weer door naar de webwinkel waar we het product gekocht hebben en deze gaan nu een onderzoek starten op zoek naar het pakket....

SuzyE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 20:37

is het voor sommige hier geen uitkomst om voor een afhaalpunt te kiezen? Moet zeggen dat ik dit laatst een paar keer heb gedaan en dit werkt goed :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 20:37

Heb je wel echt op de raarste plekken gekeken die je je kan bedenken?

Ik heb het ook meerdere keren gehad dat naam van ontvanger afgetekend stond, en dan stond pakket onder een speciekuip, in een schuurtje, in een fietstas, in de auto, in de stal, hooischuurtje, afdakje, brandhouthok....noem maar op :P

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 20:39

Ik woon in een rijtjeshuis zonder open achterom en in de voortuin ligt hij niet ook was ik gewoon thuis en er is niet aangebeld..

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 20:42

Wij hebben een x mensen aan het einde van de straat gehad die dus hadden getekend met onze achternaam. Er zat geen briefje in de bus dus wij zijn gewoon overal aan gaan bellen en zomin we er achter gekomen waar het was.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 20:43

Argh, als je thuis bent en ze bellen niet eens aan, dat is helemáál frustrerend _-:( >;) _-:(

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 17:11

Ennnn het is weer zo ver. Pakket zou zaterdag geleverd worden; niks. Pakket zou vandaag geleverd worden en er staat nog steeds geen pakketbezorger onderweg.. dat wordt dus weer; NIKS. Morgen misschien :=