Nog meer mensen alleen met de feestdagen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

daffieduck83

Re: Nog meer mensen alleen met de feestdagen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 21:24

Hier ook een single. Ik ben dit jaar waarschijnlijk met Oud&Nieuw alleen, kan wel mee naar kennissen van mijn ouders maar ik ben 30 en de rest van het gezelschap is 55 - 75. Kerstavond vier ik met de muziekvereniging en een kerstconcert. 1e en 2e kerstdag ben ik bij mijn ouders, waarbij we 1e kerstdag nog bij mijn oma op bezoek gaan.

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 22:05

petitparis schreef:
Haha ik ben blij als ik eens kan suffen voor tv :o
ben 's avonds niet zoveel thuis, dan kan je wel eens genieten van knus in de zetel met een goed boek of film.

Maar weet je wat ik nog erger vind dan de eindejaarsfeesten? Trouwfeesten. Ik ben gezegend met de opdracht: " je kan zien dat je het percentage mannen in onze familie opkrikt tegen onze trouw". :+
stress verzekerd

Die situatie op trouwfeesten kan ik mij zooo voorstellen :-). Gelukkig geen trouwfeesten in het verschiet. Ook nog maar sinds november echt uit elkaar (voor buitenwereld dan), dus zo snel zullen ze geen actie verwachten vermoed ik.

Moet je vaak werken 's avonds? Of ja, als je gewoon niet veel thuis bent 's avonds kan ik mij wel inbeelden dat je graag eens lekker lui voor de tv zit. Ik vind dat ook wel een keer leuk, maar niet elke dag. Ik ben ambtenaar, dus altijd redelijke werkuren. Ik heb ook nog wel wat boeken te lezen. Drie jaar elke avond werken aan de verbouwing, sinds een jaar minder bezig geweest, maar door de relatieproblemen ook geen zin om te lezen.

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 22:06

daffieduck83 schreef:
Hier ook een single. Ik ben dit jaar waarschijnlijk met Oud&Nieuw alleen, kan wel mee naar kennissen van mijn ouders maar ik ben 30 en de rest van het gezelschap is 55 - 75. Kerstavond vier ik met de muziekvereniging en een kerstconcert. 1e en 2e kerstdag ben ik bij mijn ouders, waarbij we 1e kerstdag nog bij mijn oma op bezoek gaan.

We zouden stilaan een zaaltje kunnen huren, traiteur laten komen en dj zoeken :-).

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 22:58

nee gelukkig geen shiften oid, gewoon veel weg/buiten door de dieren

Mss is dat een plan, een eindejaarsparty organsieren :D

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 23:07

petitparis schreef:
nee gelukkig geen shiften oid, gewoon veel weg/buiten door de dieren

Mss is dat een plan, een eindejaarsparty organsieren :D

Oh ja, dat ken ik ook :-). Maar nu het donker is kan ik buiten weinig doen zonder ergens tegenaan te lopen :-). Het paard waarmee ik reed is niet best geweest het laatste jaar, blijkt cushings te zijn. Ik heb sowieso geen vervoer, anders zou ik ook wel weten wat gedaan :-). Al het geld in het huis gestoken en nu sowieso afwachten voor wat gaat komen.

Als je iets organiseert en mannen zijn toegelaten wil ik best komen, ook om te helpen met van alles en nog wat :-).

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 23:10

waarom zouden mannen niet welkom zijn?
Maar eh gezien ik bij mijn honden wil blijven zal er geen grote party inzitten. (kleinste is als de dood voor vuurwerk en schoten van jagers)

bah Cushing, geen fijne diagnose. Goed dat de medicatie goed aanslaat.

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 23:31

petitparis schreef:
waarom zouden mannen niet welkom zijn?
Maar eh gezien ik bij mijn honden wil blijven zal er geen grote party inzitten. (kleinste is als de dood voor vuurwerk en schoten van jagers)

bah Cushing, geen fijne diagnose. Goed dat de medicatie goed aanslaat.

