Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
petitparis schreef:Haha ik ben blij als ik eens kan suffen voor tv![]()
ben 's avonds niet zoveel thuis, dan kan je wel eens genieten van knus in de zetel met een goed boek of film.
Maar weet je wat ik nog erger vind dan de eindejaarsfeesten? Trouwfeesten. Ik ben gezegend met de opdracht: " je kan zien dat je het percentage mannen in onze familie opkrikt tegen onze trouw".
stress verzekerd
. Gelukkig geen trouwfeesten in het verschiet. Ook nog maar sinds november echt uit elkaar (voor buitenwereld dan), dus zo snel zullen ze geen actie verwachten vermoed ik. daffieduck83 schreef:Hier ook een single. Ik ben dit jaar waarschijnlijk met Oud&Nieuw alleen, kan wel mee naar kennissen van mijn ouders maar ik ben 30 en de rest van het gezelschap is 55 - 75. Kerstavond vier ik met de muziekvereniging en een kerstconcert. 1e en 2e kerstdag ben ik bij mijn ouders, waarbij we 1e kerstdag nog bij mijn oma op bezoek gaan.
.
petitparis schreef:nee gelukkig geen shiften oid, gewoon veel weg/buiten door de dieren
Mss is dat een plan, een eindejaarsparty organsieren
. Maar nu het donker is kan ik buiten weinig doen zonder ergens tegenaan te lopen
. Het paard waarmee ik reed is niet best geweest het laatste jaar, blijkt cushings te zijn. Ik heb sowieso geen vervoer, anders zou ik ook wel weten wat gedaan
. Al het geld in het huis gestoken en nu sowieso afwachten voor wat gaat komen.
. petitparis schreef:waarom zouden mannen niet welkom zijn?
Maar eh gezien ik bij mijn honden wil blijven zal er geen grote party inzitten. (kleinste is als de dood voor vuurwerk en schoten van jagers)
bah Cushing, geen fijne diagnose. Goed dat de medicatie goed aanslaat.
.
petitparis schreef:Uhm ja bokt lijkt vnl een vrouwenclubje te zijn, maar dat wil toch niet zeggen dat we de paar dappere mannelijke zielen moeten uitsluiten, of wel?
tja bij een collega haar kennisen hebben ze zelfs vergif in hun privé bos gelegd en gedreigd de honden te zullen vergiftigen of schieten (op privé domein!)
Ik heb een kruising Jack Russel en Dalmatiër
.
.
*klein geluk*
). Tijdens het jaar komt dat er toch niet van. 
!! Sodera schreef:Hey Tien! Vind ik zomaar ineens dit topic!!
O&N weet ik ook nog niet zo goed wat te doen.. Hier ook veel koppels etc en tja, de hele avond bij paps en mams op de bank is het ook niet... Plus dat die ook vaak wel weggaan!
Mocht er een bokt-O&N party zijn, wil ik daar nog wel eens over nadenken!!
lrtj_ schreef:Sodera schreef:Hey Tien! Vind ik zomaar ineens dit topic!!
O&N weet ik ook nog niet zo goed wat te doen.. Hier ook veel koppels etc en tja, de hele avond bij paps en mams op de bank is het ook niet... Plus dat die ook vaak wel weggaan!
Mocht er een bokt-O&N party zijn, wil ik daar nog wel eens over nadenken!!
Dat is best een awesome idee een bokt O&N party