Omdat bokt een vrouwenclub lijkt te zijn :-).
Jagers, zwijg mij ervan. Liepen hier gewoon door mijn weide, schrikdraad stuk, schieten zelfs als je op 2 meter passeert met een kind van 6 op één van de ponies. Ik heb vorig jaar een aanvraag tot schrapping ingediend voor ons perceel. Strafste is dat dit dus enkel kan als je meer dan 1 ha grond hebt, mijn buurman wou hetzelfde doen, maar kon dus niet. Ik ga niet zeggen dat alle jagers hetzelfde zijn, maar diegene die hier rondlopen zijn regelrechte idioten en cowboys. Gelukkig zijn de paarden redelijk cool ervoor. Want die jagers lopen en schieten nog wel vlak achter hun weide. Ook vuurwerk is eigenlijk niet problematisch. Alleen ging ik wel elk jaar even kijken rond middernacht om hen wat gerust te stellen, nu ben ik er niet dus toch een beetje bang afwachten...

De medicatie lijkt inderdaad goed te werken, hormoon waarden na 6 weken al quasi normaal terwijl ze meer dan het dubbele waren bij de eerste test.

Ja, als je bij de honden wil blijven zal je moeilijk weg geraken. Tenzij de honden mee kunnen. Welk ras zijn de honden?

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 23:35

Ik zit waarschijnlijk met oud op nieuw alleen. Ik had vroeger een hele gezellige vriendinnengroep met wie ik altijd oud op nieuw vierde. Maar we zijn nogal uit elkaar gevallen. En een andere vriendin van me ben ik van harte welkom, maar....... ik vind haar (andere) vrienden (en de vrienden van haar vriend) nouja.... dat zijn niet mijn types om eerlijk te zijn. Dus ik zit liever alleen op de bank :)

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 23:48

Uhm ja bokt lijkt vnl een vrouwenclubje te zijn, maar dat wil toch niet zeggen dat we de paar dappere mannelijke zielen moeten uitsluiten, of wel?

tja bij een collega haar kennisen hebben ze zelfs vergif in hun privé bos gelegd en gedreigd de honden te zullen vergiftigen of schieten (op privé domein!)

Ik heb een kruising Jack Russel en Dalmatiër

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 01:05

petitparis schreef:
Uhm ja bokt lijkt vnl een vrouwenclubje te zijn, maar dat wil toch niet zeggen dat we de paar dappere mannelijke zielen moeten uitsluiten, of wel?

tja bij een collega haar kennisen hebben ze zelfs vergif in hun privé bos gelegd en gedreigd de honden te zullen vergiftigen of schieten (op privé domein!)

Ik heb een kruising Jack Russel en Dalmatiër

Dankuwel! Dapper, die ga ik inlijsten :-).
Wel twee verschillende soorten honden! Naar het schijnt lijken baasjes vaak op hun hond, vandaar mijn vraag (niet hoor), maar in jouw geval kan het dan nog alle kanten uit :-).
Onvoorstelbaar dat er vergif gelegd wordt op privé domein. Maar sommige jagers beschouwen hun jachtgebied als hun privé domein.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 01:33

Hhmm niet echt alleen ben met mijn ouders.
Alleen geen familie want die ken ik niet. Dus kan je er lastig kerst mee vieren. Daarom heb ik een hekel aan kerst iedereen zit altijd gezellig met zijn familie. En ik heb alleen mijn ouders. Die overigens geweldig zijn. Alleen vind het wel jammer dat we niet echt aan kerst doen.
We hebben doorgaans ook niet echt een kerstboom ofz.
2e kerstdag moet ik werken.

_Tien_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-14 09:58

Daffie, met kerst heb je in ieder geval genoeg gezelschap zo te lezen +:)+

Maartje, zonde is dat he, als vriendengroepen zo uit elkaar vallen. Jammer ook dat de andere vrienden van die vriendin niet helemaal jouw cup of tea zijn.

Lrtj, gelukkig heb je nog wel je ouders. Wel jammer dat jullie niet heel hard kerst vieren. Geen boom, verder ook geen extra lampjes of kaarsjes in huis rond die tijd? Ik word altijd zo vrolijk van de kerstboom aandoen 's ochtends :)) *klein geluk*

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 10:13

Nee helemaal niks eigenlijk is alles met de kerst zoals het altijd gaat.
het is gewoon een normale dag waar op iedereen zijn ding doet. Alleen hebben we dan allemaal vrij.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 14:37

da's wel jammer lrtj...
Niet dat ik zo kerst-minded ben (heb bv geen nood aan kransen, kersbomen, versiering/verlichting) Maar vind het wel leuk om bij een lekker hapje nog eens de hele familie bij elkaar te hebben en kadootjes uit te wisselen (iedereen moet maar voor 1 iemand iets kopen, hoe goedkoper en hoe origineler hoe beter. Wat me eraan doet denken dat ik dringend moet beginnen bedenken wat ik ga kopen := ). Tijdens het jaar komt dat er toch niet van.

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 15:40

Ik mocht eventueel wel bij 1 van mijn vrienden komen eerste kerst dag maar daar kwam de hele familie van zijn vrouw en hem zelf, dat lijkt mij vrij vreemd om daar dan tussen te gaan zitten

_Tien_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-14 15:48

BarryPlopper, dat lijkt mij inderdaad ook niet echt iets :n

lrtj, jammer hoor, dat er niet iets meer van gemaakt wordt. Maar ach, zo speciaal is het natuurlijk ook weer niet, met de hele familie tegelijk vrij is natuurlijk ook al heel fijn.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 13:48

Hey Tien! Vind ik zomaar ineens dit topic!!
O&N weet ik ook nog niet zo goed wat te doen.. Hier ook veel koppels etc en tja, de hele avond bij paps en mams op de bank is het ook niet... Plus dat die ook vaak wel weggaan!

Mocht er een bokt-O&N party zijn, wil ik daar nog wel eens over nadenken :j!!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 14:03

Sodera schreef:
O&N weet ik ook nog niet zo goed wat te doen.. Hier ook veel koppels etc en tja, de hele avond bij paps en mams op de bank is het ook niet... Plus dat die ook vaak wel weggaan!

Dat is best een awesome idee een bokt O&N party

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 14:38

lrtj_ schreef:
Sodera schreef:

Dat is best een awesome idee een bokt O&N party

Awesome misschien wel, maar Sodera woont in Ierland. Dat wordt toch niet evident om een goeie locatie te vinden.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 14:38

Hmm jaa dat word het lastig maar het is een goed idee :P

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 14:43

Oh maar ik ben met Kerst en Oud en Nieuw gewoon in Nederland hoor!!

Sorry, ik zit met Tien in een HK-topic en zij wist volgens mij wel dat ik met de Kerstvakantie gewoon lekker thuis ben.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 14:45

Oehh dat is best nice naja dan moeten we iets gaan verzinnen :D

_Tien_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-14 17:01

Meik :wave: Je bent uiteraard van harte welkom hier :j Passen alleen niet heel veel mensen in mijn huis :') dus een hele Bokt O&N party gaat 'm niet worden. Paar mensen kan wel :j

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 10:14

_Tien_ schreef:
Meik :wave: Je bent uiteraard van harte welkom hier :j Passen alleen niet heel veel mensen in mijn huis :') dus een hele Bokt O&N party gaat 'm niet worden. Paar mensen kan wel :j

Gezellig ik wil best jou kant op komen hoor :p
Kan ik ook gelijk hoi zeggn tegen mijn ex :')

_Tien_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-14 13:12

Haha lrtj, die woont in Rotterdam?
Ik ga even kijken wat ik doe met O&N. Op zich ben ik niet zo van Oud en Nieuw, maar wie weet is het tijd om daar verandering in te brengen :D